ME týmů 2011/12 – 8. kolo

Letošní kvalifikační část PGETC se neúprosně blíží ke svému závěru a v úterý 3. dubna budeme moci shlédnout osmé – předposlední – kolo. Český tým má za sebou remízu s Rumunskem, kterou od výhry dělilo jen jedno přehlédnutí v koncovce, a s devíti body drží solidní pozici v postupové čtyřce. Zbývá “splnit povinnost” proti Polákům a v posledním kole Švédům. O poslední lístek do finále nejspíš ještě uvidíme tuhý boj, protože za Francií jsou čtyři celky po šesti bodech, které se ji ještě mohou pokusit dohnat. A se dvěma z nich odehrají Francouzi svá poslední dvě kola.

V lize B patří nejvyšší příčky Izraeli (13), Srbsku (11), Finsku (9) a Belgii (9), takže se zdá, že v nejlepší desítce uvítáme příští sezónu opět nový stát.

Česko Polsko 2:2
1. Ondřej Šilt 6-dan (manocska) Mateusz Surma 5-dan (drakula95) Č+R
2. Jan Šimara 6-dan (flashback) Sebastian Pawlaczyk 2-dan (Nilatarion) Č+R
3. Jan Prokop 5-dan (krabicka) Cezary Czernecki 2-dan (Rals) Č+1,5
4. Lukáš Podpěra 5-dan (Lukan) Majus Misiak 1-dan (mayeck) Č+R

Další zápasy A ligy:

Ukrajina – Rusko 1:3, Německo – Francie 1:3, Maďarsko – Rumunsko 3:1, Nizozemsko – Švédsko 2:2

Tabulka A ligy:

A RUS UKR FRA ČR HUN SWE ROM GER NLD POL MP BP BP1 BP2 BP3 BP4
Rusko 3:1 2:2 3:1 4:0 3:1 3:1 3:1 4:0 15 25 6 7 5 7
Ukrajina 1:3 2:2 1:3 3:1 4:0 2:2 4:0 3:1 10 20 5 4 5 6
Francie 2:2 2:2 2:2 2:2 3:1 3:1 1:3 4:0 10 19 6 3 6 4
Česko 1:3 3:1 2:2 2:2 2:2 3:1 3:1 2:2 10 18 5 4 5 4
Maďarsko 0:4 1:3 2:2 2:2 2:2 3:1 2:2 3:1 8 13 2 6 5 2
Švédsko 1:3 0:4 1:3 2:2 3:1 2:2 2:2 3:1 7 13 5 3 1 5
Rumunsko 1:3 2:2 2:2 1:3 1:3 2:2 3:1 2:2 6 14 2 6 2 4
Německo 1:3 0:4 1:3 1:3 2:2 2:2 3:1 3:1 6 12 2 4 4 3
Nizozemsko 1:3 3:1 1:3 2:2 2:2 1:3 1:3 1:3 4 12 1 2 5 4
Polsko 0:4 0:4
2:2 1:3 1:3 2:2 1:3 3:1 4 9 6 1 2 1

Vložil: | 27.03.2012 | Kategorie: Reportáž

Komentář(e): 76

#1 Vložil: Hidoshito | (30.03.2012, 11:16 )

Mitičové nenastupují pravidelně, že je Srbsko až za Izraelem?

#2 Vložil: cung-fou | (30.03.2012, 11:19 )

Nastoupili vždy a vše vyhráli. Přesto to nestačí. 🙂

#3 Vložil: Hidoshito | (30.03.2012, 11:27 )

Hmm, na 3. a 4. desce taky nemají úplné saláty, pokud si dobře pamatuji z loňska. Zvláštní. 🙂

#4 Vložil: Laman | (31.03.2012, 13:50 )

Srbové dostanou šanci v posledním kole, protože se s Izraelem ještě nehráli. body je stály remízy s Dánskem a Velkou Británií (za prohry na dolních dvou deskách)

#5 Vložil: Audun | (01.04.2012, 21:18 )

I tentokrát se ve Vaňkovce koná přenos. Jste srdečně zváni.

#6 Vložil: Hidoshito | (02.04.2012, 16:43 )

Doufám, že tentokrát to Omino zvládne. 😉

#7 Vložil: Lukan | (02.04.2012, 16:58 )

Hrrr na ne, jdeme pro ctyrku! 🙂

#8 Vložil: cung-fou | (02.04.2012, 17:47 )

To vypadá, jak kdyby byl turnaj v Plzni nominačním zápasem na 3. a 4. desku ME týmů. 🙂

#9 Vložil: Manocska | (02.04.2012, 18:28 )

Moje partie zacne pravdepodobne ve 14:30 naseho casu, nebot Surma je v Koreji.

#10 Vložil: Hezi | (03.04.2012, 18:19 )

nova polska sestava:
1. Mateusz Surma
2. Sebastian Pawlaczyk
3. Cezary Czernecki
4. Majus Misiak

#11 Vložil: liso | (03.04.2012, 20:52 )

vsimli ste si, ze surma zatial na 1. doske prehral len s debarrem? na stite zostali pop, mero, eeden, dickhut, silt, akerblom (so siksinom nehral)…

#12 Vložil: Lukan | (03.04.2012, 21:54 )

liso: podle me to neni nahoda…

#13 Vložil: liso | (03.04.2012, 22:20 )

vyrasta vam dvom s palkom – zda sa velmi zdatny rovesnik… nevies ci ide do petrohradu? ty ides?

#14 Vložil: Lukan | (03.04.2012, 22:24 )

ja jedu, on je v Koreji az do 22.kvetna

#15 Vložil: Pixer | (03.04.2012, 22:35 )

tak jsme diky Frankovi Janssenovi postoupili :), doufam ze si omino aspon pekne zahral 😉

#16 Vložil: cung-fou | (03.04.2012, 22:40 )

No, musí se uznat, že to umíte pěkně napínat. 🙂
Tak gratuluju!

#17 Vložil: Jana_H | (03.04.2012, 22:49 )

taky pro nas idealne dopadlo utkani Francie vs. Nemecko 🙂

#18 Vložil: brona | (03.04.2012, 22:50 )

Díky Franku ! 😀

Gratuluju všem…. i Ominovi ! 🙂

#19 Vložil: Jana_H | (03.04.2012, 22:54 )

to je ale nuda, kdyz uz je pred poslednim kolem o vsech postupujicich rozhodnuto 😀

#20 Vložil: Lukan | (03.04.2012, 22:57 )

Mohli jsme byt ted i druzi, ale budme radi, ze jsme radi. 😉

#21 Vložil: brona | (03.04.2012, 23:02 )

A má vlastně nějaký význam být druhý?

#22 Vložil: Laman | (03.04.2012, 23:11 )

brona: pokud si dobře vzpomínám, pomocné kritérium do finále.

máme to těsné, že to téměř víc nejde, ale je to tam. díky, kluci

#23 Vložil: Audun | (03.04.2012, 23:39 )

Nemohu zastřít, že mě remíza s Polskem zklamala…

Přesto veliká gratulace k postupu do finále!!

HOŠI DĚKUJEM!!!

#24 Vložil: ivoszz | (04.04.2012, 11:01 )

Doufám, že to nemá na náš postup vliv, ale každopádně jsou v tabulce špatně sečteny pomocné body BP pro týmy Maďarska, Švédska, Německa a Polska.

#25 Vložil: Miloš | (04.04.2012, 11:22 )

Každý chvilku tahá pilku. Společně jste ji dotáhli do finále!!! Gratulace a dík!

#26 Vložil: Ortenix | (04.04.2012, 11:33 )

Mám dotaz – Co je s Catalinem?
(Že nehraje družstva a nehrál ani Shusaku Cup)

#27 Vložil: Koubic | (04.04.2012, 12:04 )

No Maďaři by se ještě před nás teoreticky mohli dostat, ale čtyřku od Švédů snad nedostanem :), takže se připojuji ke gratulacím!!

#28 Vložil: Hezi | (04.04.2012, 12:31 )

ad Ivosz a Koubic
no nemohli a body jsou – aspon teda ted – uvedeny spravne – tymum jesou odectny penalty za nenastoupeni ..

a pochvala pro Omina – to uz bylo jen chloupek od vyhry, pristi sezonu to treba konecne vyjde 🙂

#29 Vložil: Jana_H | (04.04.2012, 12:32 )

Pomocné body v tabulce jsou sečteny dobře. Maďarsko, Švédsko, Německo a Polsko mají “penalty points” za kontumační prohry, tj. nedostavení se některých hráčů k partiím. Díky tomu nás Madaři nemohou předběhnout ani kdyby vyhráli 4:0 a my 0:4 prohráli.

#30 Vložil: brona | (04.04.2012, 13:12 )

ještě vždycky se dá udělat nějaké rozhodnutí u zeleného stolu. Proto by bylo fajn vyhrát se Švédy. A třeba si tam někdo může zlomit svoji špatnou sérii 😉

#31 Vložil: Jana_H | (04.04.2012, 13:32 )

Brona: no v tomto pripade bych s rozhodnutim u zeleneho stolu nepocitala. Pravidla jsou pravidla – viz.
http://pandanet-igs.com/communities/euroteamchamps/4 paragraf 15 a i kdyz EGF vzdy mela tendenci pracovat tak trochu ad hoc, tak pokud se neco sepise, tak se to obvykle dodrzi. Alespon pokud na tom nekomu zalezi, a v tomto pripade by urcite zalezelo 😀

#32 Vložil: Hidoshito | (04.04.2012, 13:49 )

Postup je sice fajn, ale 2:2 s výrazně oslabeným Polskem je těžká trága! Mano měl jako jediný rovnocenného soupeře, takže tam se dá prohra pochopit, ale co dělal proboha Omino? Internetové go asi není jeho parketa… Doporučuji proti Švédsku testovat nějakou náhradu, abychom měli pro příští rok koho nasadit, když Hezi a Vláďa nebudou náhodou k dispozici. 😉

#33 Vložil: Vlada | (04.04.2012, 14:18 )

hidoshito: Jaká trága, je to (jen) hra, a navíc postup je skvělý. Za trágu pokládám používání výrazu “povinná výhra”, z toho mám vždycky husí kůži.

ortenix: Catalin na Shusaku cupu byl, ale nechtělo se mu hrát, nemá motivaci. Řeší si svou (nedobrou) finanční situaci přípravou nových webových stránek pro výuku.

#34 Vložil: Hidoshito | (04.04.2012, 14:52 )

Vlada: Jestli chceš obhajovat úplně každé zaváhání, pak je to asi v pořádku…

Z pozice fanouška a pisálka jsem ale nucen tento zápas nemilosrdně zkritizovat. Janek v PGETC znovu zklamal. 🙁 A o výrazy mi v tomhle rozhodně nejde, můžeme to nazývat ostudou, trapasem atp.

#35 Vložil: Hezi | (04.04.2012, 15:12 )

ad Jana &spol
vlastne ten postup jeste uplne jisty neni, vzdyt i my muzeme posbirat v poslednim kole penalty …

ad Pulka
no Janek sice prohral, a to je docela komicke, vzhledem k jeho skvelym zivym vysledkum, ale urcite se snazil, tak bych to zas nehrotil do nejake kritiky … Proste pech, ale bavi me to 😉

#36 Vložil: Koubic | (04.04.2012, 16:39 )

Aha tak to mě těší, na ty pokuty jsem zapomněl 🙂

#37 Vložil: ivoszz | (04.04.2012, 16:45 )

Dík za vysvětlení.

#38 Vložil: Pixer | (04.04.2012, 20:34 )

Hezi: pech? 😀

#39 Vložil: Manocska | (05.04.2012, 10:12 )

Pixer: hlavni je, ze to Heziho bavi ….

Posledni kolo se hraje az 8. kvetna, mam v tom terminu letet do Ciny, tak rad prenecham svoje misto dalsim, ikdyz jak rekl Pisa pochybuju, ze nekdo bude nadseny z partie proti neatraktivnim Svedum.

#40 Vložil: Hezi | (05.04.2012, 13:29 )

ad Pixer, Medved: co vas zase zere?
Fakt nechapu – Vam taky nikdo nerve hlavu, kdyz prohrajete, tak to zkuste i naopak borci …

#41 Vložil: brona | (05.04.2012, 13:33 )

A jsou tu hádky a rozmíšky nad postupem – kuriózní situace 🙂

#42 Vložil: Manocska | (05.04.2012, 19:09 )

To Hezi: Ja myslim, ze muzu promluvit i za Pisu, kdyz reknu , ze bychom si za 4porazky a prohru se 2.d neutrhli jenom hlavu.
Nicmene me mnohe vic “zere”, ze se dobre bavis. Pocitam s tim, ze na finale rovnez vysles Omina, ktery smulu jiste protrhne.

To Brona: tak nesmime usnout na vavrinech… 😛

#43 Vložil: Ni | (05.04.2012, 22:52 )

Vidím jak tu jásáte nad plichtou s “béčkem” sestupujícího Polska a slavíte postup. Nejsem si jistej jaký je dál systém, ale v tuto chvíli jste žhavými kandidáty na rozjeté rusáky.
No a s takovými výsledky zahoříte jak papírový čerti.
Tohle je reprezentace, a taky by jste k tomu tak mohli přistupovat. Viz třetí deska! Nula ze čtyř korunovaná fiaskem v zápase s Polskem. Nápadně to připomíná fotbalovou repre a trenéra Bílka co tam toho Baroše stejně postaví. Negratuluji, neboť jste měli na víc, nebýt rozleptaného Rumunska a zaspaného Maďarska tak se plácáte někde u sestupu.

#44 Vložil: Sur | (06.04.2012, 06:22 )

Ni: Jenže ono k čemu gratulovat je. Kluci si už před posledním kolem zajistili postup do finále, které se bude hrát na letošním go kongresu. Tam se teprve rozhodne o umístění prvních čtyř týmů. Já mám letos z výkonů Čechů dobrý pocit, především z her Ondry a Lukana.

#45 Vložil: Hezi | (06.04.2012, 08:31 )

no, to ja kdybych prohral 4x, tak bych se minimalne nechal verejne pranyrovat, ukousl si jazyk a vytetoval bych si na celo “Looser” a myslim, ze by se tim nejspis uplne vsechno vyresilo …
Vzdycky sem si myslel, ze tym je tu od toho, aby kdyz se jednomu nedari, ho Ti ostatni podporili a pomohli mu se zvednout – a to nejen svym vykonem, ale i dusevne. Chyba lavky ..

#46 Vložil: Manocska | (06.04.2012, 09:04 )

Ja si zase myslel, ze tym viteznou sestavu nemeni
(viz Ukrajinci) a nema duvod nasazovat nekoho,komu to bohuzel na netu nejde.
Zatimco ty jakozto hrajici kapitan misto sebe nasazujes Omina, ktery neustale prohrava a ty napises,ze to byl pech ale bavi te to…. tak to s Ominem u piva proberte a domluvte se , co vytetujete.

#47 Vložil: Hezi | (06.04.2012, 09:43 )

ale no tak, Karle
1) ad vitezna sestava
Kdopak to byl, kdo v lonskem roce neustale opakoval “dejme sanci omladine, mysleme do budoucna, apod …” v dobe, kdy stale byla realna sance na postup a kazdy bod byl klicovy? a kazde kolo se nechal premlouvat aby hral ? No kdo to byl? Ze by Omino?
2) Nasazuju jako hrajici kapitan za sebe Omina?
Predne Omino hral 4x, ja sem nehral 2x – jednou se mi to krajne nehodilo – podruhe to bylo ted – tedy v situaci, kdy byl postup “doma” …
Vykasli se chlape na Ty sve burty, a mej trochu tymovejsiho ducha.

#48 Vložil: Manocska | (06.04.2012, 10:01 )

1) ad vitezna sestava
Mne to v lonskem roce neslo,nabizel jsem se svoje misto.
Naprosto logicke a podle me spravnejsi reseni, nez se tam neustale drzet prohravat vsechno s hraci dokonce o 2 i 3 tridy slabsi ,delat si z toho prdel .

2) Ano ,tlacis tam Omina od prvopocatku.
Napred na ukor Lukana (ktery jasne prokazal,ze hraje lip)
Potom jsi ho nasadil misto sebe proti Madarsku,coz dopadlo,jak dopadlo a ted zase.

Ale hlavne, ze se dobre bavis.

P.S. Ocenuju,ze mas skvely smysl pro humor, ale ja mam mnoho prezdivek , Karel mezi ne nepatri, tak bud te lasky a drz se toho.Diky

#49 Vložil: Jana_H | (06.04.2012, 10:08 )

ad finále: hraje se systémem každý s každým (round robin), takže je úplně jedno, z kterého místa postoupíme.

ad Omino: no, nedařilo se mu. V čem je problém ví asi nejlépe on sám. Ale … párkrát jsem se dívala, kyž hrál na KGS a on se opravdu dost často přehlíží. Možná je to tím, že hraní na netu je dost jiné, než hraní na normální desce. Alespoň pro mne je hraní na něm podstatně jiné. Vidím prostě desku jinak. Možná je to tím, že na něm moc nehraji, ale stejně jsem přesvědčena, že je to dost rozdíl.
Taky proto bych před finále doporučovala nechat prvně vychladnout hlavy a tým postavit až pak, a více zohlednit výsledky a výkony na reálných=živých turnajích, než hraní na netu. Někomu prostě sedí více net, někomu dřevěná deska. A tým se má stavět i podle toho, na čem se hraje.

#50 Vložil: Hezi | (06.04.2012, 10:41 )

Jano, souhlasim s jedinou vyhradou – myslim, ze zasluhy na postup by se nemeli uplne opomenout (i kdyz je to obcas kontraproduktivni …)

Medvede, Medvede.
Do tymu se nasazovalo podle ratingu, Janek byl pred Lukanem, tak na zacatku mel hrat prirozene on – protoze ste z Pisou chteli Lukana, tak se kluci 2x vystridali, (skore 1:1 vs 0:2) a potom uz hral Lukan, Janek s tim nikdy problemy nedelal, i kdyz by mohl .. Urcite v tom smeru prokazal soudnost a tymovy pristup.
A co me na tom celem bavi je to, ze s nim mam v posledni dobe skore 0:4 a on neporazi slabsi hrace – urcite by me to nebavilo, kdyby slo o postup, ale to ted neslo.
Uz to tu nebudu dal morit, no nepotesil si me.

#51 Vložil: brona | (06.04.2012, 10:45 )

Hlavy určitě nechejte vychladnout. V jistém smyslu máte pravdu oba. Tým by opravdu měl podpořit někomu komu se nedaří, ale zase by ho měl motivovat k tomu, aby se mu dařilo lépe.
Ominovi to prostě teď na netu nejde, tečka. Brzo po začátku ligy se Lukan prostě projevil jako jistější 4. deska pokud hrajeme v plné sestavě. Omino by měl být hned další v řadě jako náhradník, pokud se bavíme o předpokladech. Další ročník už může být rozložení sil jiné, proto ani moc nevidím smysl, proč se v tom teď babrat. Na Švédy bych ho nasadil. Když se mu zadaří, tak aspoň bude rád 🙂 A když Hezi nemůže (a nebo když by nemohl někdo jiný, ale koneckonců hezi je jediný pracující z týmu 🙂 ) tak je prostě logické, že tam půjde Ominátor.

“Tým vítěznou sestavu nemění…” – tak jsem se kouknul, kolik týmů nasadilo jaký počet různých hráčů. Češi střídali 1 hráče. Jen dva jiné týmy střídali jen 1 hráče : Ukrajina a a Maďarsko. Maďaři si moc vybírat nemůžou. Ukrajina tak udělala v jednom případě (mimochodem jinak jsou taky 3 jejich stabilní hráči studenti). Takže myslím, že se jasně ukazuje, že Česko je naopak nejkonzervativnější, co se týče střídání.

Postup feedback – přiznejte si, tento tým má ještě trošku navíc. Když nepočítám úlet s Polskem, tak pro mě negativní jsou výsledky s Francií a Maďarskem, obě remízy. Francouzi postupují taky, takže tým mají silný. S Maďary to mohlo být i 3:1 a i 4:0, proč ne. Prohra by byla spíš neúspšěch, proto chápu remízu jako dostatečnou (bez ohledu na finální tabulku). Jinak by se ještě hodil nějaký kanár, tenhle tým na to má. Hodně naopak vylepšuje dojem výhra nad Ukrajinou. Takže v součtu tento tým zahrál velmi solidně, ale má ještě rozhodně prostor se zlepšovat. (a jinak je přirozené, že to v jednom ročníku někomu jde a jinému ne, proto bych moc nehodnotil jednotlivé desky)

#52 Vložil: cung-fou | (06.04.2012, 11:03 )

Tak s tím nasazováním Janka jsem chtěl napsat něco podobného jako Hezi. Ale předběhl mne. Rating měl Janek větší a potom začal hrát Lukan, když se Jankovi nedařilo.

Jiná věc je, že asi není dobré pro tým, když kapitán vynechá zápasy a ostatní spoluhráči v týmu mu to pak mají za zlé, protože mají pocit, že kvůli němu přichází tým o body. I když i na bodu 1) u komentáře 47 něco je.

Musí být bezva, nastupovat v týmu, kde se hráči mezi sebou hádají o nominaci a kde se po postupu slaví tímto způsobem. To bych prohrál asi i s 8 kyu.

A někteří fanoušci mne taky překvapili. Nevytáhne za chvíli někdo ještě oblíbený argument, že Janka platí ze svých daní?

Asi by ale pomohlo, kdyby byl kapitán nehrající, nejlépe Vláďa Daněk.

#53 Vložil: Pixer | (06.04.2012, 11:25 )

1) rating mel omino vetsi, ano, ale pouze v tom okamziku kdy se musela sestavit sestava, tobyl ale pech co :), ted ma janek rating vyssi, a vysledky “vyborne” jak rika hezi, ale to pouze z jedineho duvodu, a to, ze s nim prohrava hezi, co vim tak ho lukan s palkem masakrujou celkem pravidelne

2) vitezna setava – medveda kvuli minulemu rocinku masiruju celkem pravidelne, nastesti je toto jiz rocnik jiny, to, ze hezi tlaci janka prijde i me celkem jasne, pokud se mu to jako pracujicimu nehodilo v urcity den, vzycky se da domluvit predehravka, dyt je prece kapitan, ktery to domlouva ne?

3) finale, deleni zasluh? mezi koho? klidne jankovi v hospode kup pivo a ruma, za to ze te pobavil, ale je snad jasne, ze jede sestava mano, ja, ty, lukan

4) ano, hrac ktery prohrava by se mel radeji podporit, pokud ovsem neni moznost ho vystridat za podle me podtsatne kvalitnejsiho hrace …

5) zere me pouze pristup kapitana, ktery dava do popredi osobni sympatie, pred objektivni prospech tymu

jinak naprosto souhlasim s nitramem, slavime tady remiz s Polskem? z toho se mi zveda zaludek …

#54 Vložil: Hezi | (06.04.2012, 11:25 )

jeste neodolam Technicke: koukam, ze Janek nastoupil 2 prvni zapasy – to byl kapitan Medved a Lukan nehral – po tom co mi predal pasku hral Lukan misto Janka vzdycky …

#55 Vložil: Pixer | (06.04.2012, 11:27 )

sory za preklepy-hrubky, psal jsem v casovem presu 😀

#56 Vložil: Pixer | (06.04.2012, 11:27 )

protoze se toho janek velmi aktivne dozadoval !

#57 Vložil: Pixer | (06.04.2012, 11:47 )

jen na zaver bych rad podotknul, ze mame byt repre, kde se pocitaji vysledky a ne armada spasy, kde kazdemu budeme rikat, neboj to se casem zlepsi … na to jaksi neni prostor a co se tyka me ani nalada

#58 Vložil: cung-fou | (06.04.2012, 12:40 )

Tak, že by byl Janek prosazován na úkor Lukana o tom snad nemůže být řeč. Pominu-li první dvě kola, kdy se nevědělo, kdo z nich bude lepší (kromě pár osvícenců, kterým to bylo jasné hned). Takže hlavní padouch je Hezi, který z lásky k Jankovi raději nenastupuje. Jestli to teda dobře chápu.

Nepřál bych těm, co tady teď dělaj machry, aby se k nim ostatní chovali stejným způsobem, až se nebude dařit jim.

A závěrem odteď už mám úplně jasno, komu budu fandit v partiích Janka s naší jedničkou a dvojkou. 😉

#59 Vložil: Pixer | (06.04.2012, 13:34 )

je mi jasne, ze ted budu (mozna i medved) za toho spatneho, co machruje, je namysleny a Buh vi co jeste, tady ale nejde Kubo o nic osobniho, jestli si dobre vzpominas, tak se minuly rok Vladovi prilis nedarilo (porad to ale bylo podstatne lepsi nez ted jankovi) a sam se rozhodl, ze radeji necha hrat nahradniky, a to je presne o co tady jde, ja jsem obcas asi az moc uprimny a taky se obcas rozohnim, ale rozhodne se snazim na vse divat co nejvic objektivne, je mi jasne, ze byt ted v pozici janka neni zadny med, ale to se jaksi neda nic delat, docela by me zajimalo jak to vidi on, mohl by se k tomu postavit celem a vyjadrit se jako muz :), jestli budu nekdy ja v pozici jako je ta jeho, tak doufam, ze budu schopen spolknout sve ego a nechat hrat hrace za mnou, aniz by me k tomu musel nekdo presvedovat (jak jsem presvedcoval ja janka nekdy po 2. kole, at necha hrat lukana, ten se tomu vyslovene branil a argumentoval tim “ze by si chtel zahrat aspon jednu dobrou partii”, to me samorzejme klasicky rozzohnilo :), pekne partie si muze bouchat na KGS klidne cele dny)

fandit si muzes komu chces 😉

#60 Vložil: waltheri | (06.04.2012, 13:48 )

Pixer:
Nic proti, ale s Lukanem mám za poslední rok skóre 4:3 pro mě a v ratingu sem byl před ním asi 0.75 roku.
Je fakt že ty výhry nad hezim mi přinesli 30 bodů, ale ty si zase Lukanovi uhrál aspoň 50. Tím neřikám, že hraju líp, ale nemyslím si, že o dost hůř.

A je fakt úsměvný že píšeš něco o repre – ty který hraješ jenom kvůli nějakejm 500€ 😀

Pro všechny kritizující:
Jak Hezi řekl, tak jsem nastoupil na partii s Polskem jen kvůli tomu, že už byl postup víceméně v kapse a chtěl sem zlomit sérii. Jinak bych si nastoupit nedovolil. A to že si místo ve finální sestavě nezasloužím je snad jasný. Takže opravdu nechápu co řešíte.

#61 Vložil: Pixer | (06.04.2012, 13:54 )

konecne neco 🙂

vase skore nejak nesleduju takze jsem daval jen na pocit z turnaju kde jsem byl, proto jsem ti zrejme krivdil

tuhle diskuzi nastartoval hezi, klasicky se rozplizla 🙂

#62 Vložil: Pixer | (06.04.2012, 13:56 )

ano, moje hlavni motivace jsou ceny, co by to taky bylo za ME tymu bez cen, skoro bych dal ruku do ohne ze 80% top hracu by to bez cen vubec nehralo, jestli si ale nekdo vsiml, tak hraju i igos, kde motivace penez zrovna neni 😉

#63 Vložil: cung-fou | (06.04.2012, 14:24 )

Pixer: Tak vidím, že v tom je ještě spousta zákulisních věcí a sporů, do kterých obyčejný fanda nevidí. Protože z mého pohledu to bylo tak, že Janek měl vyšší ratinga, tak hrál. Nedařilo se mu, tak hrál Lukan a od té doby Janek naskakoval jen jako náhradník. Jestli se vám za pomoci Heziho nějak vnucoval, nebo já nevim co, tak to fakt nevím. Ale docela mě zaskočilo, jak ostrá vlna kritiky se tady snesla. Já teda taky jsem vždycky naštvanej, když se to podělá (např. Lukanovo přehlédnutí s Rumunama), ale pak si vzpomenu, kolika kravin jsem se dopustil sám, a přejde mě to.

Já bych mu fandil stejně asi i bez toho, protože mám vždycky nepřekonatelnou tendenci fandit slabším. 🙂

#64 Vložil: Pixer | (06.04.2012, 14:33 )

ja bych to tady nikdy nezacal rozmazavat kdyby nebylo predesle diskuze mezi medvedem a hezim, bohuzel jsem typ cloveka, ktery kdyz ma k necemu jasny nazor, tak nedokaze byt zticha 🙂 a heziho prispevky me nenechali klidnym, jj lukanovo prehlednuti by se dalo nazvat jako pech, ale ne to co pojmenoval hezi 🙂

v kazdem pripade bych chtel znova zduraznit, ze z me strany nejde v zadnem pripadne o nic osobniho, jde mi ciste o to, aby byl co nejlepsi repre tym a jak zminil janek, penezni odmena pro hrace :), kterou nam snad nikdo nema za zle

#65 Vložil: waltheri | (06.04.2012, 15:03 )

Mimochodem to je přesně tak, jak píše cung-fou – hrál jsem první dvě partie kvůli ratingu. Dále pátou, ve které Hezi nemohl a navíc jsem neměl o moc horší výsledky než Lukan a pak tu poslední, ve které o moc nešlo. A ani jednou jsem si svůj nástup nevynucoval (to, že sem říkal, že bych třetí partii rád hrál je věc jiná). Takže Heziho osobní sympatie neměli nikdy na volbě sestavy vliv.

#66 Vložil: brona | (06.04.2012, 15:21 )

No je pěkné, jak se tady pere prádlo našeho týmu 😀

Já myslím, že Hezi nasazoval podle nejlepšího uvážení. Jako kapitán postoupil, postoupil. Tak toho nechejte. Myslím, že ani nikdo jiný, ani Omino by nepočítal, že s 2. danem prohraje. A na začátku tam opravdu byla dohoda s Lukanem a Ominem o nasazování. Takže o co jde?
Chápu to tak, že Písovi s medvědem spíš vadí, že tady Hezi nenapsal : “Janek to pěkně pokonil, pode mnou už si nezahraje !” 😀

#67 Vložil: Pixer | (06.04.2012, 15:28 )

ok, tak si ted prehraj svoji posledni partii s hracem co by sedel tak do ligy B na 4.desku 🙂 , ja osobne jsem se stydel za prohru s balonem a citil jsem povinnost se alespon omluvit, protoze mi to fakt nesedlo, tebe tu hezi naopak obhajuje a ty pises v podobnem duchu, a reci typu “o moc neslo” po tom co jsi neudelal ani bod to jen potvrzuji, ja bych rekl, ze slo o hodne, kdyby vylsedky ostatnich zapasu dopadli jinak, tak postup zajisteny nemame a v poslednim kole se modlime aby se nestalo fiasko s nakopnutym svedskem

#68 Vložil: waltheri | (06.04.2012, 16:15 )

Pixer:

trochu mi dělá problém číst ty tvoje jednovětný příspěvky, takže je možná nechápu přesně. Myslím, že tady nikdo neobhajuje moji hru, ani to že sem všechno prohrál. Já mám pouze trochu problém s tím, že 90% toho co napíšeš není pravda.

#69 Vložil: Edhelka | (06.04.2012, 16:32 )

“3) finale, deleni zasluh? mezi koho? klidne jankovi v hospode kup pivo a ruma, za to ze te pobavil, ale je snad jasne, ze jede sestava mano, ja, ty, lukan”

Sorry, ale to mi není jasné, proč. Jasně je tu konflikt principů – podle zásluh/podle síly (tzn podle aktuálního ratingu, protože prohlášení jednoho hráče “Lukan je kvalitnější” má prd váhu). A aktuálně by měl Janek dokonce 3. desku. Spekulovat, jestli by měl jet Hezi nebo Lukan by nikoho nenapadlo, že?

Nicméně, když Janek akceptoval, že si to nezaslouží, tak nechápu, co se tu ještě řeší, a co tu některým leží v žaludku. Předvedli jste fakt krásného týmového ducha!

#70 Vložil: Pixer | (06.04.2012, 18:00 )

90% neni pravda? 😀
napsal jsem “podle me mnohem kvalitnejsi” – osobni nazor, po predvedenych vysledcich – objektivni hodnoceni
docela bych byl rad kdyby tady janek zverejnil to, co pred chvili napsal a pak jeste potvrdil v komentarich k memu prispevku na fb, myslim ze cesti fanousci by meli radost a konecne pochopili v cem je jadro pudla a nebyla potreba ani kudla 🙂

#71 Vložil: waltheri | (06.04.2012, 18:36 )

Pixer: hlavní problém je že seš demagog a to se pak špatně diskusuje…

#72 Vložil: Audun | (06.04.2012, 19:43 )

Jsem rád, že Švédi neumí česky…

#73 Vložil: brona | (06.04.2012, 20:11 )

Anička : Dobře položená otázka, ale měla bys ji nechat na týmu, ať to vyřeší. Oni to nakonec ohodnotí nejlépe. Zásluhy/síla – jak posoudíš sílu? Co je aktuální síla? Odkdy? Jaký mají vliv zkušenosti? A zásluhy ohodnotíš jak? Ale tým hrál celou dobu prakticky v jednotném složení, tak nevím, proč by teď třeba neměla jet 3. deska (Hezi) a měl by jet hráč, co uhrál 0 bodů.
Jinak tuším, že jede 5 lidí, tzn. i 1 náhradník.

#74 Vložil: Pixer | (06.04.2012, 20:21 )

tak kdyz jsem ten demagog tak si mohu dovolit citvat omina 😉 “já osobně nereprezentuju ČR v ME týmů a kritika všech, co nejsou v týmu, mi je úplně ukradená a přijde mi bezpředmětná, já hraju pouze za sebe a za tým”

#75 Vložil: scurge | (06.04.2012, 22:22 )

Hum,
ja si myslim, ze ta citace je + pro Janka.
Nechci se tady nijak moc zapojovat – jenom si myslim, ze tyto veci neni dobre resit verejne. Zda se mi, ze par lidem jde o to, ukazat vsem svoji pravdu, pripadne i hloupost a nepravdu ostatnich. Chtit nekoho takto pokorit, mi neprijde spravne. Pokud opravdu pochybujete o heziho rozhodnuti, at se tym domluvi na lepsi “technice” nasazovani hracu. Hlasovani top 6ky atd. Spoustu moznosti.
Obcas slysim, ze si spicka (vcetne snad i mne) stezuje, ze nema takovou uctu jak driv. Myslim, ze neni potreba vysvetlovat kam mirim.

#76 Vložil: Pixer | (07.04.2012, 02:05 )

aspon se egoban trosku ozivil :), citace asi neni uplne fer, ale bohuzel jsem neodolal, zvlast po tom, co me janek oznacil za demagoga a 90% lhare, tim jsme sklouzli asi jeste o uroven niz, nastesti to uz vypada na ukoncene 🙂