Blansko (24.-25. 2. 2007) – kvalifikace na MR, GPČR

Sobota

10:50 – Turnaj byl před pár okamžiky zahájen. Do Blanska se sjelo přes 80 hráčů, chybí však první dva z ratingového žebříčku – Ondřej Šilt a Jan Hora. Na úvod byla všem přítomným promítnuta povedená video upoutávka, která opět sklidila úspěch a vzápětí došlo i na dvě opakování.

1. kolo:

Daněk (6.d) – Wieczorek (3.d) 1:0 – přenos na KGS (stáhnout sgf)
Mírka (3.d) – Nechanický R. (6.d) 0:1
Valášek (3.d) – Brunner (4.d) 0:1
Žaloudková (2.d) – Cipra (4.d) 0:1
Fidrmuc (4.d) – Kozelek (2.d) 1:0
Grosser (3.d) – Cieplý A. (2.d) 1:0
Prokop J. (3.d) – Bozek (2.d) 1:0
Šalom (2.d) – Šimara (3.d) 0:1

11:20 – Jan Písařík se skutečně přejmenoval na Jana Šimaru. V hrací místnosti je docela zima, jelikož není vytápěna. Snad se radiátory časem rozjedou …

12:00 – Jan Prokop se se svým soupeřem moc nemazlil, celkem rychle si připsal první bod. Ale není se čemu divit, jelikož jeho polský protivník měl rating průměrného 1. danu.


Takhle to tady vypadá.

13:45 – Partie na první desce byla suverénně nejdelší. Nakonec po tuhém boji zvítězil favorizovaný Vladimír Daněk. Další kolo začne za necelou hodinu.

14:45 – Před chvíli odstartovalo druhé kolo. Server KGS bohužel odmítá spojení, takže zápis partie Brunner – Daněk je zatím pořizován offline. Výsledky uveřejníme s kolovým zpožděním, jelikož pauza byla velmi krátká a nemůžeme zdržovat pořadatele od práce.

2. kolo:

Brunner – Daněk 0:1 – přenos na KGS (stáhnout sgf)
Nechanický – Grosser 1:0
Šimara – Cipra 1:0
Fidrmuc – Prokop 1:0
Wieczorek – Mírka 0:1
Cieplý – Valášek 1:0


Souboj našich dvou nejsilnějších juniorů.

15:15 – Ještě jsem zapomněl zmínit, že oběd zde uvařený byl velmi chutný a hlavně vydatný. Zdá se, že jedna z novinek se organizátorům povedla.

15:35 – Do turnaje čtyřčlenných družstev se nakonec zapojilo třináct týmů, tak uvidíme, komu se bude dařit nejvíce.

Teplice (Černý, Piegl, Vojíř T., Vojíř M.)
Slovensko (rodina Waczulíkových, Olexa)
Ostrava (Snídal, Holík, Kijonka, Ertelt)
Pražský tým nadějných mladých Pražanů (Prokop, Bártová, Zeckarias, Šimková)
Medíci (Kozelek, Kovařík, Tvaroh, Stodolová)
Brno (Brunner, Fidrmuc, Kruml O., Kruml J.)
Polsko (Wieczorek, Bozek, Kaminski, Kopek)
Nuly a jedničky (Franěk, Lukavská, Remeš, Hamplová)
Blansko (Štoudek, Paláš, Iškijev, Klimeš)
Praha (Daňkovi, Válek, Květová)
Chajovna Brno (Kopecký, Smutný, Mauder, Šíp)
Pardubice (Chejn, Švestka, Kovalíř, Kovalířová)
Brněnští pohrobci (Kruml T., Brázda, Jurásek, Pavelka)

16:50 – Problém nebyl ve spojení se serverem. “Zakopaný pes” byl v našem počítači, ale vše už by mělo být v pořádku a máte možnost sledovat alespoň závěr zápasu na první desce.

17:30 – Všechny okolní partie se dohrály a kolem prvního stolu se teď utvořil velký dav pozorovatelů. Hra má v byoyomi mnohem větší náboj.

3. kolo:

Nechanický – Daněk 1:0 – přenos na KGS (stáhnout sgf)
Šimara – Fidrmuc 1:O
Cipra – Brunner 1:0
Grosser – Prokop 1:0
Mírka – Cieplý 0:1

18:10 – Po krátké přestávce se rozehrálo další kolo. Na první desce se však rozlila káva a tak se hráči misto fuseki pustili do čištění.

18:35 – Právě jsem se dozvěděl, že v soutěži družstev vede tým Mladých Pražanů, kerý ztratil pouze jediný bod.

20:05 – Písaříkovi se s novým jménem evidentně daří! Nasbíral tři body a zítra ho budeme mít možnost spatřit v přímém přenosu při souboji s někým z dvojice Daněk – Nechanický.

20:41 – Je celkem jasné, že se na prvním gobanu bude bojovat opět nejdéle. Aspoň že už je tu pěkně teplo.

21:20 – Většina účastníků se už někde baví nebo odpočívá, avšak naše dvě žijící legendy stále svádí nelítostný boj o každý bodík na desce. Kolikátý už to asi může být jejich vzájemný zápas?

21:42 – Na kompletní výsledky po třetím kole si budete muset počkat do zítřka. Jarek teď hraje těžkou partii pokeru o velké peníze a výsledky zapíše až později. Pro dnešek je to ode mne vše, zítra se začíná v devět hodin.

Neděle

9:30 – Dobré ráno. Začátek čtvrtého kola byl původně v propozicích stanoven na vražedných 8 hodin, ale hráči si vymohli posunutí, takže se partie rozehrály až od deváté. Jan Šimara měl ovšem problémy se vstáváním, proto se na první desce startuje s půlhodinovým zpožděním.

4. kolo:

Šimara – Nechanický 0:1 – přenos na KGS (stáhnout sgf)
Daněk – Kozelek 1:0
Cipra – Kaminski (1.d) 1:0
Cieplý – Fidrmuc 0:1
Šalom – Grosser 1:0
Brunner – Mírka 1:0

1O:00 – Na šestém stole je nepřítomen Jakub Mírka a v tuto chvíli mu vypršela hodina, tudíž prohrál na čas.

10:15 – Možná už jste si při prohlížení startovní listiny všimli, že po letech se účastní turnaje Jiří Kataman (dříve 1.d), který do Blanska přijel až z daleké Ameriky. Mnozí si ho určitě pamatují kvůli jeho nešťastnému incidentu v Olomouci.

12:45 – Po klasickém českém obědě (vepřo-knedlo-zelo) začalo poslední kolo, které definitivně rozhodne o rozdělení prvních kvalifikačních bodů pro MR 2007.

5. kolo:

Cipra – Nechanický 1:0 – přenos na KGS (stáhnout sgf)
Fidrmuc – Daněk 1:0
Cieplý – Šimara 0:1
Prokop – Brunner 0:1
Grosser – Žaloudková 1:0
Bozek – Kozelek 0:1

13:30 – Stav soutěže týmů je po čtrtém kole následovný: Vedou stále “Mladí Pražané” – 12 bodů, těsně za ně se dostalo družstvo “Chajovna Brno” – 11 b. a třetí příčku společně okupují “Medíci” a “Teplice” – 10 b.


Vítězové si odvezou kromě finanční ceny i bytelnou flašku vína

14:17 – Dopoledne se na nás přijel podívat předseda ČAGo. Porozprávěl se všemi, rozdal peníze, pak zase nějaké vybral, rozloučil se a odjel. Žádné facky ani křik jsem nezaregistroval.

14:45 – Na všech deskách okolo spěje hra do finiše. Napjatá atmosféra graduje, všude okolo přihlíží mnoho fanoušků. Z tohoto pohledu je asi nejzajímavější souboj mezi Daňkem a Fidrmucem. Zvítězí dravé mládí nebo zkušenost? Ještě chvíli si musíme počkat.

15:17 – Na závěr se urodila hned dvě překvapení. Mladý Fidrmuc nakonec zvítězil o 4,5 bodu a v bitvě veteránů jasně dominoval Petr Cipra.

16:10 – Soutěž družstev vyhráli borci z brněnské Chajovny! Rozuzlení ovšem bylo dramatické, jelikož pět týmů mělo stejně bodů – 12. Přišel tedy na řadu los, protože žádné další kritérium by nebylo spravedlivé a v něm zbyl Černý Petr (respektive bílý kámen) na Medíky, Ostravu, Mladé Pražany a Brno.


Tým Chajovny Brno

Co napsat na úplný konec? Snad jen to, že turnaj byl precizně zorganizovaný a všem se nadmíru líbil. K naprosté dokonalosti chybělo snad jen překonání magické stovky. Příště už ji určitě společně “uděláme”!


Vítěz turnaje Jan Šimara


Konečné pořadí

Vložil: | 22.02.2007 | Kategorie: Blog

Komentář(e): 62

#1 Vložil: Hidoshito | (22.02.2007, 13:45 )

Vzkaz od tajemnika asociace: Kdo chce zaplatit poplatky za kongres ve Vilachu pres CAGo, necht priveze penize do Blanska. Podrobnosti zde.

#2 Vložil: tomáš grosser | (22.02.2007, 14:04 )

Nechcete jet někdo autem z Prahy (Karlových Varů) na turnaj do Blanska? Máme ještě volné místo(a). Odjezd mezi 14:30 a 15:00 ze stanice metra Rozptyly. Info na čísle: 737 206 003.

#3 Vložil: janp | (22.02.2007, 15:46 )

Pěstní souboje LOL ,na turnaji?
Že bych přeci jenom přijel na ten turnaj ?! 😉

#4 Vložil: Cung-fou | (22.02.2007, 17:44 )

To groteska je opravdu výborná!!!

#5 Vložil: makov | (23.02.2007, 06:50 )

Možnost inzultace mé osoby a možná i Slávka Z. bude v neděli dopoledne, kdy přijedeme do Blanska. Možná příjde i kouzelník…

#6 Vložil: Vendelín | (23.02.2007, 08:39 )

Před případnou inzultací mě prosím upozorňte, nerad bych přišel o zdokumentování na fotografii 🙂

..nejlépe tak 5-7min před hlavním aktem :)))

#7 Vložil: Hidoshito | (23.02.2007, 11:55 )

Tak jsem pro jistotu vsechny kontroverzni janpy smazal. Verim, ze pravy Honza alias Bambic to pochopi a nenecha se rozladit vtipalkama.;)

#8 Vložil: Hidoshito | (23.02.2007, 11:57 )

Makov: Hehe, zacinam mit pomalu strach, abych nedostal do drzky nakonec ja za prilis bujnou fantazii.;)))

#9 Vložil: Ortenix | (23.02.2007, 18:30 )

Pozdravujte v Blansku, mrzí mě, že se kryje s Drážďanama, letos bych se tam rád vydal (loni jsem byl nemocný).
Přece jen jsou pro nás náklady daleko nižší v Drézdenu. O času a energii vydané na cestování ani nemluvě!
Doufám, že si to pořadatel příští rok už ohlídá! Poslední víkend v únoru vždy bývají Drážďany!
(Případně mohu zprostředkovat kontakt na organizátora drážďanského turnaje Horsta Hübnera).
Mějte se a ať zvítězí ten nejlepší, to jest Petr Cipra!!! ;o)

#10 Vložil: janp | (23.02.2007, 18:39 )

To Ortenix : LOL

#11 Vložil: White Dog | (23.02.2007, 20:48 )

to Ortenix: to co píšeš už je směšné. Minulý rok se Drážďany s Blanskem nekryly. A pokud se letos kryjí, tak si klidně jeď na bezvýznamný piditurnaj do Drážďan. Nevidím jediný důvod, proč by naši pořadatelé měli měnit termíny jen proto, že se kdesi v pohraničí cosi koná, to by skoro nebylo možné nějaké turnaje v rozumných termínech dělat.
Přeji ti ovšem v Drážďanach mnoho úspěchů, před rokem se ti tam dařilo, tak pěkný výsledek zopakuj!

#12 Vložil: Hidoshito | (24.02.2007, 11:35 )

Pokud vas neco zajima, klidne se tady (nebo na kgs) ptejte. Pokusim se vam odpoved jak nejrychleji to pujde.

#13 Vložil: Anonymous | (24.02.2007, 12:24 )

Zdravim do Blanska!

Pulciku, nebylo by mozne tu prubezne ukladat soubory s losem/vysledkama kazdeho kola a pripadne i zaznamy prenasenych partii?

Dik, Hezi

#14 Vložil: Hidoshito | (24.02.2007, 12:30 )

Hezi: Tak to by bohuzel neslo.:( Na tom by musel zapracovat Vena, a to ti slibit nemuzu. Vysledky konkretnich lidi ti ale zjistim.;)

#15 Vložil: Anonymous | (24.02.2007, 12:39 )

Pulciku,

kdyz mi to vzdycky posles mailem, tak to ulozim na gowebu a hodim sem vzdy link – dobre?

Hezi

#16 Vložil: Hidoshito | (24.02.2007, 12:47 )

Hezi: Tak Vena uz dohral a rika, ze ti to tady po kole vzdycky hodi.

#17 Vložil: Slávek | (24.02.2007, 13:21 )

To se Písařík zbláznil? Nebo budeme podporovat takové extrémy jako léta produkoval Ralf Spiegel (Shíwa)z Rakouska. Kterej tupec to vymyslel a kdo to podporuje? Pokud se neumoudří, ať na Nymburk zapomene.

#18 Vložil: Anonymous | (24.02.2007, 15:31 )

Ahoj,
k Drazdanum: je jejich problem, ze si napisi termin na nas turnaj. Ten nas byl dopredu oznamovan na evropskem turnajovem kalendari, ten drazdansky nikoliv.
Jarek

#19 Vložil: Slávek | (24.02.2007, 15:49 )

Jarku, nepleť se. O Blansku ještě nikdo nevěděl a drážďanský turnaj už po léta má stejné datum, poslední víkend v únoru. Takže chyba určitě není v Drážďanech.

#20 Vložil: Hidoshito | (24.02.2007, 16:34 )

Slávek: On si vzal jméno od svého nového táty.

#21 Vložil: janp | (24.02.2007, 23:40 )

Slávku teď nevím jestli to od tebe nemám brát jako prvokaci 😉

#22 Vložil: Slávek | (25.02.2007, 06:46 )

janp: Vezmi to jak chceš, to je tvůj problém. Vyjádřil jsem se dostatečně česky.

#23 Vložil: Ortenix | (26.02.2007, 01:55 )

To White Dog:

Tak teď fakt nevím, jestli to myslíš jako ironii nebo ne?

“A pokud se letos kryjí, tak si klidně jeď na bezvýznamný piditurnaj do Drážďan.” – bych viděl jako ironii.
Jestli je 80 lidí piditurnaj, tak fakt nevím… To, že nemohli přijet Radek (ten především!!), Vláďa (i když ten už do Drážďan tolik nejezdí jako dřív), Podpěrové, nebo Ondra Jurásek – ti všichni byli konkrétně zmíněni!!! , ale určitě by mohlo z Česka přijet ještě víc lidí – třeba ty, Tepličáci atd, tak to pořadatele velmi mrzelo!

Druhá část mi už jako ironie nepřijde: ” to by skoro nebylo možné nějaké turnaje v rozumných termínech dělat.”

Tak fakt nechápu, jak to myslíš…

Nemohl být Blanenský turnaj o týden nebo dva dřív? Krylo by se to s něčím?

#24 Vložil: Ortenix | (26.02.2007, 02:06 )

Jarku,

to myslíš vážně? Oni jsou letos 20. ročník, a nevím, kolik let už mají POKAŽDÉ STEJNÝ TERMÍN – POSLEDNÍ VÍKEND V ÚNORU.

Opravdu si myslíš, že to budou měnit jen kvůli tomu, že do EGF kalendáře si někdo zanese turnaj ve stejném termínu? To trošku přeceňuješ význam vašeho turnaje a zavání to lehkou arogancí…

Měnit to opravdu nebudou. Jiná věc je, že je mrzí, že se ve stejném termínu koná kvalifikace na MR ČR a že tedy nemůže přijet plno lidí z Česka.
Takže je otázka, jestli nám vadí nebo nevadí, že se nějaký turnaj u nás kryje s nějakým blízko našich hranic. Uvědom si, prosím, jednu věc – kromě mě (a Slávka) se tady nikdo nevyjádřil, že by mu termín turnaje v Blansku vadil. Ale jen protože jste letos kvalifikace, tak to má holt přednost, a nikdo to moc nebude řešit.
Ale vem si, že předchozí článek zde se celý tímto problémem zabývá. A když tohle do budoucna nebudeš zohledňovat, tak fakt stavíš plno lidí před dilema, kam jet… 🙁
Je ti to jedno?

#25 Vložil: Ortenix | (26.02.2007, 02:12 )

Ještě k těm lidem, kteří by třeba do Drážďan jeli a které jsem už zmínil výše, patří třeba Šámot. Janišce jsem o turnaji také říkal, vyjádřila se, že by jela, ale že je Blansko… I z toho usuzuju, že by se našli třeba i další, kteří v DD ještě nebyli, ale třeba by rádi jeli.
To dohromady i s těmi, kteří skutečně dali přednost Drážďanům, dělá minimálně 15, možná 20 (potencionálních) zájemců o oba turnaje. Je to málo?

#26 Vložil: tomáš grosser | (26.02.2007, 09:26 )

Blansko je skvělý turnaj. Ale kdyby tam nebyla kvalifikace, dal bych přednost Drážďanům, které jsou od nás o 200 km blíž.

Ještě jeden aspekt z letité zkušenosti: Pokud se ukážete vy na jejich turnaji, o to ochotněji se pak oni ukáží na vašem. Zkrátka freundšaft tady také hraje velkou roli.

#27 Vložil: Hidoshito | (26.02.2007, 10:20 )

Zapomnel jsem zminit, ze v Blansku probehlo losovani o tricko (v ramci Cen eGobanu), ktere provedl velmi peclive nezavisly Vit Brunner. Stastlivcem se stal Jan Prokop, od ktereho jsme si vzali miru a dohodli se na predani v Plzni.

Diplom jsme predali zatim pouze jeden a to za nejlepsi zahranicni turnaj zastupcum bratislavskeho klubu. Jakub Mirka a klub TJ Slovan KV ho maji stale u nas. U restauracniho zarizeni doslo k tiskove chybe, takze musime udelat novy a k predavce dojde taktez v Plzni.

#28 Vložil: Anonymous | (26.02.2007, 10:39 )

Malem bych zapomnel podekovat za prima online reportaz z jiste skveleho turnaje:

Dekuju!

Hezi

PS: a jeste posilam podiv a uznani Pisovi a sam sebe se ptam: kam az ho asi zavane jeho druhy dech?

#29 Vložil: ales | (26.02.2007, 11:48 )

Hezi: Druhy dech? To je nejaka nova marketingova znacka? Ja to znam jako konopi. 🙂 Jinak, jeho vykon, vsechna cest (sakrys, ze ja ho pacholka neporazil).

Ortenix: Souhlasim, ze neni dobre, kdyz se nektere zajimave turnaje prekryvaji,. Jaka vsak skoda, ze v letech, kdy se Blansko a Drazdany neprekryvaly, tech 15-20 ceskych hracu nedokazalo ocenit, ze neni co resit a nevydali se hned do Drazdan. Jo jo, ted najednou, kdyz o tom musi premyslet, kam se vydat, tak je holt to premysleni boli a stezuji si na osklive poradatele, kteri jim pusobi takova traumata.

#30 Vložil: Mrteffson | (26.02.2007, 13:49 )

Turnaj byl opravdu velice příjemný a organizátorům patří uznání za množství originalit (video, vyleptané flašky, řízky). Skvrnou byl tentokrát Aleš Cieplý, který mi vypočítal rating 1999. To jsi mi ten bodík nemoh nějak vyšolíchat ?? Hlavně že jsi si sám připsal 34.

#31 Vložil: ales | (26.02.2007, 14:09 )

mrteffson: Nemas nac si stezovat. Kdybys nesetril a dal tech kapriku vice, mohlo byt i vice bodiku. A vubec, jen pockej, jak ti to spocitam priste!

#32 Vložil: Ortenix | (26.02.2007, 14:33 )

Aleši,
ano, předpokládám, že někdy před 10 lety nejezdilo “ven” třeba 15-20 hráčů, spíš jezdili především již zmínění Vláďa a Radek. V souvislosti s minulostí jsem ale mluvil o TRADICI drážďanského turnaje, ne o tom, kolik tam jezdilo lidí z Česka. To je jedna věc.
A druhá věc je, kolik lidí by tam jelo/jezdilo v současné době. Možnosti se mění a proto je třeba to zohledňovat. Mezi důvody, proč to tak je, mě napadá např:
– V Německu už pro nás není tak draho jako po revoluci;
– Každý druhý má dnes auto (a celkem solidní, ne jen škodovku);
– Zlepšuje se “dopravní dostupnost” – cožpak byla dřív dálnice z Prahy do Německa přes Plzeň nebo přes Ústí? Ostatně i úseky v Německu vedoucí od našich hranic se musely vybudovat;
– D1 nebyla před x lety určitě tak “zasekaná” a nebezpečná jako dnes;
– Zlepšuje se “jazykové vybavení” lidí u nás (i když to v go asi není nejdůležitější, ale přesto to roli může hrát);
– Sice jsme samozřejmě i před lety mohli jezdit do Německa jezdit bez víz, “v pohodě” či jak to nazvat, přesto si myslím, že vstupem do EU se to všechno ještě zjednodušilo (a příští rok, až bude Schengen, to bude ještě lepší), čili zase menší překážky a tím větší “ochota” někam vyjet;
– A nějaké další důvody by se určitě ještě našly, odkazuji také na článek Miloše, který se tím celkově zabývá.

#33 Vložil: ales | (26.02.2007, 15:04 )

Ortenix: Aha, ja netusil, ze se situace u nas oproti lonsku (kdy bylo v Drazdanech 7 ceskych hracu) az tolik zmenila. Diky za vysvetleni. Jasne, kdyby turnaj Blansku byl o tyden driv, mohli jsme vsichni jet jak do Blanska, tak hned dalsi vikend do Drazdan. No, aspon tech 15-20 lidi. Fakt je skoda, ze si loni skoro nikdo nevsiml, ze muze jet na oba turnaje, dokonce ani Ortenix ne.

#34 Vložil: Mrteffson | (26.02.2007, 18:36 )

Ortenixi, napsal jsi taky organizátorům do Bonnu, kde byl tento víkend taky turnaj (140 účastníků)? Že si to ti Němci neumí zorganizovat, asi proto, že jsi jim ještě neporadil.

#35 Vložil: janp | (26.02.2007, 19:06 )

Ty tady Ortenix prostě potřebuješ psát ,že ? Je jedno co ,něco ….
Hlavně že se dá najít a to jakýkoli důvod psát 😉 a hlavě hoooodně dlooouhé příspěvky a pokud možno na pokračování .
Ortenix bacha aby si se nastal závislákem (grafomanem)

#36 Vložil: Pixer | (26.02.2007, 19:19 )

Pro Slavka:
Zmenil jsem si jmeno protoze se mi vdala mama, a i kdyby to bylo jen tak z hecu tak nevim co je ti do mych osobnich zalezitosti !!!, jak si vubec muzes dovolit me kvuli tomu napadat???, predci si prosim te svuj prispevek jeste jednou a styd se za sve predsudky. Do Nymburka jsem chtel prijet, ale pokud me hazis do jednoho pyle s Grosserem tak je mi to lito ale budu to respektovat, tak mi dej vedet zda mam jezdit ci ne.

#37 Vložil: Anonymous | (26.02.2007, 23:54 )

Ahojky,
tak bych chtěl ještě jednou poděkovat za skvělou účast na turnaji a taky svým spolupořadatelům Kolumbovi, Míťovi, Milanovi a Davidovi.
Kompletní výsledky s malou reportáží naleznete na stránkách turnaje:

http://www.ulita.bk.cz/go/turnaj/turnaj-blansko-2007.htm

Mějte se fajn
Jarek

#38 Vložil: kellybundy | (26.02.2007, 23:56 )

ortenixi, nechceš si dát pauzu tak trochu? akorát mlátíš prázdnou slámu, stále to stejné do kola, ne každej čech bydlí 20km od německých hranic, aby ho zajímalo co nového v drážďanech, prober si to třeba u vás v klubu až budete probírat ” co nového v regionu”, jinak blansko bylo megadobré, tvoje chyba, že ti bylo líto pajcky navíc za cestu.
s cipřišem to vyšlo na kilo do prahy, levněji to už snad ani nejde

a ty slávku už fakt nevíš do čeho by si rejpnul, jestli si pixer změnil jméno je jeho soukromá záležitost, a kvůli tomu mu vyhrožuješ neúčastí na turnaji? 😀
nebo máš snad strach, že by písa alias šimara porazil radka a vítězství by nezůstalo doma? 😀
udělej to ještě parkrát a budeš mít po starostech, nikdo nepřijede a budeš hrát na nymburském turnaji sám.

nitram

#39 Vložil: Anonymous | (27.02.2007, 00:06 )

A ještě ke vzkazovníku:
pro Aleše: díky za brilantní humornou obhajobu 🙂

pro Tomáše a cung-fou a Hidoshita: dík za pochvalu 🙂

pro Slávka: Písa si opravdu nezměnil jméno z recese na japonské termíny, ale z rodinných důvodů. Přinesl nám ukázat i oficiální potvrzení o změně jména. Všichni jsme na to čubrněli. Proto se moc přimlouvám, aby byl vzán na milost a mohl se účastnit Nymburka 🙂

pro ortenixe Chrze: už jsme si to vysvětlili mailem a ortenix napsal, že mé důvody chápe. Škoda jen, že předtím stačil pokárat mou aroganci a rozebrat dálniční situaci 🙂

Jarek

#40 Vložil: Anonymous | (27.02.2007, 00:43 )

A ještě k té nešťastné kolizi s Drážďany:

Turnaj jsem samozřejmě musel plánovat dost dopředu. Pro ošetření kolizí jsem žádal o kontrolu naši turnajovou komisi a sám ještě vycházel z Evropského turnajového kalendáře, který můžete najít třeba na:
http://senseis.xmp.net/?EuropeanGoTournamentCalendar

Všimněte si, že na něm dodnes není o termínu Drážďan ani zmínka. Když už jsem tam náš turnaj umístil a dal to naší turnajové komisi a do Polska, Rakouska a Slovenska, tak už jsem s tím nemohl šibovat jen tak sem tam. O Drážďanské tradici jsem bohužel nevěděl, díky za poučení. Bohužel ani Drážďanští nedali vědět, že se jejich propozice, vyhlašované později a pouze v Německu, kryjí termínově s naším a nevadilo to až do dne zahájení ani Martinu Chrzovi.

Ovšem kam bych to mohl vlastně posunout? O týden rozdíl nemá smysl, lidi stejně týden po sobě nejedou. O 14 dní by nešlo, protože Kolumbus, náš hlavní sponzor, šéf baru a režisér, scénárista a kameraman grotesky měl státnice. O 3 týdny jsme zase vedle Prahy. Tak tedy dozadu? Co obětujeme? Amsterodam, jeden z největších evropských turnajů příští týden, nebo Hamburk za 2 týdny anebo se trefíme do Frýdku-Místku za 3 týdny? Popravdě řečeno, ani mě nenapadlo, že 6 hodin jízdy autem vzdálené Drážďany mohou způsobit takové dilema. Navíc, jak bylo zmíněno, i v samotném Německu jsou tento víkend současně 2 turnaje.

Příští rok se vynasnažím kolizím předejít, i když mám zlé tušení, že se trefím do turnaje v Silicon Valley a zrovna tam napotvoru někdo bude chtít jet 🙂

Přátelé, nezoufejte. Prezident Klaus nás učí, že konkurence je prospěšná a zvyšuje úroveň 🙂
Ujišťuji vás, že pořádáme turnaj s láskou, aby se vám to líbilo, a že nepochybujeme, že se vám to může zrovna tak líbit i v Drážďanech či Siliconu.
Mějte se krásně
Jarek

#41 Vložil: Anonymous | (27.02.2007, 00:48 )

Ahoj,
pro Nitrama: díky za pochvalu. Akorát s neúčastí v Nymburku jsi to určitě plácl jen tak. Já myslím, že letošní 30. výročí je opravdu výzva a že bychom se měli v Nymburku sejít v opravdu hojném počtu!
Čau
Jarek

#42 Vložil: chejnik | (27.02.2007, 07:40 )

Díky pořadatelům a vůbec všem za moc fajn turnaj. Video upoutávka opravdu hodně veselá. Jo, a ta soutěž družstev, byla opravdu pěkný nápad. Tak zase brzy v Blansku 🙂

#43 Vložil: Slávek | (27.02.2007, 09:56 )

Pro všechny, kteří neumí číst nebo česky dobře nerozumí. V propozicích bylo doplněno:

… Hráči budou startovat pod svým občanským jménem (v OP). Přihlášky pod jiným jménem nebudou uznány za platné.

Pro ty méně znalé vysvětlím. Nejsem přítelem ani různých, hlavně nic neříkajících, nicků, se kterými se vposlední době “roztrhl pytel”. Rád vím, s kým mám tu čest. Proto mi velmi vadilo, když se začal rakouský Ralf Spiegel objevovat na startovních listinách jako Shíwa. U Písaříka jsem předpokládal, že jde o podobné extempore. Pokud je to tak, jako v případě převzetí např. jména manželky ap. (v NDR Unger – Liesegang, u nás Procházka – Rulf), mají tito občané v OP nové jméno. A tím se jich úprava propozic netýká.

Pokud se tedy Písařík přihlásí jako Šimara a při prezentaci předloží OP se stejným jménem, je vše naprosto v pořádku a bude startovat jako Jan Šimara – tedy (jak je uvedeno v propozicích) pod svým novým občanským jménem.

Pokud to ještě někdo nepochopil, pokusím se mu to vysvětlit stejně, jako nedávno jedné místopředsedkyni Okresního soudu u nás, které jsem musel její neznalost významu české věty vysvětlit pomocí odvolání ke Krajskému soudu, kde si akorát udělala ostudu, protože pravda byla na mé straně.

#44 Vložil: Cung-fou | (27.02.2007, 11:03 )

Slávek: Nejde o propozice, jde o to, jakým stylem jsi napsal svůj odsuzující příspěvek, i když tentokrát pravda na Tvé straně nebyla. Splést se může každý, ale měl by se také umět omluvit.

#45 Vložil: tomáš grosser | (27.02.2007, 11:20 )

Nemyslím si, že je potřeba diskusi kolem kolizí turnajů hned tak hrotit a osobně se napadat. Kdo by nechtěl organizovat turnaj, který nebude kolidovat s žádným jiným turnajem v Evropě? Jenže skutečnost je taková, že jsou víkendy, kdy se v Evropě koná i více než deset turnajů. A zkrátka někdy se na tom, aby nenastala kolize s nějakým relativně blízkým turnajem, domluvit lze, jindy to možné není.
Na druhé straně je v zájmu samotných organizátorů, aby se o domluvu pokusili. Dvojnásob to platí v příhraničních oblastech. To, že ten prostor není vždy příliš velký, popsal už Jarek.
Každopádně nechápu, proč by ten, kdo tu na tento problém upozorní, měl být hned pranýřován.

#46 Vložil: White Dog | (27.02.2007, 11:26 )

Nechci to už dál rozebírat, ale mám silné podezření, že jeden “reprezentant nejmenované blízkovýchodní země” opakovaně startoval, a to dokonce i v Nymburce (!!!), pod jiným, než občanským jménem.
Vůbec mi to nevadí a proti dotyčnému “reprezentantovi” nic nemám, uvádím to jen jako takovou perličku.

#47 Vložil: Cung-fou | (27.02.2007, 12:09 )

Já jsem byl na skvělém turnaji v Blansku. O Drážďanech vím jen odsud (neboť v evropském turnajovém kalendáři prostě nejsou a doteď jsem neobjevil výsledky, zatímco např. u bonnského turnaje na stránkách DGoB jsou). Když už tam Ortenix byl, doufám, že drážďanským poradil, aby se také více starali o propagaci turnaje. Co se mě týče, je mi ten turnaj úplně šumafuk.
Co se týče Šámotovy otázky. Jak pravil jeden můj kamarád: “Někteří lidé mají prostě talent na….. ostatní.” 🙂

#48 Vložil: Slávek | (27.02.2007, 14:42 )

WhiteDog: Upřesni to, prosím, kdo, kdy? Nevzpomínám si.

#49 Vložil: janp | (27.02.2007, 17:35 )

To je divný Slávku všichni vědí že reprezentuje Israel ,všichni ho znají a ty ne ? 🙂

#50 Vložil: Slávek | (28.02.2007, 15:33 )

I když o inteligenci některých lidí nemám valné mínění, připomínám, že pokud někdo má na mysli Joaskima Korce, hlásil někdy klub někdy Praha – tedy ČR, jindy Jeruzalem – Izrael, ale také nejednou narušil turnaj tím, že bez oznámení či omluvy turnaj nedohrál.
Jinak nevím, proč není v žebříčku ČAGo uveden jako hráč Izraele … viz:
55 Belecky Frantisek KVa
56 Cerny Miroslav KVa
57 Korec Ioaskim Pra
58 Dvorak Zdenek Pra
Kvůli blbosti nemám náladu hledat jeho staré přihlášky, na kterých byla uvedena jako klub Praha. A pokud někdo myslí, že Praha je v Izraeli, pak je mi to líto, ale mýlí se.

#51 Vložil: Slávek | (28.02.2007, 18:58 )

Ahoj Jarku,
jsi jeden z mála, který píše příspěvky jako “anonymus”. Byl by velký problém se přihlásit jménem? Když čtu takový příspěvek, vnímám ho úplně jinak (zvláště, je-li delší), než vím-li, kdo to píše. Podpis na konci leckdy přehlédnu a i když ne, už mi ten blbý pocit, že se někdo stydí podepsat, zůstane. Je to jen 1 kliknutí na OTHER navíc.

#52 Vložil: Slávek | (28.02.2007, 20:55 )

Kozelek: Ty jsi ten pravý, kdo má právo moralizovat. Po tom, co jsi předvedl v Praze v partii s Petrem, jsi pro mne přestal jako slušný hráč existovat.
A k Písaříkovi: Nevím, za co bych se měl omlouvat. Moje připomínka jistě nebyla zlý úmysl, ale upozornění na něco, co u nás netrpíme. Omluvit by se měl ten, kdo jako první vyslal do světa změnu Písaříkova jména bez důležité informace, která by vše uvedla na pravou míru (mj. dočetl jsem se něco o šimari – závoře, kterou rád hraje).

Stejně, jako když se dívka vdá a přijme jméno manžela, je její normální povinnost to oznámit, a ne dělat dusno pořadateli za to, že jí nebude chtít uznat výhody při přihlášce pod jiným jménem než pod jakým bude chtít hrát.

#53 Vložil: Pixer | (01.03.2007, 00:03 )

Slavek: Nevim na co reagujes pri sve odpovedi Kozelkovi, ale rad bych te upozornil na to ze Kozelek nepredvedl naprosto nic spatneho, na turnaji jsem byl, slysel nesmyslne “doporucovani” Jany Hricove o nepouzivani dalsich period, ktere se samozrejme vyuzit mohly. Sam jsem si nekolikrat nechal umyslne jednu ci dve periody spadnout (a ani ve snu by me nenapadlo ze mi nekdo bude chtit tvrdit ze jsem prohral, bud je mam nebo ne !), jestli chces nekoho obvinovat tak pouze Janu. Byl tam jeste jeden pripad u nizsich kyu kdy partii ukoncili protoze si mysleli ze jeden z nich prohral na cas, ale potom partii obnovili kdyz se vse uvedlo na pravou miru. Kozelek mel partii naprasto vyhranou a domahat se NEOPRAVNENE vyhry na cas je ubohe. Stezuj si u Jany at to Petovi pristi vysvetli poradne.

P.S. v Blansku bylo byoyomi 1x30s a taky bylo nastavene na hodinach, v Praze bylo byoyomi 3x30s a nastavene na hodinach bylo taktez.

#54 Vložil: Pixer | (01.03.2007, 00:06 )

Mimochodem Kozelka zrejme osobne neznas, ale ja ano a ver mi ze to je jeden z nejcestnejsich hracu a NIKDY by nevyhral podvodem ani nejakym “regulernim” trickem !!!

#55 Vložil: Cung-fou | (01.03.2007, 07:41 )

Pixer: Ano, to vše jsme tady už probírali a naprosto s Tebou souhlasím. Popsal jsi to naprosto přesně! Ta Praha byla opravdu problémem Jany, která to vysvětlovala, jak malým dětem a neodpustila si přidat naprosto irelevantní mateřské ponaučení, abychom ten čas nevyužívali a měli ho schovaný pro případ špatného přemáčknutí. Určitě to udělala naschvál, aby poškodila Péťu, takže stížnosti, prosím, na ni. Jinak Kozelek vůbec neměl zapotřebí nějak chmuřit nad koncovkou, vedl o milión. Spíše bylo trapné, jak se Péťa snažil vydolovat výhru z partie, kterou měl dávno vzdát.
Jenže Slávka, který na turnaji vůbec nebyl a vše má zprostředkované od Péti stejně nikdo nikdy nepřesvědčí.

P. S.: Jinak taky vůbec nevím, na co to byla reakce. Na co si Tomáš stěžoval?

Slávek: Nikdo nepsal, že je to nějaký pseudonym či přezdívka. To, že sis to domyslel, není náš problém. Spíše by sis měl ověřit fakta, než začneš psát něco o “tupcích”. Stačilo se slušně dotázat, dostalo by se Ti slušné odpovědi a nemuselo se to tady tak mohutně řešit.

#56 Vložil: White Dog | (01.03.2007, 09:41 )

Pokud do někoho vrazím na ulici, slušně se mu omluvím. A to i tehdy, když do něho vrazím naprosto neúmyslně.
Aspoň já to tak dělám, uznávám však, že to nemusí být zvykem všude.

#57 Vložil: Anonymous | (01.03.2007, 19:20 )

No pokud vím tak v Praze to vysvětloval Aleš, ne Jana, abyste ji zase zbytečně nekřivdili, a bylo jasně řečeno (i když ze začátku jsem to také nechápal ), že ten čas se použít může, ale je to na vaše riziko.

M. Daněk

#58 Vložil: ales | (01.03.2007, 20:00 )

Michale, k onomu problemu doslo na podzimnim turnaji, na kterem jsem vubec nebyl a ridila ho Jana …

#59 Vložil: Anonymous | (02.03.2007, 08:27 )

ales: omlouvám se, chybka…

#60 Vložil: scurge | (02.03.2007, 21:11 )

To Slavek: hele pokus se podivat na jmeno anonima predtim nez ctes jeho clanek fakt to pomuze a jmeno neprehlidnes. Myslim si ze kozelek nic neudelal a ze to neni ani chyba Jany, ktera pred turnajem o byo yomi mluvila. Vubec se mi nelibi, ale ze okamzite zacinas vsechny urazet tak jako s pisarikem driv nez znas fakta. Pokus se priste informovat driv nez zase reknes nejakou hloupost.

#61 Vložil: Slávek | (03.03.2007, 12:06 )

scurge: Nevím, kdo jsi a vůbec nemám chuť se s tebou bavit. Ale přesto, informaci jsem měl dříve, než jsem protestoval. A věřím jí více, než těm všem ostatním plkům. O křiváctví v ČAGo u jistých hráčů bych mohl napsat knihu. Anonym se píše s tvrdým y. Alespoň nás to tak učili na základní škole.

#62 Vložil: scurge | (05.03.2007, 15:22 )

jo taky mne to tak ucili:((