Sibiu (25.7.-1.8.) – Mistrovství Evropy 2014, 1. týden

Před nadcházejícím go kongresem v Liberci si můžeme vychutnat z pohodlí domova evropský šampionát v Rumunsku. Vrchol v podobě finále ME týmů celou akci zahajuje, takže držme palce našim reprezentantům hned zkraje, aby vstoupili do smršti turnajů tím nejlepším možným způsobem. Asi není nutné připomínat, že obhajujeme titul z Olsztyna 2013.

Fotogalerie: GK F-M, EGTV, EGTV 1, EGTV 2, EGTV 3, EGTV 4/5, EGTV 6

Konečné výsledky: Finále PGETC, Bleskovka, 13×13, PairGo

Průběžné výsledky: Main (po 5. kole), Rapid (po 4. kole)

(Poslední aktualizace 2. 8., 19:19)

Pátek, 25. 7.

1. kolo PGETC (19:15)

Česko Rusko 1:3
1. Ondřej Šilt 6-dan Ilja Šikšin 7-dan B+R
2. Jan Šimara 6-dan Alexander Dinerstein 3p Č+R
3. Jan Hora 6-dan Dmitrij Surin 6-dan Č+5,5
4. Lukáš Podpěra 6-dan Timur Sankin 6-dan Č+2,5

Sobota, 26. 7.

2. kolo PGETC (9:15)

Česko Francie 3:1
1. Ondřej Šilt 6-dan Fan Hui 2-pro Č+R
2. Jan Šimara 6-dan Rémi Campagnie 5-dan Č+R
3. Jan Hora 6-dan Tanguy Le Calvé 5-dan B+R
4. Lukáš Podpěra 6-dan Benjamin Dréan-Guénaïzia 5-dan Č+R

3. kolo PGETC (13:15)

Česko Ukrajina 3:1
1. Ondřej Šilt 6-dan Artem Kačanovskij 7-dan B+čas
2. Jan Šimara 6-dan Andrij Kravec 6-dan B+R
3. Jan Hora 6-dan Bohdan Žurakovskij 5-dan B+10,5
4. Lukáš Podpěra 6-dan Dmytro Bogackij 6-dan Č+4,5

Neděle, 27. 7.

1. kolo ME (9:00)
Jan Šimara 6-dan – Noguchi Motoki 7-dan (o 0,5 bodu)
Lukáš Podpěra 6-dan – Oh Chi-min 7-dan
Benjamin Dréan-Guénaïzia 5-dan – Ondřej Šilt 6-dan
Ondřej Kruml 5-dan – Wu Lirui 7-dan
Wang Shifang 5-dan – Vladimír Daněk 5-dan

Pondělí, 28. 7.

2. kolo ME (8:30)
Šilt – Ilja Šikšin 7-dan
Sui Zexiang 7-dan – Šimara
Podpěra – Timur Sankin 6-dan
Chen Dunfeng 5d – Kruml
Daněk – Fujino Kenji 4-dan

Bleskovka – kvalifikace (15:30 – 21:00)
Do zítřejšího finále se z našich probojoval pouze Jan Šimara.

Úterý, 29. 7.

3. kolo ME (8:30)
Che Tong 6-dan – Šimara
Benjamin Teuber 6-dan – Podpěra
Benjamin Papazoglou 5-dan – Šilt
Fukusaka Fuko 5-dan – Daněk
Vanessa Wong 5-dan – Kruml

Bleskovka – finále (17:00 – 21:00)
Jediný kvalifikovaný český hráč vypadl ve čtvrtfinálové fázi playoff.

Středa, 30. 7.

13×13 – kvalifikace (9:00 – 15:00)
Turnaj juniorů (9:00 – 17:00)
Turnaj veteránů (9:00 – 17:00)
13×13 – finále (16:00 – 20:00)

Čtvrtek, 31. 7.

4. kolo ME (8:30)
Sui – Podpěra
Pavol Lisý 1-pro – Šilt
Šimara – Shinichi Inkazu 5-dan
Kruml – Noguchi
Daněk – Fu Yaqi 6-dan

Pairgo – kvalifikace (14:30 – 22:30)
Mezi nejlepších osm postoupil anglicko-český pár Wong/Podpěra.

Pátek, 1. 8.

5. kolo ME (8:30)
Podpěra – Fu
Šilt – Che
Tanguy Le Calve 5-dan – Šimara
Alexej Lazarev 6-dan – Daněk
Viktor Lin 6-dan – Kruml

Pairgo – finále (15:00 – 21:00)
Lukáš Podpěra (ve spolupráci s Vanessou Wong) rozšířil pestrou sbírku medailí z párových turnajů, na nichž je český rukopis, o stříbro!

Vložil: | 25.07.2014 | Kategorie: Reportáž

Komentář(e): 97

#1 Vložil: mikinvcine | (25.07.2014, 09:42 )

Preji si, aby nase hvezdna ctverice jezdcu apokalypsy soupere rozsekala na tak maly kousky, ze ani cervi nebudou mit co zvejkat. Jedem hosi!

#2 Vložil: brona | (25.07.2014, 11:24 )

Hodně štěstí, kucí.

#3 Vložil: Vlada | (25.07.2014, 19:31 )

První kolo právě začalo. Hrajeme s Rusy, Šikšin, Dino, Surin, Sankin proti naší hvězdné 6D sestavě.
Organizace zatím minimální (myslím tohoto finále ME týmů, jinak pro kongres supr), žádné zápisy partií, žádné video.

#4 Vložil: Vlada | (25.07.2014, 19:45 )

Zlepšení: první desky se přenáší na IGS.

#5 Vložil: cung-fou | (25.07.2014, 20:35 )

Tak já vidím jen jednu partii a nevidím jména hráčů. Možná je to mým zastaralým klientem. Jen jsem z komentů pochopil, že by to měla být Ondrova partie. Jakou má barvu? Díky.

#6 Vložil: cung-fou | (25.07.2014, 20:43 )

Už tu druhou nahodili a barvy jsem si našel na stránkách PGETC. 🙂 Sorry.

#7 Vložil: cung-fou | (25.07.2014, 22:10 )

Hezky Hezi! Teď ještě Lukan.

#8 Vložil: Hidoshito | (25.07.2014, 22:32 )

Je to pěkně napínavé, když nic nevidíme. 😀

#9 Vložil: cung-fou | (25.07.2014, 22:33 )

Jj, mají to vymakaný. 🙂

#10 Vložil: cung-fou | (25.07.2014, 22:42 )

Škoda. 🙁

Docela taky čumim, jak Francouzi rozsekali Ukrajinu.

#11 Vložil: Hidoshito | (25.07.2014, 22:48 )

Tak to bohužel nevyšlo. 🙁 Snad je nehrající kapitán nějak povzbudí…

#12 Vložil: Vlada | (26.07.2014, 09:42 )

Kapitán neměl šanci je povzbudit, každý hned zmizel. Ale první 2 desky se povzbuzovali v noci prý vydatně, a přesto přišli na kolo skoro včas.

#13 Vložil: Vlada | (26.07.2014, 10:16 )

Proti včerejšku je tu živo. 16 hráčů, 10 fotografů, 30 čumilů včetně pár našich. Narváno. (Být hráčem, tak protestuju.)
Pořadatelé se zlepšili, dodali vodu.

#14 Vložil: Hidoshito | (26.07.2014, 10:47 )

Haha, to s tou vodou mě rozesmálo. 😀 Pokračuj v popisu místa a podmínek pro hráče, Vláďo. Aspoň bude srovnání s Libercem.

#15 Vložil: brona | (26.07.2014, 12:01 )

Hidoshito: Liberec se přece ani nebude srovnávat se Sibiu (při vší úctě 🙂 ). Musíme si vzít za vzor Němce (minimálně)

#16 Vložil: Hidoshito | (26.07.2014, 12:17 )

Bonn byl, pokud vím, totální propadák. 🙂 Ale co se týče samotného organizování, tak jako vzor slouží Němci určitě všem. My se však musíme dívat dopředu, sledovat nejmodernější trendy atd., takže hlavním měřítkem bude především poslední kongres v Sibiu. 😉

#17 Vložil: Vlada | (26.07.2014, 12:19 )

Je to zase napínavé. Vedeme 2:1 a Lukan stál výborně, ale právě se to zkomplikovalo.

#18 Vložil: brona | (26.07.2014, 12:22 )

nee, BenZera musi porazit.

#19 Vložil: Hidoshito | (26.07.2014, 12:29 )

Máme to! 🙂 Zvláštní, že Ukrajina dostává pěkně na pr***.

#20 Vložil: cung-fou | (26.07.2014, 13:10 )

Dobře! Francouzi měli po včerejšku určitě veké sebevědomí a takhle je smáznout. Nechápu ale, co dělá Ukrajina. Snad se nevzchopí právě proti nám.

#21 Vložil: Hidoshito | (26.07.2014, 16:41 )

Dnešek kluci zvládli výborně, tak snad zavládne spokojenost i se stříbrem. 🙂

#22 Vložil: cung-fou | (26.07.2014, 17:22 )

Našinec je z loňského roku namlsanej, ale po tom začátku je to stříbro paráda. Dnešek ve velkém stylu. A zdá se, že Hezi má výbornou formu. Jestlipak bude hrát i jednotlivce?

#23 Vložil: Vlada | (26.07.2014, 20:59 )

Náš tým už slaví, se stříbrem je spokojenost. Překvapivě jsme sice v jednom okamžiku měli šanci na 1. místo (kdyby Fr-Ru 3:1, vedli 2:0, a my bychom vyhráli 4:0), ale 2. odpovídá výkonu a je supr.

Hezi odjíždí a za 3 dny jede na Samsung Cup, viz egoban2, zprávy z EGF.

#24 Vložil: cung-fou | (27.07.2014, 08:07 )

Hm, tak to budeme mít jen tři hráče v play-off. 🙁 Ale Samsung je taky dobrej. 🙂

#25 Vložil: liso | (27.07.2014, 10:29 )

Prekvapuje ma, ze Balogh nehra…

#26 Vložil: Hidoshito | (27.07.2014, 10:42 )

Doplnil jsem odkaz na kompletní los 1. kola (Lisovy komenty s dovolením smažu).

#27 Vložil: cung-fou | (27.07.2014, 13:04 )

Dobrá zpráva. Organizátoři v diskuzi u partie slíbili, že od zítřka bude přenášeno více desek. Blbá je, že zítra budu v práci a nebudu je moc sledovat. Ale aspoň budou zapsané. 🙂

#28 Vložil: Hidoshito | (27.07.2014, 17:25 )

Pěkně Písa!

#29 Vložil: liso | (27.07.2014, 17:35 )

Ak by to niekoho zaujimalo, Teuber zapisal svoju partiu s Palkom: http://gokifu.com/s/1vgz

#30 Vložil: cung-fou | (27.07.2014, 18:47 )

Jj, velmi pěkné. Hlavně ale, aby se moc nevyčerpal na začátku. Víte, jak to bylo před dvěma roky. Pozvolný start a fantastický finiš. 🙂

#31 Vložil: Hidoshito | (28.07.2014, 09:21 )

#27: Heh, tak to psali i dnes, že budou od zítřka přenášet 3 nebo 4 desky. 😀

#32 Vložil: tymak | (28.07.2014, 09:27 )

#16: V čem mě být Bonn totální propadák? Z pohledu řadového hráče si žádné závažnější pochybení nepamatuji.
A visí už někde nějaké fotky z kongresu?

#33 Vložil: Hidoshito | (28.07.2014, 10:15 )

#32: Z pohledu řadového hráče to byl jistě eňo ňuňo kongres… I řadový fanoušek byl jistě nadšen (v týmech jsme byli druzí a Písa dokonce ME vyhrál). Ale z mé pozice “zprostředkovatele kongresu a náročného fanouška” to bylo peklo, na ten rozjezd si pamatuji ještě dnes. 🙂 Jestli se nudíš, můžeš si přečíst diskusi k 1. týdnu, mám pocit, že se to tam dost řešilo.
Doufám, že v tomhle bude Liberec zcela bezchybný a připraví pěkný kongres i pro ty, co nebudou moci přijet!

#34 Vložil: brona | (28.07.2014, 10:42 )

až pls bude známý los, postněte ho tady pro pracující, co nemůžou pořád hledat na stránkách 🙂

Jinak Kachna se 3. danem – fandím, aby měl dobrý los a nedostával shity.

Nějaké další zážitky z partií, jsou více než vítány. 🙂

#35 Vložil: Hidoshito | (28.07.2014, 10:48 )

Před chvíli jsem los přidal…

#36 Vložil: cung-fou | (28.07.2014, 12:10 )

Hmm, tak to tu máme hned dvě odvety z ME týmů. Tak doufám, že jim to naši borci vrátí!

#37 Vložil: mikinvcine | (28.07.2014, 15:01 )

Muttley dnes psal ze zitra se ma prenaset vic desek, ale prenasejici z kongresu opacil, ze pouze v pripade, ze se vyberou nejaky donation na Eurogotv. Paneboze kolik ma takova akce rozpocet? To nenajdou par šupů na prenasece? Vzdyt je to hlavni vystup a hodnotici kriterium pro vsechny, kteri tam jet nemohli!
Navic jim furt vypadava net, takze Eurogotv je hlavni escaper…

#38 Vložil: Korf | (28.07.2014, 15:40 )

K těm přenosům, stojí za to se podívat na diskusi k Bonnu (první týden, #68), víceméně to jsou stejné námitky.
Mě by k radosti stačilo, kdyby ty dvě partie byly vždycky mezi dvěma adepty play off.

#39 Vložil: Hidoshito | (28.07.2014, 15:40 )

Počkat, tomu nějak nerozumím. Orgové si platí EuroGoTV a ještě mají vybírat pro EGTV nějaký další cash, aby mohli přidat víc desek? 🙂

No, modlím se, aby si Liberec zaplatil své lidi a nevyhazoval prostředky za “značku”, která beztak stojí za zlámanou grešli.

#40 Vložil: cung-fou | (28.07.2014, 15:46 )

Hehe, asi po úspěchu s donation na profíka teď budou řešit všechno stejným způsobem.

Btw. u evropského kongresu už podle mne nemůže uspět odbytí nespokojenců větami typu: “Kdybyste raději koukali přijet.”, jako tomu často bývá u různých víkenďáků. To je prostě jedna z nejsledovanějších akcí a mělo by tomu odpovídat i zpravodajství. A nejde jen o přenosy samotné, ale i o to, že u přenášených partií jsou pak k dispozici také sgf-ka. Takže spolu s Půlčou doufám, že Liberec bude v tomto ohledu Sibiu mnohonásobně převyšovat. Nejlépe by pořadatelé udělali, kdyby to rovnou Půlčovi dali na starost. Jednak by se tím zbavili náročného kritika, jednak je to v dané oblasti mistr nad mistry! 🙂

#41 Vložil: tomason | (28.07.2014, 16:08 )

Hm, všichni naši danové mají skóre 1:1, doufám, že se někdo utrhne a začne to kosit.

#42 Vložil: Vlada | (28.07.2014, 18:09 )

Problém s Eurogotv je stálý: jsou moc drazí. Kdo si je pozve, platí jim cestu a pobyt (2 lidi plná penze) a 20 E za každou partii. Na 15 dnů velká suma.
Proto je Poláci minulý rok neměli – a byli kritizováni, že bojkotují dobrý projekt. V Liberci bych taky radši viděl naše přenašeče – připravme se na kritiku 😉

#43 Vložil: Kachnak | (28.07.2014, 20:53 )

Doufám, že se do Liberce najde dost našich přenašečů, protože nejen že je eurogotv drahé, ale dovolím si prohlásit, že je docela podprůměrný přenašeč. Navíc kvalita video přenosu je hodně průměrná, nesrovnatelná např. s přenosem Milošovou “minikamerou”.

#44 Vložil: Hidoshito | (28.07.2014, 22:02 )

Vivat Polsko, my chceme taky bojkot! 🙂

#45 Vložil: mikinvcine | (28.07.2014, 22:50 )

Prenosy tuzemskych turnaju jsou top dlouhodobe. Liberec by mohl byt tresnickou na dortu, vyvrcholenim ;D

#46 Vložil: mikinvcine | (28.07.2014, 22:51 )

A jedem naší!!! eo

#47 Vložil: Hidoshito | (29.07.2014, 08:05 )

Třešničkou by mohl být přenos z pivního turnaje. 😉

#48 Vložil: mikinvcine | (29.07.2014, 08:41 )

😀 to by asi bylo dost narocne… Kazdopadne dnes opet jen dve desky, ctyri Asiati, fakt skvely… (sarkasmus)

#49 Vložil: JoePerry | (29.07.2014, 09:02 )

Přenáší se tři desky, včetně Šikšina s Popem. Za to, že Češi nehrají na prvních deskách přenašeči nemůžou.

#50 Vložil: Hidoshito | (29.07.2014, 09:18 )

No, my tam marně hledáme spíš Evropany, zas tak nafoukaní nejsme. 😀 Naštěstí přidali tu třetí desku (Šiša-Pop).

#51 Vložil: mikinvcine | (29.07.2014, 09:42 )

#50 lip bych to nerek 🙂

#52 Vložil: brona | (29.07.2014, 09:48 )

Kdyby to bylo to na mě, tak bych v Liberci tento uzus přenášet úplně top desky bez nějakého ryzmyslu změnil. Cílem nemusí být přenášet jen ty nejlepší ale i přenášet ty nejzajímavější (víc Evropanů a víc soubojů k postupu do další fáze). Asiaty bych nechal ale max. na 2 deskách.

#53 Vložil: cung-fou | (29.07.2014, 10:00 )

Souhlasím. Je to mistrovství Evropa, a tak bych já osobně uvítal, abych viděl co nejvíce Evropanů, jak se rvou o titul. Nikoli pro mne většinou neznámé Asiaty.

Brona: Tyjo, vypadá to, že v Liberci to bude fakt s přenosama velký, když bys Asiaty přenášel max. na 2 deskách. 🙂

#54 Vložil: Hidoshito | (29.07.2014, 10:02 )

Liberec by měl být jeden velký bojkot, tedy i ten “asijský”. 😛

Btw. Písa si musí letošní ME zatím obzvláště užívat. 😀

#55 Vložil: mikinvcine | (29.07.2014, 10:13 )

#52 – jakoze treba na kazde desate Asiat? 😀
#54 – jakto? Rumunky? 😉

#56 Vložil: brona | (29.07.2014, 10:16 )

Cung-fou: no tak říkám max. 2, když by byly 4 přenosy. V případě 3, by to záleželo, ale stejně bych preferoval, aby se vyskytli aspoň 3 evropani. Když by byly 2 desky, tak je to jasné, max 1 asiaty.

Písa si to podle mě užívá bez jakékoliv souvislosti s kým hraje 🙂

#57 Vložil: cung-fou | (29.07.2014, 10:33 )

Tak ono taky záleží, jestli by hráli s Evropanama nebo jenom spolu (jenom spolu bych vůbec nepřenášel). To by právě třeba Písa vůbec neměl šanci jít do přenosu, když hraje jenom s Asiatama.

#58 Vložil: mikinvcine | (29.07.2014, 11:15 )

#57 to zni rozumne a ani to neni takova diskriminace, ze 😉

#59 Vložil: Hidoshito | (29.07.2014, 11:19 )

By mě rozesmálo, kdyby nás pak zavalily rozlobené příspěvky asijských fanoušků, že na přenosech z ME úmyslně ignorujeme jejich koně. 😉

#60 Vložil: cung-fou | (29.07.2014, 11:25 )

Já myslím, že oni sledují úplně jiné koně. 🙂 Ale mohu se mýlit.

Jinak možná bych byl ještě smířlivější k přenosům vzájemných zápasů neevropských borců v závěrečných fázích, kdy už jde o celkového vítěze turnaje. Takže pár by se jich tam dát mohlo. Ovšem za předpokladu, že budou uspokojeny tužby evropských příznivců. 🙂

#61 Vložil: brona | (29.07.2014, 11:43 )

To asi závisí na celkovém množství přenášených desek. Zase cítím, že přenos těch nejlepších by měl být poskytnut (hráči bez osobních favoritů chtějí vidět jen ty nejlepší), a to ať už je to Asiat nebo Evropan.

#62 Vložil: Ales | (29.07.2014, 12:14 )

K prenosum a EuroGoTV:
Loni jsme meli tak trochu problem s EuroGoTV pri WYGC v Pruhonicich. S Harrym bylo dohodnuto, ze bude prenaset 1 desku. Byl ochoten prenaset i dalsi desku, ovsem za dodatecnou cenu, kterou jsme neakceptovali, a zajistili jsme prenos mistnimi dobrovolniky. Harrymu se to prilis nelibilo …

K EGC 2015:
Vitame jakekoliv nabidky pomoci pri akci, urcite budou treba lidi na pomoc pri turnajich (organizatori vedlejsich akci, lidi na pripravu/kontrolu hraciho materialu pred kazdym kolem, zapisovatele partii, …). A nehlaste se vsichni. 🙂

#63 Vložil: mamutik | (29.07.2014, 12:17 )

Já bych klidně zaangažovala i zahraniční hráče/dobrovolníky. Určitě by se našla kupa lidí, kteří by si rádi snížili náklady 😉

#64 Vložil: cung-fou | (29.07.2014, 12:31 )

mamutik: Lepší jsou domácí zdroje, pokud budou. Zahraniční účastníci jsou hůře disciplinovatelní (vyjma nějakých, které opravdu dobře znáš), zatímco českému brigádníkovi, který ti ztratil kameru, můžeš dát přes hubu hned na příštím turnaji v Brně. 🙂

#65 Vložil: mikinvcine | (29.07.2014, 12:44 )

#61 No ale pak to muze dopadnout jako dnes a mozna i ve dnech nasledujicich, pri prenosu dvou desek si to budou 4 noname Asiati na spici sazet mezi sebou… A hraci bez osobnich favoritu – takovi snad ani nejsou 😉

#66 Vložil: Hidoshito | (29.07.2014, 12:51 )

Jitko, neuděláme nakonec ten kongres jen jako “turnaj v přenášení a dobrovolnictví”? 😀 Já měl za to, že potřebujeme dostat ze zahraničních účastníků co největší kapitál, abychom mohli pokrýt např. i slevy pro čagáče. Domácí zdroje musí stačit…

#67 Vložil: cung-fou | (29.07.2014, 12:58 )

Ještěže ze Sibiu nepřenášejí zase tak moc desek. To by všichni koukali na go a příprava kongresu v Liberci by stála. Takhle si Vláďa po kongresu vezme tužku a papír, projede diskuze a koncepci má hotovou. 🙂

#68 Vložil: Hidoshito | (29.07.2014, 13:21 )

jj, Šíša s Popíkem to sfoukli rychle, takže připravuji Liberec jako ďas. Brutálně jsem uřízl z loga “střechu” a šoupl to sem, než někdo udělá nějaký ofiko banner. 😀 Zkusil jsem se zaregistrovat… No a pak v mezidobí přemýšlím, jaká velká společnost by moha EGC sponzorovat. Zatím mě nic chytrého nenapadá, co vás? 😉

#69 Vložil: mamutik | (29.07.2014, 13:27 )

#64 Souhlas! Musel by na to určitě být nějaký důmyslný systém výběru 🙂

#66 Tak samozřejmě by se k nim přistoupilo až po naplnění vlastních stavů. Nicméně když deseti lidem odpustíš startovné, rozpočtu se to téměř nedotkne a změnu v průběhu organizace to může udělat velkou. Nebo alespoň já mám za to, že peníze se budou získávat především od sponzorů. Navíc čím lepší zázemí (předem zajištěné a propagované) tím třeba větší účast, takže by se v podstatě zaplatili sami 😉

#70 Vložil: cung-fou | (29.07.2014, 13:38 )

#68: Třeba Hyundai. Máš to kousek, zkus tam zajet a poptat se. JInak v samotném Liberci to asi bude složitější po zkušenostech s MS v lyžování. 🙂

#71 Vložil: cung-fou | (29.07.2014, 15:30 )

Dnes dvě výhry a jedna prohra u našich aspirantů na play-off. To je dobré. Zvláště když víme, že Písa si šetří síly na závěr. 😉

#72 Vložil: Hidoshito | (29.07.2014, 15:52 )

Mě v tom startovním poli docela vylekal Obenaus… Nejdříve odstavil Surmu, pak sice nestačil na Popíka, ale hned vzápětí sundal nějakou čínskou sedmu.

#73 Vložil: Lukan | (29.07.2014, 22:58 )

Hidoshito: A to jeste ani nevis, ze s tim Popikem to mel vyhrany taky. Zda se, ze rok straveny na Taiwanu mu zacina fungovat.

Zajimave je, ze se nikde ani na strankach nikdo nezminil o prvnim oficialnim matchi Evropa (CEGO) vs. Cina, hranem v pondeli vecer, ktery skoncil nasim vitezstvim. Za Evropu nastoupili v partii postupne:

Zahajeni: ja a Mateusz Surma.
Stredni hra: Pavol Lisy, Ilja Siksin, Andrij Kravec, Dusan Mitic
Koncovka: Ali Jabarin, Natalia Kovaleva

Koucove: Wang Yao, Wang Chenxing, Zhao Baolong, Fan Hui, Li Ting.

A co se tyce AGM a voleb do EGF, tak podle mych informaci Catalin odstoupil od kandidatury jeste pred volbami, takze vedeni EGF zustava stejne. 🙂

#74 Vložil: tymak | (30.07.2014, 01:45 )

Na partii jsem koukal – docela zajímavá. Jenže oficiální informační servis bohužel není na takové úrovni, jak bych doufal a kromě výsledků mainu se člověk prakticky nic nedozví.

#75 Vložil: brona | (30.07.2014, 08:44 )

Je třeba zmínit i výsledky nedanových hráčů.

Po prvních 3 dnech mají plný počet bodů (plný zásobník) jen 2 čeští zástupci. Shodou okolností jejich jména obě začínají na L, Lenka Daňková a Leon Defer. Gratuluju a ať vám drží um a štěstí.

Frýdek vyslal nadějnou dvojici Terka , Michal. A oba mají po 2 bodech, což je taky dost solidní.

Brněnští bórci mají všichni, tedy až na dvě černé ovce, 2 bodíky. Že by Brňáci našli mízu?

#76 Vložil: cung-fou | (30.07.2014, 11:24 )

Doufám, že Lenka a Leon příliš Lukanovi nevyčítají, že jim kazí statistiku. On to určitě dožene! 😉

#77 Vložil: mikinvcine | (30.07.2014, 13:43 )

Je pls nekde kifu mače evropa VS cina? thx

#78 Vložil: tymak | (30.07.2014, 14:01 )

Na KGS byla přenášená z účtu RelayGo.

#79 Vložil: Hidoshito | (30.07.2014, 20:12 )

Dneska se měl hrát fotbalový turnaj. Tak co, borci, obhájili jste zlato? 😉

#80 Vložil: Lukan | (30.07.2014, 20:18 )

Zatim jen zakladni skupiny. 2:0, 1:1, 1:0 a postup do semifinale. Hraje se ale na mnohem mensim hristi a na mensi branky nez loni.

#81 Vložil: Vlada | (30.07.2014, 20:27 )

brona 75: Tri body v mainu ma jeste dalsi hrac od L, Lita Vasova.

#82 Vložil: Hidoshito | (30.07.2014, 20:30 )

Haha, ten náš Bróňa mě jednou zabije. 😀

#83 Vložil: brona | (31.07.2014, 10:32 )

ha, už máme los: Lukan pro změnu špíluje s dalším číňákem, Medvěd a Palko si dají nějakou klasiku, kterou nakonec vyhraje Palko prasem (to je konstatování faktu). Vláďa, chvilka očekávání, ano také hraje číňákem, ale ten aspoň má tu slušnost a hraje za evropský stát. Šimič Pisič si určitě rád zahraje s Japoncem na proložení. Krumlinho má těžký los, ale když se hecne, tak jeho soupeř nebude mít dobré vzpomínky na ČR (a pro změnu je to další asiat). Kachna teď snad vyhraje, když dostal Francouze, na toho má.

Hodně štěstí i všem ostatním.

#84 Vložil: brona | (31.07.2014, 14:56 )

Tak to byl černý den českých hráčů, až teda na Šimiče (a možná Kachnu).
Palkovi samozřejmě gratuluji ke klasické kvedlačce na konci 😀

#85 Vložil: cung-fou | (31.07.2014, 16:06 )

“Šimiče” určitě nakopnul včerejší úspěch v bleskovce. 🙂

Každopádně zítra bude klíčové kolo. Je obrovský rozdíl, jestli odcházíš o poločasu do kabin za stavu 2:3 nebo 3:2.

#86 Vložil: cung-fou | (31.07.2014, 18:48 )

Pěkný fotky. Hory, vodopády, ovce, klobásky, sýrečky. Jó, to je hned jinačí turistika, když mají pod kopcem takovej pěknej stánek. 😛

#87 Vložil: Audun | (31.07.2014, 19:55 )

Velká gratulace Lence Daňkové a Leonu Deferovi! S napětím sleduji…

Určitě si zaslouží uznání i Dita Vášová a Tonda Pavelka.

Obhajoba prvenství z ME týmů se sice nepovedla, ale i tak jsem na náš reprezentační tým hrdý. Byl to skvělý výkon, napínavá rok trvající cesta. Ano, kdo mě zná blíž tak ví, že při hodnocení jakýchkoliv go výsledků většinou řvu, že to je jen skoro dobré a nic mi není dost. Ale objektivně, která evropská země srovnatelné velikosti má tak skvělé hráče?
Moc se těším na další ročník. V Brně budeme rádi sledovat další přenosy.

#88 Vložil: Audun | (31.07.2014, 20:17 )

Zapoměl jsem na Martina Junka, Filipa Bartuška a Jirku Tobiáše. Skvělé, pánová smekám a jen tak dál!

#89 Vložil: Audun | (31.07.2014, 20:26 )

Jano a Zuzano, promiňte.

#90 Vložil: Mac Arthur | (31.07.2014, 21:03 )

Do galerie byly přidány spousty nových fotek z dnešního dne….

#91 Vložil: cung-fou | (01.08.2014, 09:26 )

Hmm, dnes souboj legend Lazarev-Daněk. To by se mělo přenášet!

#92 Vložil: liso | (01.08.2014, 09:27 )

Su zname nejake informacie (alebo aspon famy), preco tu kandidaturu Catalin tento rok vzdal?

#93 Vložil: Hidoshito | (01.08.2014, 10:23 )

#91: Kdepak, pokračujeme v asijském šampionátu. 😉

#94 Vložil: Mac Arthur | (01.08.2014, 11:38 )

Catalin svuj duvod odstoupeni uvedl ze nechce zasahovat do rozjeteho projektu CEGO. Ze uznal ze je spatny cas na kanditaturu. Ale porad nema rad j se nejake veci zametaji pod koberec a podobne. Vse co uvadl v dokumentu o egf .

Dle meho kdyby byl ted zvolen a CEGo projekt by byl neuspesny tak egf byztratilo dost penez a nesl by uza to vinu Catalin

#95 Vložil: cung-fou | (01.08.2014, 17:19 )

Tak to je dnes opravdu černý pátek. 🙁

#96 Vložil: Hidoshito | (01.08.2014, 22:36 )

Aspoň malou útěchu zařídil Lukan v pairgo. 🙂 A “shodou okolností” ty Bróňovy eLka udělaly 5 z 5. 😛

#97 Vložil: Mac Arthur | (04.08.2014, 23:37 )

přidano dalších 88 fotek