Praha (7.-8.5.) – Kvalifikace na KPMC, ČP A, GL*

Semifinalisté kvalifikace na KPMC

Fotogalerie: sheeryjay

Konečné výsledky

Průběžné výsledky China Tours Gobanligy 2011: Kluby, Kluby – výpis hráčů, Jednotlivci

Cleverlance Český pohár 2011

O nadcházejícím víkendu proběhne v Praze turnaj té nejvyšší kvality, který je zároveň i českou kvalifikací na Korea Prime Minister Cup 2011. Cenový fond přes 75 tisíc Kč mluví rozhodně za vše, letos navíc rozepsaný pro jednotlivá místa. Novinkou je sponzoring ruského profesionála Alexandra Dinersteina, jenž věnuje nejúspěšnějším juniorům (do 15 a do 18 let) 3 ceny – go lekce a účast v Insei league na KGS. Tradičním zpestřením turnaje pak bude čajovna a účast skvělé kreslířky Chidori. Některé jistě zaujme i zbrusu nová soutěž v prezentaci hry go. Významným hostem turnaje bude Sang Dae Hahn, profesor go na Myongi University v Soulu. Suma sumárum se jedná o nejlevnější turnaj s nejvyšším cenovým fondem u nás, pražští hráči totiž ochotně ubytují hráče zdarma.

Kvalifikace na Korea Prime Minister Cup 2011
semifinále finále vítěz
Jan Hora 6-dan Jurek Prokop
B+1,5
Ondřej Šilt 6-dan
Č+R
Martin Jurek 4-dan
Radek Nechanický 5-dan Prokop
Jan Prokop 4-dan
Ondřej Šilt 6-dan Šilt
Č+R
Šilt
B+2,5
Ondřej Kruml 4-dan
Jan Šimara 5-dan Podpěra
Lukáš Podpěra 4-dan

Sobota 7. 5.

1. kolo
Mateusz Surma 5-dan – Liu Yuanbo 7-dan*.sgf
Jan Hora 6-dan – Martin Jurek 4-dan
Ondřej Šilt 6-dan – Ondřej Kruml 4-dan – *.sgf
Jan Šimara 5-dan – Lukáš Podpěra 4-dan
Radek Nechanický 5-dan – Jan Prokop 4-dan

2. kolo
Jurek – Prokop*.sgf
Podpěra – Šilt*.sgf
Liu – Chen Lei 6-dan

3. kolo
Šilt – Prokop – *.sgf
Pavol Lisý 5-dan – Liu *.sgf
Podpěra
– Jurek

Neděle 8. 5.

4. kolo
Šilt – Liu*.sgf
Lisý – Surma – *.sgf
Prokop – Šimara

5. kolo
Liu – Podpěra – *.sgf
Jurek – Šilt*.sgf
Prokop – Lisý

Vložil: | 01.05.2011 | Kategorie: Reportáž

Komentář(e): 70

#1 Vložil: Vlada | (01.05.2011, 19:44 )

Moc pěkně jsi to napsal, Hidoshito 🙂

#2 Vložil: Ales | (01.05.2011, 21:23 )

Drobne upresneni: ty 3 ceny od A.Dinersteina budou pro nejlepsiho juniora do 18 let (ucast v internetove insei lize na 1 mesic zdarma), pro nejlepsiho juniora do 16 let (pristup na internetove lekce A.D. po dobu jednoho mesice zdarma) a pro nejlepsiho kyu hrace (totez, co pro juniora do 16).

#3 Vložil: Ales | (03.05.2011, 10:50 )

Informace o prazskem turnaji by mela byt odvysilana dnes pred 13:00 na stanici Český rozhlas 2 PRAHA, repriza nekdy ve ctvrtek rano. Taktez by se o turnaji meli zminit i v Rádiu Dechovka, presny termin bohuzel nevim.

#4 Vložil: Ales | (06.05.2011, 12:06 )

Cesky rozhlas 2 Praha by mel o turnaji go informovat i zitra rano v 7:50.

#5 Vložil: scurge | (06.05.2011, 13:48 )

Tak jo Hezi, uz se tesim na prvni kolo.

#6 Vložil: Lukan | (06.05.2011, 15:45 )

Ja se pro zmenu tesim na Medveda. 🙂

#7 Vložil: Lech | (06.05.2011, 16:58 )

MilanMilan bude?

#8 Vložil: Lukan | (06.05.2011, 17:20 )

Bude, bude, potvrzuji. 🙂

#9 Vložil: Hidoshito | (06.05.2011, 17:49 )

Bude nějaký online přenos? Případně bych si na svatbu vzal noťas. 😛

#10 Vložil: Ales | (06.05.2011, 17:56 )

Abyste s tim losem 1. kola nebyli prekvapeni. Uz ted mohu rici, ze je v nem chyba, ale neda se vyloucit, ze dojde jeste k dalsim zmenam. Dokud neni nalosovano, je zbytecne bavit se o tom, kdo s kym bude hrat …

#11 Vložil: Lech | (06.05.2011, 18:57 )

No jo, tak to by v případě přenosu byl zase na KGS poprask 🙂

#12 Vložil: Laman | (06.05.2011, 19:39 )

Ales: a kde je chyba? mně se to zdá ok, pokud všichni přihlášení přijedou a pokud se losuje podle fold pairingu

#13 Vložil: Ales | (06.05.2011, 23:35 )

No, momentalne to vypada, ze treba Hezi bude hrat s Martinem Jurkem atd. Jak to ovsem bude vypadat v realu zitra si odhadnout netroufam. 🙂

#14 Vložil: brona | (07.05.2011, 00:05 )

Přesto nadšení žurnalisté egobanu už uvádějí neoficiální los 😀
Jejich zápal je hodný potlesku, zvláště poté, co je možné, že budou muset celou tabulku předělávat. 😛

#15 Vložil: Laman | (07.05.2011, 00:32 )

brona: tabulka je jednou hotová a přeházet / přepsat 8 jmen mi zítra nedá moc práce :). kromě toho mi pořád uniká, kde je problém – leda, že někdo z té osmičky se nakonec nezúčastní, nebo se vybírá / losuje jinak, než myslím

#16 Vložil: Hidoshito | (08.05.2011, 12:46 )

Aleši, ten nehrající Vláďa byl tak strašné tajemství, žes nám to nemohl napsat? 🙂

Jinak zajímavé výsledky, člověk se jednou nezúčastní a on to málem vyhraje Omino. Navíc si Pixer buduje po slabých MR další nemilou tradici – prohry s Lukanem v 1. kole KAC. 😀

#17 Vložil: brona | (08.05.2011, 20:17 )

gratulace všem k pěknému turnaji. Stěží by se hledala chyba. Snad ještě jedna operní árie na závěr? 🙂

A úplně bokem bych pogratuloval Písovi k výhře v tombole (když k ničemu jinému gratulovat nejde 😛 ) a tímto způsobem bych uctil památku legendy Magnetic Chessu, kterého asi nahradí mladší, hezčí, kompaktnější a přitažlivější magnetická sada. Inu, tak už to v životě bývá. Nyní již magnetic chess odchází dožít do ústraní v Kostelci.

#18 Vložil: Gerlige | (08.05.2011, 21:38 )

Děkují za výborný turnaj (můj první 🙂 ) a doufám, že se tu objeví odkaz na fotky z jeho průběhu.

#19 Vložil: Ales | (08.05.2011, 22:22 )

Mel bych dotaz. Na turnaji byl Vojtech Dvorak, 6k. Znate ho nekdo? Je to tentyz hrac, co pred nekolika mesici hral hendikepovy turnaj na Palube (tam hral Vojtech Dvorak, 18k)?

#20 Vložil: Lukan | (08.05.2011, 22:33 )

Ales: Ano je to on

#21 Vložil: sheeryjay | (08.05.2011, 22:41 )

Přesně tak, sám mi to říkal že po Palubě je to jeho druhý turnaj. A soudě dle toho jak se mi s ním hrálo to příliš s 6k nepřestřelil, nejhůř má snad tak 8k? I když zase ta moje hra s ním byla silně atypická.

Gerlige, jak už jsem někomu říkal v průběhu turnaje tak odkaz na fotky pak hodím sem .. tak do 2 dní asi.

#22 Vložil: Vlada | (09.05.2011, 10:21 )

Blahopřeju Tondovi Tichýmu k 1.danu. Vítej u nás.
A taky všem mladíkům, kteří předčili starší hvězdy – přestože proti mě jsou samozřejmě mladíci všichni.

Vojta Dvořák – jo, je to on, občas chodí v úterý do klubu. Sám bych mu doporučil 9.k, s tím by uhrál 5 bodů. Ale to 6.k nevadí, za 2 týdny ho bude mít v pohodě.

#23 Vložil: Hidoshito | (09.05.2011, 11:44 )

“Acaj” je nový pražský klub? Praha Čajovny?

Jinak výsledky Gobanligy jsou na světě (zatím nepotvrzené).

#24 Vložil: Hidoshito | (09.05.2011, 12:38 )

A jak vůbec vypadala soutěž v prezentaci go? 🙂

#25 Vložil: scurge | (09.05.2011, 14:28 )

palko za dva roky z ratingu 2200 na 2561 … woaow

#26 Vložil: Ales | (09.05.2011, 15:18 )

Acaj jsou opravdu hraci, kteri vzesli z prazske Cajove ligy.

Soutez v prezentaci go je jeste v me kamere, vecer bych se mel dostat k jejimu natazeni do kompu. Soutezilo odhadem 10 lidi.

Jinak, uprimne receno, nerozumim prilis tomu, proc jsme letos meli mene hracu nez loni, jen 100 (kdyz nepocitam jednu hracku zaregistrovanou omylem) … 🙁

#27 Vložil: Jana_H | (09.05.2011, 23:52 )

Hidoshito:
nechybi ti nahodou v zapoctu bodu do Gobanligy body pro KGYC?

Ales:
Mene hracu na turnajich je dlouhodoby problem. 100 je perfektni cislo a urcite uspech 🙂 To, ze turnaj je cim dal popularnejsi, je videt na faktu, ze prijelo mnohem vice silnych hracu i ze zahranici. To, ze presto zde bylo celkove mene hracu souvisi jednoduse s tim, ze lidi jsou cim dale mene ochotni obrazet turnaje krizem krazem po republice, o zahranici nemluve. To jsou ochotni jeste tak delat hraci, kteri nic jineho nez go nemaji, a tech zakonite nebude nikdy vetsina. Ostatni si vybiraji, a pro hrace, ktery neni na spici startovniho pole, vetsinou byvaji hlavni kriteria
– jak mu turnaj zapada do casoveho planu v souladu s jinymi aktivitami
– jak pohodlny turnaj to pro nej je, tj. jake jsou naroky na cestu (casove a financni) a ubytovani (pracnost sehnani ubytovani a cena)
– a az teprve pak se resi atraktivita

#28 Vložil: Hidoshito | (10.05.2011, 08:18 )

Jana_H: Díky za upozornění. Tam chybí i lidi, o kterých vím, Medvěda jsem nějak přehlédl, jelikož začal na českém turnaji neobvykle až v květnu. 😀

#29 Vložil: Palko | (10.05.2011, 14:49 )

Ales, myslim ze na EGD je mala chybicka…
Schayan Hamrah v 2. kole porazil Martina Reindla

#30 Vložil: Lukan | (10.05.2011, 14:52 )

Ales, Palko: Zrovna jsem to chtel taky napsat.

#31 Vložil: Ales | (10.05.2011, 15:50 )

Pokud vim, chybka byla v puvodni tabulce, na EGD a gowebu je to jiz spravne. Aspon doufam. 🙂

#32 Vložil: Lukan | (10.05.2011, 19:20 )

Na EGD tedy rozhodne ne, navic podle systemu 50-50 by to znamenalo pro Schayana 2.dan.

#33 Vložil: Edhelka | (10.05.2011, 19:46 )

Lukane, já právě psala Alešovi, že vyhrál Rei, na základě toho to měnil tady v tabulce. To vám povídal Schayan nebo jste si to přečetli až tu?

#34 Vložil: Lukan | (10.05.2011, 19:50 )

Me psal Schayan, ze vyhral. A prosil me, at napisu Alesovi, at to opravi. Zrejme psal i Palkovi.

#35 Vložil: Edhelka | (10.05.2011, 20:13 )

No každopádně on to po partii fotil, takže když to pošle, tak se dá určit, kdo to vlastně vyhrál.
Já už se do toho radši nebudu plést, nechávám obhajoby na Reiovi…

#36 Vložil: Edhelka | (10.05.2011, 20:16 )

Hele ale to by znamenalo, že Schayan musel přeškrtat Reiovo zakroužkování aniž by ho to udivilo?
Jak často se vlastně stane, že jeden z hráčů misinterpretuje výsledek počítání?

#37 Vložil: Lukan | (10.05.2011, 20:18 )

prave mluvim se Schayanem, rika, ze byl cerny a vyhral o 3,5 bodu

#38 Vložil: Edhelka | (10.05.2011, 20:26 )

Tak ať pošle na mrei00@gmail.com tu fotku, nebo pokud je na kgs, tak si to můžou proklikat tam.

#39 Vložil: Edhelka | (10.05.2011, 21:31 )

Tak si to nějak řeší přes kgs, snad se domluví… Já už s tím fakt nechci mít nic společného 🙁 omlouvám se všem za svoji roli v té situaci, už víckrát prostředníka nikomu dělat nebudu.

#40 Vložil: brona | (10.05.2011, 22:08 )

To, že si to fotil si pamatuju, protože jsem hrál hned vedle a říkal jsem si, že je to přece hloupost toto dělat. No možná ne.

#41 Vložil: Ales | (10.05.2011, 23:13 )

Nemam na ty hrace kontakt. Sdelte jim, prosim, at se tu partii pokusi zrekonstruovat (s fotkou by to nemel byt problem), dohodnou se na vysledku (ci nedohodnou) a napisou mi k tomu sve stanovisko.

#42 Vložil: scurge | (11.05.2011, 08:20 )

Ales se ptal, proc na turnaj nejezdi vice hracu…
Co jsem se doslech je, ze kyu hraci jsou nespokojeni s cenovym rozdelenim. Na to jaky ma turnaj financni fond, nemuzou vyhrat zadnou financni cenu. Nevim do jake miry to muze ovlivnit prijezd na turnaj, ale mozna by nebylo od veci zkusit presunout trosicku penez nize ke kyu. KAC je jeden z nejkvalitnejsich turnaju v Evrope a myslim, ze top hraci by kousicek penez obetovali, aby se zvysila jeho popularita.

#43 Vložil: Vlada | (11.05.2011, 08:56 )

scurge: Díky za typ. Zvážím pro příště. Před pár lety (malé) finanční ceny pro 4-bodové byly, ale teď, co dostáváme spoustu dárků od sponzorů, dáváme dárky.
Viděl jsem, že se tam někdo ošklíb na stříbrnou kazetu na vizitky, pokud se mu nelíbí, koupím ji za 300 😉

Každopádně jsem rád, že můžeme rozdat rozumné ceny opravdu silným hráčům, kteří go hodně “obětovali”, jak zaznělo v nedávné debatě. Kjú hráči o “obětech” mluvit nemůžou, tam je to čistě zábava.

#44 Vložil: scurge | (11.05.2011, 09:08 )

Jj, urcite souhlasim, taky myslim, ze silni hraci si to vice zaslouzi a brat jim penize je hodne “uncool”, ale kdyz by to zvysilo pocet hracu… Ale osobne nemyslim, ze by to pritahlo vice nez 10 lidi.

#45 Vložil: Vlada | (11.05.2011, 09:16 )

A chtěl jsem vám dát info o návštěvě ze Soulu (trochu pozdě, omlouvám se). Yu Gun-Jae 8p (69 let) býval špičkový hráč, i teď go ještě umí, naši hráči se o tom ve 3-handicapech přesvědčili. Působí jako generální sekretář Hankuk Kiwonu, v roce 2003 měl na starosti Mistrovství světa, které se do Soulu na poslední chvíli přesunulo (japonci ho zrušili).
Hahn Sang-Dae je ama 6D, je profesorem politologie na Myongi university, na jiné fakultě téže univerzity učí go, proto o něm všichni mylně tvrdí, že je “profesorem go”. Kromě toho vystudoval operní zpěv a úspěšně s ním vystupoval po světě. Žil 20 let v Austrálii, má i její občanství a reprezentoval ji na Mistrovstvích světa, kde jsem ho často potkával.
V posledních letech ze zasloužil o vývoz “skoroprofíků” do Evropy, takže pokud máte na jejich přínos pro naše go svůj názor, proberte ho se Sang-Dae.

#46 Vložil: Vlada | (11.05.2011, 09:20 )

Kromě toho jsou takoví normální goisti. Bydleli u mě, udělali si program na pondělí a na letiště by jeli v úterý, kdybych jim na poslední chvíli nesdělil, že 9.květen, kdy letí, je už to pondělí. 🙂

#47 Vložil: Laman | (11.05.2011, 10:28 )

ad úbytek hráčů:
jsem jedním z těch, kteří se zúčastnili předchozích dvou ročníků KAC a letos jsem svou registraci na poslední chvíli zrušil. důvodem pro mě byla škola, protože jsem první rok na vysoké, která má větší časové nároky než předtím střední, takže za a) jsem svůj čas raději věnoval studiu a za b) můj čas strávený go a tím pádem i moje forma teď dlouhodobě spíš klesá, takže jsem ani neměl pocit, že bych na turnaji měl vyhlídky na nějaký povzbudivý výsledek
jen jeden konkrétní případ, všeobecně asi bez významu

#48 Vložil: brona | (11.05.2011, 11:10 )

Vláďa: Třeba zlatý vizitkář (já si prostě myslím, že je zlatý a basta, tak mi to nekažte :D) se mi moc líbil a i když bych samo jako student raději bral peníze, tohle mě udělalo taky radost 🙂

Jinak si myslím, že malé finanční ceny pro 4 bodové přece neseberou zase tolik peněz. Věcné dárky jsou pěkné, ale je těžké se trefit do vkusu.

Pokud byste stáli o můj feedback: Myslím si, že není třeba hledat za úbytkem hráčů něco speciálního. Prostě v tak malé komunitě, jaká jsme, se projeví 10, 20 lidí, kterým se změnily podmínky. Turnaj měl přes 100 hráčů a za to si myslím můžete gratulovat, protože to v Česku, i v Evropě, nemá snad žádný obyčejný turnaj, který není v Pandanetu. Možná bych spíš víc popřemýšlel nad přitáhnutím většího počtu cizinců. Letos tam byla pěkná skupinka mladých Rakušanů, ale pak nikdo až na Mateusze a pár notorických Slováků 🙂 . Do Brna ale jezdí mnohem více cizinců, takže tam je určitě prostor. Upřímně nevím jestli taky třeba jedním z důvodů není ubytování, protože to si hráči musí zajišťovat sami a když by byl zajištěn odkaz na aspoň jeden blízký hostel, nebo koleje, tak by to mnohé přitáhlo. Jinak hrací prostory pěkné (loni jsem nebyl, srovnávám s Ládvím), lokalita bezva. Organizace – skvěle klapající až na klasické zpoždění 😀 Nevšimnul jsem si jak moc byli využiti profesionální hosté. Pokud nepříliš, tak bych možná u zahájení všem představil možnost simultánek, nebo rozborů.
Jen ještě jedna poslední poznámka. Myslím, že pokud je ta možnost, tak je asi lepší když je Top grupa oddělená v nějaké vedlejší, pohodlnější místnosti. Protože v tak velkém sále, kde hraje 100 lidí, včetně dětí, logicky vzniká velký hluk. Navíc když si nahlas něco začnou vysvětlovat 1. dani hned za deskou, kde se hraje o nejvyšší místa. Ale chápu, většinou jsou to výdaje navíc…

#49 Vložil: Ales | (11.05.2011, 11:41 )

Par komentaru:
– kyu hraci meli moznost ziskat financni cenu, za 5 bodu jsme davali 1000,-
– 4bodaci dostali tricko + dalsi vecne ceny, celkove odhaduji v hodnote 2-3 nasobku startovneho
– kdyz vezmu v potaz, ze hraci meli zdarma ubytovani u Prazaku a v cene startovneho byla taska s korejskym obcerstvenim, prijdou mi ceny ok
– kdybychom meli vyuzit i mistnost vedle hraciho salu, platili bychom o cca 10 tis vice za pronajem; pokladame za lepsi dat tyto penize na ceny, ale souhlasim, ze sum/hluk v sale je pomerne vysoky
– pravda, mozna bychom mohli doporucit par ubytovacich kapacit, ale asi by toho vyuzili jen zahranicni hraci; obecne v dnesni dobe neni problem zajistit si ubytovani osobne, obzvlaste v tak velkem meste, staci se kouknout na nabidku na internetu, ale beru, ze v tomto smeru se muzeme zlepsit

#50 Vložil: Hidoshito | (11.05.2011, 11:46 )

Loni v Praze jsem dostal asi nejlepší věcnou cenu za celou dobu, co hraji go: “flashko-průpisku”. Kdybych ale vyhrál “vizitkář”, obávám se, že by patřila k těm nejhorším. 🙂 Tohle ale určitě není kamenem úrazu slabé účasti…

#51 Vložil: waltheri | (11.05.2011, 14:47 )

Hidoshito:
“flashko-průpisku” byla hezká dokud se mi nerozbila a nepřišel jsem o všechna data na ní 😀

#52 Vložil: Gerlige | (11.05.2011, 16:11 )

Nemyslím si, že by cen bylo málo, potíže spíše vidím ve výdajích, které pořadatelé neovlivní. Nevím jak ostatní DDK, ale já turnaje vidím jako příjemnou zábavu, za kterou se mi ale nechce dávat přes tisíc jen za dopravu, shánět přespání, nemluvě o tom, že je to dost časově náročné, a to každých čtrnáct dní, tím spíš mám-li i jiné koníčky. Takže se domnívám, že pravidelná účast na turnajích je spíše pro hráče, kteří go skutečně žijí a jsou v něm dobří. Proto lákání i běžných hráčů na turnaje nevidím jako řešení, prostě to nefunguje (pokud jim tedy nebudete za účast nakonec i platit 🙂 ).
Radši bych snahu namířil na rozšíření go klubů i do měst, kde zatím nejsou. Spousta lidí nehraje go jen proto, že nemají s kým a nemají, kdo by je učil, jak hrát správně. Nakonec když se rozšíří běžná hráčská základna, bude se i více hráčů “rekrutovat” na turnaje.

Tak a teď mne prosím nekamenujte, vím, že každý takový klub vyžaduje nejlépe místní schopné lidi, kteří jsou tomu ochotni věnovat mnoho úsilí a času bez jistoty nějakých úspěchu, ale třeba se někdo takový najde.

#53 Vložil: Laman | (11.05.2011, 17:44 )

Gerlige: do určité míry s tebou souhlasím, širší hráčskou základnu by určitě chtěli všichni a mně osobně třeba mrzí, že jsem go mohl hrát o pár let déle, kdybych se o něm dozvěděl o patřičný čas dřív, a že když jsem začal, tak jsem neměl ve městě žádný klub, kam bych mohl chodit hrát.
nicméně, tady se srovnávaly účasti mezi jednotlivými lety, což znamená, že to které množství hráčů už jednou přijelo a letos jich bylo méně (podle EGD se od r. 2008 účastnilo 94, 118, 109, 101 hráčů)

#54 Vložil: Gerlige | (11.05.2011, 18:22 )

Já si myslím, že úroveň turnaje je velmi dobrá (na žádném jiném jsem ještě nebyl 😀 ). Lidé, kteří na turnaje přestávají jezdit prostě nechtějí investovat do go tolik času a peněz. Pro většinu lidí, hádám, je go koníček jako každý jiný a málokdo má jen jeden. Tím chci říct, že nemůžeme očekávat od každého kdo byl někdy, na turnaji, že se už bude účastnit turnajů do konce života. Tím spíš, když jezdí na turnaje úplní začátečníci, kteří jen chtějí vyzkoušet, jestli je to bude bavit (můj případ, tak mi to snad chvíli vydrží 😀 )
Takže se domnívám, že jediný způsob jak dlouhodobě zvednout účast na turnajích je právě rozšířit hráčskou základnu.

#55 Vložil: ov | (11.05.2011, 20:54 )

-Osobně si nemyslím,že počet hráčů na turnajích se navýší zvýšením cen pro kyu hráče musím souhlasit s Gerlige, že věčinou mají hráči víc zájmu a světe div se někteří i rodinu 🙂 a proto bez navýšení počtů hráčů se asi účast na turnajích nezvýší 🙁
Líbí se mi,že v nedávné diskuzi ,,profíci” plakali nad tím,že jim ceny vyberou korejci a jak je neekonomické jet na turnaj. Hráčům kyu se to samozřejmně vyplatí 🙂

#56 Vložil: Hidoshito | (12.05.2011, 08:16 )

waltheri: mě se taky trochu rozpadla, ale podařilo se ji zachránit a funguje dál. 😉

ov: ten poslední odstavec je tak krásně vytržený z kontextu, až se mi chce znovu plakat. 😛

#57 Vložil: Beta | (12.05.2011, 17:10 )

K úbytku hráčů mě ještě napadlo, že začátek května není úplně ideální zejména pro maturanty a pak pro ty vysokoškoláky, kteří mají zkouškové třeba už od půli května a touhle dobou píšou zápočty. Chápu že termín turnaje ovlivňuje milión jiných věcí (a taky si nejsem jistá, kolika procent hráčů se to týká, ale některých určitě ano), tak by možná stálo za to snažit se příští rok udělat turnaj o něco dřív.

#58 Vložil: Edhelka | (12.05.2011, 17:44 )

Bětko, ale z tohodle hlediska není ideální žádné období, v lednu a únoru je taky zkouškové, vbřeznu a začátkem dubna se platí daně, v dubnu jsou velikonoce, květen, červen zkouškové, červenec, srpen prázdniny, září zkouškové/státnice apod. 🙂 znám to z kurzů, které dělám na fleru, žádný termín není nikdy dobrý. A všechno to jsou výmluvy :))) (pro mě třeba zkouškové bývá často i volnější než zbytek roku ;))
Osobně si myslím, že je to přirozená fluktuace.

#59 Vložil: Beta | (12.05.2011, 21:40 )

Edhelka: No dobře, daně a Velikonoce mě moc netrápí, to to mi nedošlo 😀 Výmluvy nevýmluvy, v červnu obávám se na žádný turnaj nepojedu.

#60 Vložil: Pixer | (13.05.2011, 10:51 )

co ty fotky? budou? 🙂

#61 Vložil: Hidoshito | (13.05.2011, 11:28 )

Jo, kde jsou ty časy, kdy se člověk kochal záplavou fotek už v neděli večer, nejpozději v pondělí. 🙂

#62 Vložil: sheeryjay | (13.05.2011, 23:04 )

Jó, kde jsou ty časy kdy mě bavilo sedět nad fotkama hned po turnaji 8 hodin a upravovat se s nima a pak se těšit na každý komentář …
Ale jinak fotky budou nakonec zítra (spolu s FM a Plzní) jestli mě nebude zase bolet hlava a oči. Sorry, ale zdraví má přednost.

#63 Vložil: Vlada | (15.05.2011, 16:10 )

Vysledky souteze v prezentaci go vyhlasime nejspis v pondeli 16.5. Uz jsme dostali hodnoceni od 3 porotcu, jeste 2 chybi.

Dekuji vsem, kteri meli tu odvahu a zucastnili se, a jeste vic tem, co se na prezentaci i dukladne pripravili, bylo to videt.

Obesilam ucastniky s otazkou, jestli souhlasi s uverejnenim na netu. Pro prvni 2 mista to pokladam za samozrejme a u ostatnich bych souhlas uvital.

#64 Vložil: Pixer | (16.05.2011, 19:46 )

porad zadne fotky? 😀 To neni nic osobne na tebe sheery, jen me prevapuje ze u takoveto akce, nejsou k dispozici zadne fotky ani 10 dnu po turnaji… ne ze bych na ne tak dychtive cekal, ale vzpomnel jsem si na to uz po nekolikate a porad nic 🙁

#65 Vložil: Vlada | (17.05.2011, 08:44 )

Sponzoři na ně taky čekají. Na Sheerym teď visí budoucnost pražského turnaje.

#66 Vložil: brona | (17.05.2011, 09:45 )

Vlada: Já proti prezentaci prezentace na netu nic nemám.

#67 Vložil: sheeryjay | (18.05.2011, 14:20 )

Prvních 119 fotek je na https://picasaweb.google.com/sheeryjay/GoTurnajPraha2011KvetenKAC zbylých cca 230 přidám dneska cca okolo půlnoci a kdyby někdo měl chuť klidně mi posílejte případné popisky k fotkám, mě dochází nápady a i tak je přidám až později když mě něco napadne.

Proti prezentaci prezentace na internetu pochopitelně také nic nemám, naopak by mi skoro vadilo kdyby tam nebyly (i když ta moje byla silně improvizovaná a nekvalitní).

#68 Vložil: Pavell | (19.05.2011, 17:01 )

Vlada: Rovněž proti prezentaci své prezentace nic nemám (i když, pravda, mohl jsem se trochu víc připravit a méně improvizovat 🙂 ). A děkuji za luxusní ubytování.

sheeryjay: Pěkné fotky (nyní již 324), dík!

#69 Vložil: cung-fou | (19.05.2011, 22:02 )

Fotky pěkné. A jestli chceš poradit, tak fotku 250 bych nazvala: A ven!

#70 Vložil: brona | (19.05.2011, 23:03 )

Přesně tahle fotka mě taky nejvíc pobavila 🙂 ty oči a ten postoj slovenského mladíka. Fotomomentka.