Sibiu (4.-9.8.) – Mistrovství Evropy 2014, 2. týden

Po skvělém zahájení prvního týdne v podobě stříbra z PGETC se našim reprezentantům přestalo dařit. Všech pět hráčů z české špičky zaznamenalo nelichotivé skóre: 2 body z pěti možných. I výše nasazení budou mít velký problém dostat se do závěrečného playoff alespoň skrz vložené předkolo. Dalším výraznějším úspěchem je tak prozatím jen 2. místo Lukáše Podpěry z párového turnaje. Doufejme, že se situace rychle otočí a v boji o titul spatříme i českou stopu.

Fotogalerie: Lolian, EGTV 6+, EGTV 7, EGTV 8, EGTV 9, EGTV 10

Konečné výsledky: Main, Rapid, Rengo, 9×9, Teams

(Poslední aktualizace 10. 8., 10:59)

Pondělí, 4. 8.

6. kolo ME (8:30)
Podpěra – Alexej Lazarev 6-dan
Šilt – Kurita Shigeru 5-dan
Šimara – Yoshihara Kazuo 5-dan
Daněk –  Zhang Huanhao 5-dan
Kruml – Kai Naoyuki 5-dan

Rengo – kvalifikace (15:00 – 21:00)
Trojice Jabarin/Blomback/Šimara se kvalifikovala do čtvrtfinále.

Úterý, 5. 8.

7. kolo ME (8:30)
Podpěra – Fredrik Blomback 6-dan
Šilt – Timur Sankin 6-dan
Šimara – Lukas Kraemer 5-dan
Pierre Paga 4-dan – Kruml
You Xiaochuan 4-dan – Daněk

Rengo – finále (15:00 – 21:00)

Středa, 6. 8.

Playoff ME:

Předkolo 8. kolo 9. kolo 10. kolo Mistr Evropy 2014
Fan Hui 2-pro Fan
B+R
Fan
Č+R
Fan Hui 2-pro
B+R
Csaba Mérő 6-dan Mérő
Č+R
Cristian Pop 7-dan
Artem Kačanovskyj 7-dan Jabarin
Č+1,5
Ali Jabarin 1-pro Jabarin
Č+R
Ondřej Šilt 6-dan
Ilja Šikšin 7-dan Šikšin
Č+R
Dinerstein
Č+R
Dušan Mitić 6-dan Podpěra
B+4,5
Lukáš Podpěra 6-dan
Alexandr Dinerstein 3-pro Dinerstein
Č+1,5
Cornel Burzo 6-dan Lisý
B+R
Pavol Lisý 1-pro

Předkolo (8:30)
Podpěra – D. Mitić
Šilt – Jabarin (*.sgf)

Týmy – kvalifikace (9:00 – 14:00)
Týmy – finále (15:00 – 19:00)

Čtvrtek, 7. 8.

8. kolo ME (8:30)
Šikšin – Podpěra
Nikola Mitic 6-dan – Šilt
Zhang – Šimara
Rémi Campagnie 5-dan – Kruml
Daněk – Jonas Welticke 5-dan

9×9 – kvalifikace (15:00 – 19:00)
Do vyřazovací části postoupili Ondřej Kruml, Jan Praus, Vojtěch Váša a Ondřej Kachyňa.

Pátek, 8. 8.

9. kolo ME (8:30)
Lisý – Podpěra
Benjamin Teuber 6-dan – Šilt
Šimara – Blomback
Geert Groenen 6-dan – Daněk
Kruml – Dominik Bövíz 4-dan

9×9 – finále (15:00 – 19:00)

Sobota, 9. 8.

10. kolo ME (8:30)
Podpěra – Merö
Šilt – Blomback
Lothar Spiegel 5-dan – Šimara
Sankin – Kruml
Daněk – Pascal Mueller 3-dan

Konečné pořadí Mistrovství Evropy 2014:
1. Fan Hui 2-pro, FR
2. Alexander Dinerstein 3-pro, RU
3. Ilja Siksin 7-dan, RU
4. Ali Jabarin 1-pro, IL
5. Pavol Lisý 1-pro, SK
6. Artem Kacanovskij 7-dan, UA
7. Csaba Merö 6-dan, HU
8. Lukáš Podpěra 6-dan, CZ

Vložil: | 04.08.2014 | Kategorie: Reportáž

Komentář(e): 101

#1 Vložil: cung-fou | (04.08.2014, 18:37 )

Dnes velká trojka dobře. Jsem docela zvědav, jak bude vypadat výsledková listina, jestli mají ještě šanci na play-off.

#2 Vložil: cung-fou | (04.08.2014, 19:25 )

Hm, tak to nevypadá moc na postup ani v případě výhry. 🙁

#3 Vložil: thd | (05.08.2014, 00:51 )

Good news for the Czech team, Leon still one of the two guys with 6/6 wins. I let you guess who is the other…

#4 Vložil: tomason | (05.08.2014, 07:50 )

Vas-y Leon!! On te supporte!

#5 Vložil: mikinvcine | (05.08.2014, 08:33 )

Na prenosu 6 Evropanu, poprve ma smysl cumet na vsechny tri desky 🙂

#6 Vložil: brona | (05.08.2014, 08:54 )

Leon est le meilleure! Grand et fort joueur.

#7 Vložil: Hidoshito | (05.08.2014, 08:59 )

#5: Možná ty stížnosti z eGobanu dolétly až do Rumunska. 😀

#8 Vložil: mikinvcine | (05.08.2014, 09:06 )

Jo takze situace s prenosem se ma takto: kvuli tomu, ze typek Eurogotv moc komentoval hry a delal fory, je na vsech hrach silence mode a nikdo nemuze kibicovat.
Taky je spousta lidi nasranejch ze se neprenasi Fan VS Tong. To je zvlastni svet…

#9 Vložil: JoePerry | (05.08.2014, 09:18 )

Spousta lidí nadává, že se nepřenášejí top desky. Tak jsem zvědavý jaký systém zvolí Liberec.

#10 Vložil: brona | (05.08.2014, 09:30 )

mikin: a toto rozhodnutí přišlo z Rumunska nebo od KGS bohu?

a co vadí těm lidem, co chtějí FanXTong?

#11 Vložil: JoePerry | (05.08.2014, 09:48 )

brona: Lidem vadí, že se nepřenášejí nejsilnější hráči s pěkným stylem, které často nevidí. Místo nich přenášejí saláty, na které koukají celý rok.

Mimochodem, EuroGoTV dokonce kvůli kibicu odmítá přenášet partie. To je tam skutečně zadarmo, placený a může si tohle dovolit?

#12 Vložil: mikinvcine | (05.08.2014, 09:51 )

EGTV rikal ze prej placeny neni ani za prd, tak komu verit?
Kgs je o kibitzovani, ale toho si uz admini mohli vsimnout ne?
#11 Jestli se neumis podivat na jakykoliv asijsky nebo evropsky server a prehrat si partie profiku tak asi neni co dodat. Zkus se nekoho zeptat a treba ti poradi.

#13 Vložil: JoePerry | (05.08.2014, 09:54 )

mikinvcine: brona se ptal, na co si lidé stěžují, a já mu odpověděl. Co to má společného s mojí schopností sledovat přenosy? Zkus si najít doučování z češtiny a logiky.

#14 Vložil: mikinvcine | (05.08.2014, 09:58 )

Podivej se na koment #8 a nauc se cist. Cestinu mam vystudovanou, narozdil od tebe?
A fakt se nekoho zeptej, ti poradi.

#15 Vložil: Koubic | (05.08.2014, 10:05 )

@JoePerry: Mohl bys nám prosím odtajnit svou identitu? Tvých posledních asi 100 komentů mě to vážně zajímá…

#16 Vložil: Hidoshito | (05.08.2014, 10:11 )

#11: Haha, tak to mě rozesmálo. 😀 Když chtějí vidět “pěkný styl”, ať si přehrávají milióny lepších profesionálních partií, které Asie doposud vychrlila a dál chrlí. Asi to budou fakt gurmáni, když chtějí sledovat zrovna zkrachovalce na kongresu. 😉 Myslím, že nemá cenu řešit spamary z KGS…

#17 Vložil: SIsaimon | (05.08.2014, 10:13 )

Palko a Shikshin se prenasi na ogs.

#18 Vložil: SIsaimon | (05.08.2014, 10:15 )

Tywe co to pisu, prenasi se to na igs a nekdo to klonuje na ogs.. http://online-go.com/demo/28661

#19 Vložil: cung-fou | (05.08.2014, 10:29 )

Tak tady bych se nicku JoePerry přeci jen zastal. Ten #11 jsem taky pochopil tak, že tlumočí to, co lidé říkají na KGS (ačkoli nevím nakolik věrně to tlumočí).

Jinak by mne docela zajímalo, jestli si na to stěžovali Evropané. Ale to se asi nedá zjistit. Každopádně já to považuji za krok dobrým směrem.

#20 Vložil: brona | (05.08.2014, 10:32 )

kucí tady to jiskří na Stínadlech 😀 a já si myslel, že tady komentáře upadají do průměrné šedi¨

jinak souhlasím s názorem, že na lepší styl se můžou hráči dívat jinde. Zajímala by mě ještě statistika národností těchto lidí, ale v pohodě, to už asi nikdo nezjistí (kolik z nich je ze států Evropy, nejlépe se silným hráčem)

#21 Vložil: mikinvcine | (05.08.2014, 10:44 )

Stinadla se zkouri, bud v klidu Brono 😀 Jinak zcela a bez vyhrad souhlasim s #16.

#22 Vložil: Hidoshito | (05.08.2014, 10:57 )

Hmm, to OGS je zajímavá alternativa pro přenosy. Můžete to (někdo) sledovat v práci, nebo jste omezeni i v prohlížeči?

#23 Vložil: brona | (05.08.2014, 11:22 )

já to můžu sledovat v práci 🙂

#24 Vložil: tymak | (05.08.2014, 13:20 )

Mohl by tu někdo srozumitelně objasnit, proč není přenos na Eurogotv popř. jestli jde jen o nejaky dočasný výpadek?

#25 Vložil: waltheri | (05.08.2014, 14:16 )

Btw. sem jediný, komu OGS vůbec nefunguje?

#26 Vložil: kono | (05.08.2014, 14:23 )

mně OGS funguje, přesněji ten odkaz uvedený výše
(stačilo povolit javascript)

#27 Vložil: Hidoshito | (05.08.2014, 15:12 )

Heh, tak Lukan má předkolo jisté, Mano s Csabou prý dělí tu poslední příčku, takže rozhodne rating. 🙂

#28 Vložil: tymak | (05.08.2014, 15:19 )

Takže jak to nejspíš bude? Palko na Lukana a Medvěd na Popíka?

#29 Vložil: SIsaimon | (05.08.2014, 15:20 )

Rating pred prvnim tydnem nebo po nem? Docela rozdil 😀

#30 Vložil: Hidoshito | (05.08.2014, 15:20 )

Tak je dokonce sedmý a hraje s Jabarinem!!!

#31 Vložil: liso | (05.08.2014, 15:26 )

OGS vyzera byt skvele aj cez proxy – odporucam premysliet pre Liberec! 🙂

(V mobile mi to neslo nacitat, ale to uz mozno aj novy OS dovtedy v mobile bude… 🙂

#32 Vložil: cung-fou | (05.08.2014, 15:36 )

Tak já tomu nerozumím. Podle výsledků se Lukáš posunul na desáté místo, což je skvělé a nečekal jsem to. Ondrova partie tam dosud není zapsaná, ale pokud ji vyhrál, tak přece nemůže jít před Lukáše. A Csaba je tam zatím na 12. místě, takže mimo postup. Nebo je letos jiný systém? Anebo jsou úplně blbě ty výsledky?

#33 Vložil: liso | (05.08.2014, 15:45 )

pravidla su, ze zo 16-tich sa vybera

vyrobia sa pary 1-16, 2-15 …

Ak ma jeden hrac viac bodov, tak postupuje priamo, inak je baraz… Prvy 4 maju o bod viac, takze 13-16 su mimo, 12-ka je este v hre.

To parovanie vyssie, je uz oficialne??

#34 Vložil: Lukan | (05.08.2014, 15:46 )

Takze to vypada takto neoficialne: Pop-Csaba, Ali-Mano, Palko-Cornel, Lukan-Dusan

#35 Vložil: cung-fou | (05.08.2014, 15:52 )

liso: Aha, díky. Já jsem si to špatně pamatoval. Myslel jsem, že jde dál jen deset a 7-10 hrajou baráž. Teď už si to vybavuju. Stejně jsem toodhadl dost blbě, což je dobře, protože jsem myslel, že se tam naši už asi nedostanou. Škoda, že nevyhrál i Písa, možná by proklouzl taky.

Každopádně ta výsledková listina je asi stejně blbě, protože tomu uvedenému párování mi to neodpovídá.

#36 Vložil: cung-fou | (05.08.2014, 16:36 )

Tak Ondrova partie už je započtená. Ještě jsem na to koukl a to párování mi furt nesedí. Ale to bude asi tím, že tam ještě hraje nějakou roli rating, když mají stejný SOS. Tak snad je to ok.

#37 Vložil: Koubic | (05.08.2014, 16:39 )

Myslím, že výsledková listina je ok, akorát lidi na stejném SOSu řadí podle jiného kritéria, než rating. (Na první pohled bych řekl příjmení dle abecedy 😀 )

#38 Vložil: tomason | (05.08.2014, 17:25 )

Tak když Lukanovi utekl profi dan o 1.5 bodu, doufám, že se mu to teď vrátí a uvidíme šťastné finále.

#39 Vložil: mikinvcine | (05.08.2014, 18:34 )

Mne to ogs taky fungovalo v praci 🙂 Zitra by mohli normalne prenaset vsechny ctyri desky baraze 😉

#40 Vložil: Hidoshito | (05.08.2014, 18:48 )

Mikis, to byla otázka spíš pro lidi, kteří v práci nemůžou na go servery s klientem.
Tobě jede na kompu góčec od rána do večera, tam problém není. 😉

#41 Vložil: gkg | (05.08.2014, 20:32 )

10-0 the dream is over 🙁

#42 Vložil: JoePerry | (05.08.2014, 20:48 )

Dita jede neuvěřitelně!

#43 Vložil: brona | (06.08.2014, 13:03 )

žádné info o výsledcích našich?

#44 Vložil: tymak | (06.08.2014, 13:13 )

Oba ještě hrají.

#45 Vložil: Hidoshito | (06.08.2014, 13:22 )

Lukan vyhrál o 4,5!

#46 Vložil: nieldaniel | (06.08.2014, 13:23 )

Lukan vyhral o 4.5, napisal to prenasac na KGS.

#47 Vložil: cung-fou | (06.08.2014, 13:50 )

Dobře!

Oni nepřenášejí ani jednu partii našich? 🙁

#48 Vložil: nieldaniel | (06.08.2014, 14:02 )

Jabarin vyhral nad Siltom, +R, z tej partie bol prenos na KGS (druhy prenos bol Mero – Pop).

#49 Vložil: cung-fou | (06.08.2014, 14:28 )

Škoda, tak aspoň, že jde dál Lukan.

Díky za info. Myslel jsem, že když se Bróňa ptá, jak hrajou, tak to nedávají. Ale on je vlastně taky v práci. 🙂

#50 Vložil: Ortenix | (06.08.2014, 16:35 )

A jak budou dvojice ve čtvrtfinále? Jaký je systém? Díky.

#51 Vložil: mikinvcine | (06.08.2014, 17:41 )

Skoda Medveda. Stal si dobre imho. Tak zitra zafandit Lukanovi (snad bude prenos jinak me uz fakt picne).

#52 Vložil: mikinvcine | (06.08.2014, 17:43 )

Ale uz nebudu v praci, tak mi to snad bude fungovat. 🙂

#53 Vložil: Hidoshito | (06.08.2014, 18:07 )

Psal jsem jim o pavouka, ale prý jich je tam dneska málo či co, takže asi až zítra ráno. Pokud to z nich Lukan dostane dřív, tabulku ihned doplním.

#54 Vložil: Ortenix | (06.08.2014, 18:18 )

A jestli mě paměť neklame, tak je to tak, že jde první na posledního, druhý na předposledního z mainu … atd? To by hrál Lukan s Fan Huiem…

#55 Vložil: Hidoshito | (06.08.2014, 18:22 )

Tak už to máme, jde na Iljušku.

#56 Vložil: Ortenix | (06.08.2014, 18:36 )

Jo, takže to je první s posledním atd, že jo?
Jen jsem přehlédl, že Csaba porazil Popíka.
Hmm, to bude mít taky těžký, ale furt lepší než Fan Hui.

#57 Vložil: Ada | (06.08.2014, 18:51 )

Myslím, že je skvělé, že se dostal do playoff Lukan, stejně jako kdyby se tam dostal Medvěd. Je sice škoda, že neuspěli oba to ano, ale měli bysme Lukana co nejvíc povzbudit do dalšího kola, ať se dostane co nejdál. Takže.. Do toho Lukane! Rozmeť zítra Iljušku na kousky. 😉

#58 Vložil: mikinvcine | (06.08.2014, 19:00 )

Ilya je taky masakr silnej, to si clovek nevybere. Ale Lukan na to ma! 🙂

#59 Vložil: Miloš | (06.08.2014, 19:17 )

To je blbý pavouk. Česko – slovenské finále nebude :/

#60 Vložil: tomason | (06.08.2014, 19:50 )

No zas může Artem do finále Lukanovi odstřelit Fuje 😉

#61 Vložil: Ortenix | (06.08.2014, 22:27 )

#59: No, ono by bylo hezké i česko – slovenské semifinále…

#62 Vložil: mikinvcine | (07.08.2014, 09:16 )

Na Viktora VS pro se rad podivam, ale ted bych VAZNE radeji sledoval treti match sampionatu, treba Lukana a Ilyu. :/

#63 Vložil: Hidoshito | (07.08.2014, 09:24 )

Haha, spamaři z KGS si vymohli přenos Tonga, když začalo čtvrtfinále? 😀 No, v rámci EGTV jsou možné maximálně tři desky, tak by stejně jedna chyběla a nejspíš by to byla ta Lukanova, takže nás to ani nemusí mrzet. 😉 Pojď Luko!

#64 Vložil: brona | (07.08.2014, 11:15 )

good luckan

#65 Vložil: cung-fou | (07.08.2014, 11:38 )

Tak to je fakt hrůza! Ještě jsem jakž takž byl schopen pochopit, když nepřenášeli hráče bojující o titul do 7. kola, ale když se hraje o titul, tak měly jít všechny čtyři desky. Alespoň to jedno kolo snad zajistit mohli. Od semifinále už mohli mít zase veget. :-/ Kam se hrabou na MR ve Frýdku-Místku.

Lukan do toho!

#66 Vložil: mamutik | (07.08.2014, 12:33 )

Ale ne, Lukáš prohrál. Škoda, škoda, ale věřím, že dobře zabojoval 😉 Hodně štěstí to zbývajících kol!

#67 Vložil: cung-fou | (07.08.2014, 12:50 )

Škoda, ale Šikšin se každý den neporáží. Snad za rok. Každopádně pro Lukana dobrý kongres.

Taky koukám, že Písa vesele pokračuje ve svém asijském ME. 🙂

#68 Vložil: brona | (07.08.2014, 22:50 )

nemusí jezdit do Číny, když ona přijede za ním 🙂

#69 Vložil: brona | (08.08.2014, 07:25 )

Pro Brno je toto egc velka sklizen. Podivejte se na 7 bodaky. Filip bartusek porazil 1. Dana, gratuluju.

#70 Vložil: cung-fou | (08.08.2014, 09:52 )

Koukám, že si noví evropští profíci na kongresu docela potvrdili třídu. Zdá se, že double knockout je opravdu dobrý systém. Jabarin je v semifinále a Palko prohrál až ve čtvrtfinále o 1,5 s 3p. Lukan, kterej byl v kvalifikaci třetí, tak taky čtvrtfinále.

#71 Vložil: cung-fou | (08.08.2014, 17:14 )

Hmm, Dino má docela formu.

#72 Vložil: Koubic | (08.08.2014, 18:05 )

EurogoTV1 dnes v partii tvrdil, že výcvik jednoho evropského účastníka CEGO programu vyjde EGF na 20k Eur. To je přece kravina, ne? Platí ti ti Číňané, že?

#73 Vložil: Koubic | (08.08.2014, 18:11 )

Platí “to” ti Číňané. Bože já snad nebudu mít post bez překlepu 😀

#74 Vložil: tymak | (08.08.2014, 18:22 )

Jo, platí to Čínani jenže právě v tomhle výcviku končí podstatná většina peněz, které celkově na tenhle projekt vydávají. Předpokládám, že až dojede tento desetiletý kontrakt, EGF bude ráda, když sežene dost peněz na pořádné turnaje a tyhle studijní programy nejspíš skončí.

#75 Vložil: cung-fou | (09.08.2014, 13:31 )

Hmm, no já nevím, i kdyby to platila EGF, tak mi půl milionu přijde docela dost. To jsou v Číně tak vysoké životní náklady?

#76 Vložil: Hidoshito | (09.08.2014, 14:08 )

Čínský projekt přináší své ovoce, mistr Evropy je opět z Francie. 😛

#77 Vložil: cung-fou | (09.08.2014, 21:12 )

Je fakt, že nám možná Francouzi ukázali cestu. Když je tak nákladné vychovat evropského profesionála, tak stojí za zvážení, jestli by nebylo lepší si jich pár dovézt. 🙂

#78 Vložil: Vítězslav Tomek | (10.08.2014, 09:26 )

#77: Aby to ale nedopadlo tak, jako třeba ve stolním tenise. Téměř v každé evropské reprezentaci hraje nějaký Číňan nebo Číňanka.

#79 Vložil: Lolian | (11.08.2014, 07:42 )

Ahoj,
kdybyste měli zájem o víc fotek, tak tady jsou nějaké ode mne a Zuzky. 😉
https://plus.google.com/u/0/photos/106071721626059299861/albums/6046024631221349313

#80 Vložil: Hidoshito | (11.08.2014, 21:50 )

Uběhly 2 dny a stále se nikdo neodhodlal sepsat své dojmy, jaký ten letošní kongres vlastně byl?

Z pozice náročného fanouška už jsme to probrali až až, výsledky známe, fotek je taky dost…, chybí už jen pohled aktivních účastníků. 🙂

#81 Vložil: cung-fou | (11.08.2014, 23:37 )

A mě by zajímalo, jak dopadl ten fotbal. 🙂

#82 Vložil: Vlada | (12.08.2014, 08:14 )

#80: Dobrý byl. Sepíšu něco na téma “Co udělali Rumuni dobře a co musíme udělat my líp” později, z pořadatelského hlediska.
Z pohledu účastníka – také čekám na příspěvky tady.

#83 Vložil: mikinvcine | (12.08.2014, 08:51 )

Udelejte to jako ja, vemte nekoho kdo byl na kongresu na deset piv (z cehoz dve na ex, SIeracle rulez) a normalne ho vyzpovidejte – nad vsechny komenty 😉

#84 Vložil: Hidoshito | (12.08.2014, 09:00 )

#81: Máme stříbro, ve finále jsme prohráli 0:3 s německou mašinou.

#85 Vložil: brona | (12.08.2014, 09:21 )

Nj. nad němci se prostě nedá vyhrát. Mistři světa.

#86 Vložil: cung-fou | (12.08.2014, 09:23 )

Nojo, tenhle rok na Němce nikdo neměl, takže stříbro je úspěch!

#87 Vložil: MaRthasik | (12.08.2014, 10:10 )

#85: Byl to spíše takový mix, jenom Němci to nebyli. Spolčili se na nás i s Francouzema.

#88 Vložil: Hidoshito | (12.08.2014, 10:19 )

V souvislosti s tím mě napadá otázka, jak to má se sportovišti vyřešené Liberec? Teď si nevybavuji, že bych o tom četl nějakou zmínku.

#89 Vložil: brona | (12.08.2014, 11:04 )

Němci s Francouzi? To je nezvyklý mix 🙂

Ale ač přibývá více a více infa k fotbalu (i fotogalerie holek byla plná atletů z českého mužstva), tak stále nepřibývá hodnocení celého kongresu.

Podle fotek jsem usoudil, že se hrálo v hotelu, který je uprostřed města, což není úplně ťip ťop. Holky tam byly pěkné a hráli jste go. A to je všechno 🙂

#90 Vložil: thd | (12.08.2014, 11:15 )

#89 Vložil: brona | (12.08.2014, 11:04 )
Němci s Francouzi? To je nezvyklý mix 🙂

Taky jsem se divil, nato Antoine F. me rekl ze je z Strasbourgu az ze mu to nedela problem.. bez komentare 🙂

#91 Vložil: cung-fou | (12.08.2014, 13:15 )

Tak ten Strasbourg to myslím vysvětluje. 🙂 Každopádně jste měli vznést protest. To je jako když roku 1934 Italové rychle udělili občanství pár Argentincům, aby proti nám mohli hrát ve finále. 😀

#92 Vložil: Kachnak | (12.08.2014, 15:32 )

Tak celkově kongres ani neurazil, ani nijak zvlášť nenadchl. Hrací místo bylo velmi příjemné, místnosti byly klimatizované, ale kromě odehrání povinnového mainu nic dál příliš nenabízelo, takže často po odehrání kola člověk neměl moc co dělat. Kromě toho že šel na jídlo nebo do hospody jako v předešlých několika dnech. V Olsztyně bylo možné si třeba zajít k jezeru, zahrát si fotbal nebo jen si sednout někde do trávy. V Sibiu byly sporty vázány na docela složitou organizaci a navíc spojeny s poplatkem. Prý někde v blízkosti hracího místa bylo snad koupaliště, ale neslyšel jsem, že by tam kdy někdo šel a nejbližší park, kde si člověk mohl sednout byl vzdálen 15 minut pěšky, což samožřemě vylučovalo, že by se tam dali potkat nějací další goiisti. Goiisti se měli možnost “ingterovat” v oficiální hospodě vedle hracího místa, ale ta nefungovala od začátku kongresu a jen mimo deštivé dny a obecně zaostávala oproti Olsztýnské integration. Osobně mě přišlo lepší posezení i v Bordeaux na louce před hracím místem…

#93 Vložil: brona | (14.08.2014, 15:40 )

Kachnak: a co tvoje partie a tve go? Spokojeny? Prohra s thorstenem knaufem, pak par solidnimi francouzi….

A co zbytek? Jelo vas tam tolik a jediny kachna ma dost odvahy neco napsat?

#94 Vložil: mudrc | (14.08.2014, 22:20 )

Me se lonsky kongres libil celkove vic, hlavni nevyhoda v Sibiu byly vyse zminene volnocasove aktivity, nebo jejich nedostatek a absence volne zelene (lesa, nebo aspon parku, ktery by nebyl hnusny) v blizkosti (to ale vyplyva z toho, ze to bylo v centru mesta); taky se mi loni libilo, ze vse co jsem potreboval bylo v jednom arealu, vcetne teda te skvele zelene. Co bylo imo naopak lepsi letos bylo rozhodne hraci misto (luxusni, prostorne) a taky se mi libila dobra dostupnost a velky vyber mist kde se najist (nejradsi jsem chodil do “sklepa” kde varili rumunske speciality) – coz je ale zase opet dusledkem toho ze to bylo v centru, asi holt nemuzu chtit vsechno.

Co se partii tyce, tak jsem se po svem pardubickem ratingovem vyskoku trochu propadl (s dalsimi 2k jsem spise prohraval), ale jinak jsem spokojeny, odehral jsem nekolik hezkych partii a mam ted dost materialu pro reflexi..

#95 Vložil: thd | (15.08.2014, 08:01 )

S dovolenim pridam pohled od ” newcomer ” poprve na Congres… Co se tyka akce, zdalo se me to dobre organizovan, partie zacali vcas, hraci misnosty byly fajn, atmosfera prijemna a “lectures” na ktere jsem byl, zajimave. Vsude kolem bylo kam chodit na jidlo i na piti. Libilo se me ze o vikendu se hralo sobotu az odpo takze patek se dalo nejake extra piv :-)… Skoda ze nedali pivni turnaj utery vecer ze stejneho duvodu :-)… Co se tyka volne cas, mel jsme auto takze jsme mohli se divat jak to vypada mimo mesto oboje volne stredy. Jak pise Kachna zbytek extra time byl bud na terase s pivem a s gobanem anebo v parku 15min pesky co se me nezda az tak daleko. Co se tyka blizi zelen na hru, nasel jsme vedle Super Mama parcik kde uplne vzadu byly stole a se hralo neustale backgamon i sachy tusim. Tesime se na Liberec 🙂

#96 Vložil: Hidoshito | (15.08.2014, 08:35 )

#92, #94, #95: Díky za hodnocení.

Tak jen doufám, že na té střešní terase v Babylonu bude spousta květináčů, aby se některým nestýskalo po zeleni. 😉 No a v nejhorším dáme Zelenou. 😀

#97 Vložil: Ortenix | (18.08.2014, 17:02 )

Ahoj, jsou někde ke stažení sgf soubory z finálových bojů ME? Nešly by dát sem, přímo do pavouka? Díky.

#98 Vložil: Hidoshito | (18.08.2014, 17:30 )

#97: Asi by to šlo, ale za tu práci nám to, myslím, nestojí. 🙂 Když si pořadatelé draze zaplatili spolupráci s EGTV, tak bych očekával, že dostanou aspoň minimální servis v podobě sgf a vyvěsí si je na EGC-web. Nějaké partie jsou každopádně na stránkách EuroGoTV, velmi umně schované v sekci SGF a nedá se na ně dost dobře odkazovat. Takže asi tak.

#99 Vložil: Ortenix | (18.08.2014, 18:23 )

Co to příště dávat průběžně? 😉 To pak není tolik práce. Myslím, že to tak i v minulosti fungovalo.
A připomeňte mi, prosím, někdo, pod jakými jmény se přenášely partie na KGS? Tam jsem, narozdíl od EuroGoTV, i registrovanej.

#100 Vložil: Hidoshito | (18.08.2014, 19:59 )

Od počátku se s eGobanem zaměřuji primárně na české hráče a akce pořádané v ČR, vše ostatní je pro mě “nedůležité”. Cokoliv navíc jde lehce odkázat, přidám, ostatní mě nezajímá.
Pokud se jiní redaktoři věnují v reportážích i dalším věcem, je to jejich plus a můžete je za to pochválit. Já se však nezměním a dokud tady budu něco zprostředkovávat, musíte se spokojit s tímto úsporným režimem i v budoucnu. 😉 Každým rokem se to navíc pokouším ještě zeštíhlit, aby to správcování stránek zabralo co nejméně času, ale informační hodnota zůstala zachována.

P.S.: A pokud jsem to ještě nikde nepsal, EuroGoTV nemám moc rád a jejich práci přijímám jen s velkou nechutí. 😀
P.P.S.: Ze Sibiu se přenášelo (přes občasné stávky a nesmělý úvod) na KGS-účtech eurogotv1 až 3.

#101 Vložil: Laman | (19.08.2014, 10:10 )

Ortenix: nahrál jsem sgf z playoff. těší mě, že si čtenáři zvykli na náš vysoký standard, ale nestíháme všechno a (myslím, že Hidoshito bude souhlasit) pořád máme místo pro dobrovolníky, kteří by chtěli náš zpravodajský servis vylepšovat.