Praha (11.-12. 3. 2006) – MR studentů

Vít Brunner při partii s Tomášem Tvarohem

Vít Brunner se stal mistrem mezi studenty!


V prostorách Česko-japonské společnosti, sídlící v těsné blízkosti Václavského náměstí, bylo odehráno historicky první mistrovství republiky studentů. Zúčastnilo se ho pouhých 13 hráčů, muži i ženy hráli pohromadě. Pořadatel se ovšem dopustil neskutečné chyby, když hráče nerozdělil do dvou skupin podle síly. Došlo tak k řadě naprosto zbytečných partií, kdy třeba 14.kyu hrálo se 4.danem bez handicapu!

Vítězem se překvapivě nestal Jan Hora (5.d, Praha), ale jeho „noční můra“ – Vít Brunner (4.d, Brno). Brunner si opět vybral štěstí na rok dopředu, tentokrát v zápase s Janem Písařikem (1.d, Zlín). Svou reputaci si napravil při souboji s Horou, kterého nečekaně snadno přehrál. Následně však sklouzl znovu k podprůměrnému výkonu, když obracel partii s Bronislavem Snídalem (1.k, Ostrava) až v samotném závěru. Přes veškeré komplikace došel k titulu mistra s plným počtem bodů.
Souboj druhého Hory a třetího Písařika se musel přítomným divákům opravdu líbit, protože byl prostoupen řadou dramatických momentů, které vrcholily v atraktivním byoyomi (30 sekund na tah). Samotní aktéři však na svůj výkon moc pyšní nebyli, jelikož se dopustili mnoha chyb.

Mezi ženami si pohlídala post jedničky celkově šestá Klára Žaloudková (1.k, Praha). Hned za ní skončila Anna Bernathová (2.k, Liberec), která zápas se svou konkurentkou znovu nezvládla. Statečně se turnajem probila třetí Kristýna Stodolová (18.k, Praha) – uhrála 1 bod nad 12. kyu.

Všichni hráči měli k dispozici komfort v podobě osvěžujících nápojů a čerstvého ovoce. Turnaj však končil v nehezkém stylu, když se jeden z aktérů snížil k nesportovnímu chování. Po vyhlášení se k tomu ještě přidala nechutná hádka o peníze, zpochybněno bylo losování a systém turnaje vůbec. Doufejme, že v příštím roce se něco podobného nebude opakovat.

Vložil: | 12.03.2006 | Kategorie: Blog

Komentář(e): 90

#1 Vložil: Lapin | (12.03.2006, 09:25 )

A jak vyhral? vyprasil ho? 😀

#2 Vložil: nill | (12.03.2006, 09:26 )

Sledujte aktualni informace na http://slowman.xf.cz/mrs/
(prozatim hezi zaslal jen par fotek a neuplne vysledky do 4. kola)

#3 Vložil: bruno | (12.03.2006, 09:45 )

to lapin: NO on se tomu sice brání, ale jasně, že ho vyprasil, tvrdili to všichni okolo.
Btw. ještě drsněji vyprasil Písu, to i sám přiznal, že prasil. Prostě je to prasič jak sviňa.
Teď s ním dost možná budu hrát, tak počkám co zahraje – zaprasí ….

#4 Vložil: axios | (12.03.2006, 09:56 )

To jste měli vidět. Písa na tomhle turnaji hraje jako samotný Čao-Jájí.

#5 Vložil: Anonymous | (12.03.2006, 10:16 )

Jak hraje CaoJaji, Kubo?:)))
Pisa podle me taky umi jen prasit!
S vitkem to bylo urcite o praseni!

Bichikun

To AXIOS:
Jak a kdy jedete do Bratislavy?
Spite u nekoho?

#6 Vložil: Anonymous | (12.03.2006, 10:18 )

Aaaaa tak Hezimu zase zacina seria s Vitkem…2 prohry v rade uz ma ted…ze by to zase byla petka?:)

Bichikun

#7 Vložil: mamutík | (12.03.2006, 10:44 )

Vitek mozna prasil v partii s Pisou, ale s Hezim to preci bylo korektni! To uznal i on sam! 🙂

#8 Vložil: janiska | (12.03.2006, 19:08 )

jo, ta partie s hezim byla fakt z vítkovy strany úplně v pořádku… to hezi tam pár věcí trošku zkazil…:(

ale dneska mě teda dostalo, že broňa prohrál s vítkem jen o pět bodů, čekala jsem větší masakr

#9 Vložil: Lapin | (12.03.2006, 19:57 )

A jak se vubec celkove vede Bronovi? Jaka byla oslava? 😀

#10 Vložil: nill | (12.03.2006, 20:37 )

1. Vitek 2. Hezi, 3. Pisa
1. Klara, 2. Anicka, 3. Krystina

#11 Vložil: axios | (13.03.2006, 07:22 )

bichikun: Čao-Jájí hraje fantasticky.
Spíme v nějakém hotelu.

#12 Vložil: anicka | (13.03.2006, 10:36 )

eek? Ono se pak jeste delo neco strasliveho, potom, co jsme odesli?

#13 Vložil: axios | (13.03.2006, 10:41 )

Ani se neptej. To není pro citlivé povahy.

#14 Vložil: Pixer | (13.03.2006, 12:15 )

Omlouvam se medvedovi, ze jsem se nebranil jeho utokum, protoze jsem nemel pristup na internet.Kdyz nad tim ted premyslim, tak jsou mi medvedovi utoky docela prijemne.
Proc?
Pokud nekoho beru za opravdovou gumu a nedpredstavuje pro vubec zadnou hrozbu [ani v budoucnu]tak nemam zadny duvod na nej utocit.
To same plati i obracene:]
Timto medvedovi dekuji a doufam ze jeho kritika me hry neboli praseni jeste zesili.

P.S. Prijimam jeho vyzvu na kteremkoli gobanu jak sam rekl.[minimalne dobry trenink ne;] ]

#15 Vložil: Pixer | (13.03.2006, 12:24 )

Jo, muzu vedet o jakou jde Bratislavu?
Doufam ze to redaktorem nebude brano jako spam:]

#16 Vložil: Hidoshito | (13.03.2006, 12:29 )

Spam to sice je, ale vzhledem k tomu, ze se to tyka nejspis nasi vypravy na Ing Cup do Rumunska, muzu to s klidnym svedomim tolerovat.;)

#17 Vložil: axios | (13.03.2006, 12:31 )

pixer: Bratislava je hlavní město Slovenska. Žádnou jinou neznám.

#18 Vložil: Hidoshito | (13.03.2006, 12:53 )

Axios: Prave ses “dostal do podminky”. Jeste jeden takovy komentar a Delete forever!;)

#19 Vložil: axios | (13.03.2006, 12:58 )

Óóó, smiluj se veliký. To bych nepřežil.

#20 Vložil: Hidoshito | (13.03.2006, 13:02 )

Mas stesti, ze mam dneska dobrou naladu.:)

#21 Vložil: Anonymous | (13.03.2006, 16:10 )

Pulciku, technicka poznamka k Tvemu prispevku – Krystina vyhrala jen s 12k (druhy bod byl za pauzira)
Hezi

#22 Vložil: Hidoshito | (13.03.2006, 16:19 )

Hezi: Diky za upozorneni, nechal jsem se svest vysledkami z konference. Ve svem zapisu mam, ze porazila misto te ctrnactky S. Macha 17.kyu. Je to tak?

#23 Vložil: Anonymous | (13.03.2006, 17:24 )

Co je to na pozadi fotografie,mam na mysli to obrich rozmeru?:)

To pixer:
Je to presne tak,jak pises.
Odhalil jsi me:)

To everybody: Dejte hlavy dohromady,at mame jedny vysledky.
Nicmene 4.dan a 14.kyu…to se muze stat jenom v Cesku.

To Axios:pockejte na me,prijedu ve stredu primo na letiste.

Bichikun

#24 Vložil: Pixer | (13.03.2006, 17:30 )

To neni nic pro tebe, to je tvaroha :]

#25 Vložil: Anonymous | (13.03.2006, 17:34 )

Kdyz je to z Tvarohu,proc to drzi takovy tvar?

Bichikun

#26 Vložil: Pixer | (13.03.2006, 17:53 )

rekl bych, ze to tak uplne z tvarohu nebude, ale myslim ze tahle debata nebude prilis popularni.

#27 Vložil: Pixer | (13.03.2006, 18:12 )

Abych nesklamal sve spoluhrace v Praze, tak zde je ma slibena kritika:
MR studentu byl zatim muj nehur organizovany turnaj.Od nahodneho nasazovani do temer vsech kol, ktere nemelo se svycarem nic spolecneho[napr. druhy a treti nasazeny ve 2.kole proti sobe],az po rozdavani cen , jejichz suma byla opet urcovana az pri samem predavani.Jedine plus bylo prijemne obcerstveni behem turnaje, avsak to nemuze naprosto vykompenzovat vyse zminene nedostatky zejmena losovani.

#28 Vložil: bruno | (13.03.2006, 18:24 )

losování bylo fajn, bylo to poprvé, co sem se u nějakého fakt dobře pobavil.

to hidoshito: o jakém nesportovním chování se v tom článku píše?

to pixer: překvapil si, čekal sem tu kritiku tak o 10 hodin dřív

#29 Vložil: Pixer | (13.03.2006, 18:46 )

Sory, ale mam ted fakt fofr a i kdyz je to skoro neuveritelne tak jsem na to zapomnel.

#30 Vložil: janiska | (13.03.2006, 19:24 )

pisa: to z cenama už ti hezi snad vysvětloval, ne? nemůžeš po něm chtít, aby na ně přispíval ze svýho…
jaký nesportovní chování? to, jak si nechtěli písa s broňou podat ruku, či co?:)

#31 Vložil: janiska | (13.03.2006, 19:26 )

ještě k těm cenám… vítek taky dostal míň, než bylo původně slíbeno a ani si moc nestěžoval:) a to vlastně padla jeho celá výhra na účet pražské hromadné dopravě:)

#32 Vložil: Pixer | (13.03.2006, 19:35 )

ja si nestezuji na snizeni cen, za to Hezi samozrejme nemuze, ja si stezuji na zpusob kterym mi cenu predal. Kdyz se te zepta “kolik chces”, pak premysli pet minut a da mi min nez je v propozicich, potom rekne “spokojen” a ja logicky reknu ne, a da mi pak jeste o pade min a smeje jak debil, tak mi to prijde fakt hodne pod uroven, zvlast kdyz predtim vubec nic nerekl.

#33 Vložil: Pixer | (13.03.2006, 19:46 )

To Janisska: Opravuji tvojji neprasnou formulaci :Jak Brona nechtel podat ruku pisovi a pak zakral k sobe do rohu :]

#34 Vložil: bruno | (13.03.2006, 19:46 )

to pixer:
vždyť to vlastně udělal celkem fajně, chtěl udržet úroveň turnaje… kterou ale nastavil až ten pán co vyhlašoval výsledky :)))

to janisska: jen pro upřesnění, písa si chtěl podat ruce 😉

#35 Vložil: bruno | (13.03.2006, 19:49 )

no a? co je na tom, roh jak roh :))

#36 Vložil: janiska | (13.03.2006, 19:51 )

v tom případě promiň, píso:)

#37 Vložil: Anonymous | (13.03.2006, 20:07 )

Ceny byly nizsi,protoze Hezimu Radek dluzi balik:)))

Bichikun

P.S. Ale me taky:(((

#38 Vložil: Pixer | (13.03.2006, 20:17 )

Tak ted jsi to verejne tajemstvi, kdo je ten zahadny dluznik, definitivne prokecl :]

#39 Vložil: Pixer | (13.03.2006, 20:26 )

To janiska:

omluva se prijima. Chapu ze to mozna trochu vypadalo ze jsem dotcen kvuli nizsi cene, ale to predavani cen me opravdu dostalo.

#40 Vložil: mamutík | (13.03.2006, 20:28 )

Pixer: Naopak, ted jsi to prave zahřebičil Ty, vubec se to preci k tomu “zahadnemu” nemuselo vztahovat 😉

#41 Vložil: bruno | (13.03.2006, 21:26 )

to mamutik: no a ty si to jestě pozichrovala:))
stejně to bylo jedno, snad kazdy potencialní věřitel věděl o kom, že se mluví

#42 Vložil: Anonymous | (13.03.2006, 21:43 )

Jen clovek rekne Radek a dluhy a uz tu vidim mazani prispevku:)))

Bichikun

#43 Vložil: Anonymous | (13.03.2006, 21:44 )

Vratme se radeji k tomu obrazku..
To Pixer:
Z ceho to je,kdyz ne z Tvarohu?

Bichikun

#44 Vložil: janiska | (13.03.2006, 22:04 )

no, máte gartovi co závidět:) chudák lenka… ale zatím jste se nikdo nezamyslel nad jeho nádherným jménem, pro goistu tolik příznačným… obsahuje tvar a roh… krása:)

#45 Vložil: Anonymous | (14.03.2006, 01:03 )

Pisovi:
(sice suse, ale vecne)

za 1) predavani cen si opravdu za ramecek nedam, zrovna tak jako emotivni rozhovor s Tebou pote. Priste se budu snazit zvladnout to lip.

za 2) losovani kazdeho kola bylo v souladu s platnym turnajovym radem (svycarsky system byl plne dodrzen)

za 3) co rika Tve svedomi tomu, ze si nezaplatil 200 Kc startovneho? (recnicka otazka)

Hezi

#46 Vložil: bruno | (14.03.2006, 12:36 )

to pixer: s bodem číslo 3 tě hezi velmi nepěkně dostal 😛

s bodem číslo 2, to neříkám, že nebylo, jen že to to byl jeden z nejzábavnějších švýcarů jaký sem kdy viděl :))

#47 Vložil: Pixer | (14.03.2006, 13:02 )

To Hezi:
2) Nemuzu tvrdit ze losovani bylo primo proti pravidlum, protoze jsem je necetl, ale hral jsem 7 let sachy a vsechny turnaje se hraly svycarem a nikdy jsem nezazil, ze by se losovalo jinak nez:
vrchni polovina se nasadi na spodni, dale se ti se stejnym poctem bodu nasadi stejnym zpusobem atd.
To co jsi delal ty, ze jsi na sebe losoval ty silne a po zjisteni ze budou mit ti slabsi moc bodu zacal delat opak, uplne ztratilo veskerou logiku svycaru!

3) Je to mozne, tohle jsem si opravdu nehlidal, ale neni to spis dalsi z tvojich chyb? Jakto ze jsi me na to za cely turnaj neupozornil a oznamujes mi to az dva dny po turnaji?

#48 Vložil: Pixer | (14.03.2006, 13:09 )

To Bichikun:
Toz, jak sa rika u nas v Kostelcu, krev a mleko

To janiska:
Prave kvuli tomu menu ma 1.kyu, kdyby se jmenoval Tvarroh tak je ted 6.dan, ale bohuzel asi nikdy se mu nepovede mit v jedne partii pekny tvar a body v rohu 🙂

#49 Vložil: Pixer | (14.03.2006, 13:11 )

To janiska:
Proc chudak? Vzdyt je to jedine zajimave na te fotce, to ji muze akorat lichotit 🙂

#50 Vložil: bruno | (14.03.2006, 13:12 )

to pixer: tuž jak se teď říká v celých Čechách , na pohodu :)))

#51 Vložil: bruno | (14.03.2006, 13:14 )

to pixer: ty fotografie to hrozně zkreslujou, kdbys ses podíval, jako já, někdy opravdu pořádně zblízka, tak bys zjistil, že to zas takový extrém není. :))

#52 Vložil: Pixer | (14.03.2006, 13:26 )

To Bruno:
Ty me dost podcenujes,myslis si ze jsem eunuch nebo co. Samozrejme jsem se podival a o velke velikosti psal jenom medved, myslim ze na pulcikove stupnici je to maximalne 1 🙂

#53 Vložil: Pixer | (14.03.2006, 13:28 )

To mamutik:
Chtel jsem ti podekovat za zastani me osoby vdobe, kdy jsem zde nebyl pritomen. Myslim tim jiz uz mrtvou anketu c.3

#54 Vložil: bruno | (14.03.2006, 13:40 )

eunuch nejsi to vím dost jistě.. 🙂

takže to bichikun: opravdu to není tak obří, Půlčíkovy 1ky,možná i
1 a 1/2. :))

#55 Vložil: Pixer | (14.03.2006, 13:44 )

To Hezi:
Ted jsem se dival na vysledky, a to ze pred 2k je 17k ti snad musi stacit k pochopeni, ze jsi to losovani uplne posral(omlouvam se za sproste slovo, ale nic prihodnejsiho me nenapadlo).
Kdybys to losoval jak jsem uvedl vyse, tak by se nic takoveho nikdy NEMOHLO stat. A nechapu, ze to stale nejsi schopen priznat a furt dokola opakujes ze jsi neporusil rad(i kdyz o tom taky trochu pochybuji).

#56 Vložil: Hidoshito | (14.03.2006, 13:46 )

Bruno, Pixer: Hosi, uklidnete to trosku! Pokud vam nestaci ta fotka a vase ruce, staci si zakoupit nejaky casak v trafice a snad to pujde lip!

#57 Vložil: bruno | (14.03.2006, 13:49 )

no minimalně některé metody losování byly dost pochybné, ale nebudeme se o nich bavit
( nechci to být já, kdo ten humus vynese na povrch)

#58 Vložil: bruno | (14.03.2006, 13:53 )

to hishito: a jaký časák? tvůj oblíbený Méďa Pusík je tady v Ostravě beznadějně vykoupený

#59 Vložil: Hidoshito | (14.03.2006, 13:58 )

Pixer: Nemas halucinace. Tu diskuzi o nasi “stupnici” jsem ukoncil a vsechny dalsi podobne prispevky mazu. Jestli v ni chces pokracovat, udelej si ucet na ICQ a najdi si nas tam s Brunem.

#60 Vložil: bruno | (14.03.2006, 14:00 )

já mám na ICQ přezdívku jako brona
( jakákoliv podobnost s tím uchem, co jezdí na turnaje, je čistě náhodná)

#61 Vložil: Pixer | (14.03.2006, 14:10 )

ICQ jsem stale nesprovoznil, ale uz to planuji ve stredu vecer jak prijedu domu, timto bych chtel vsechny vyzvat, aby mi poslali svoje cisla(nebo co se tam zadava) na muj novy mail Pixer@seznam.cz

Omlouvam se za spam, ale je to nejjednodusi cesta jak to zjistit.

#62 Vložil: Hidoshito | (14.03.2006, 14:19 )

pixer: Konecne rozumna rec. Uz jsem ti to poslal.

#63 Vložil: Pixer | (14.03.2006, 14:54 )

To je sice fajn, ale nejak se to tu seklo. Meli bychom nahodit nove tema. Navrhuji, aby ti, co chteji, vyjadrili svuj nazor na mou kritiku na MR studentu a organizaci Jana Hory. Samozrejme tim myslim i negativni. To ale vlastne neni nove tema ze :), ale na druhou stranu na to temer nikdo nereagoval, coz me udivilo. Cekal jsem spoustu prispevku, zejmena utoky na me, ponevadz jsem to ‘vyhlasene prase ve vsech smerech’ 🙂

#64 Vložil: Hidoshito | (14.03.2006, 15:01 )

Pixer: Vsichni nesedi u kompu ve stejnou dobu jako ty. Dockej casu, treba se ke tve kritice jeste nekdo vyjadri.

#65 Vložil: bruno | (14.03.2006, 15:03 )

o tvojem prasáctví se tu fakt nebudem bavit, bo by to bylo na 200 příspěvků minimálně

co se týče organizace, tak ta byla tak ….. že bych se o tom fakt nechtěl bavit, každý jednou organizuje poprvé

#66 Vložil: janiska | (14.03.2006, 15:08 )

mně to náhodou přišlo zorganizovaný docela pěkně… myslim, že se všichni snažili

písova reakce na konci mi přišla přehnaná, ale chápu, že by uvítal trošku obřadnější předání peněz.

#67 Vložil: bruno | (14.03.2006, 15:18 )

to janissska : všichni se snažili? ehhh? tím všichni myslíš jako kdo? :))

#68 Vložil: Hidoshito | (14.03.2006, 15:19 )

Janiska: Me se ta akce taky libila. Bylo to takove uvolnene, vesele.
Ale jsem proti tomu, aby se hraly rovne partie pri tak velkych rozdilech trid.

#69 Vložil: Anonymous | (14.03.2006, 16:03 )

Vy usmudlaci:)

O co jde? Jak jsem tam nebyl,souhlasim s Hezim:)
Jednou ten prasic Pixer nebo Piser skonci treti(doufejme,ze naposledy)
a hned by si chtel vyskakovat:)
A to startovne….zname svoje pixery:)

To Pixer: Kolikrat si zaplatil za raut na Toyote v Brne?:)
Myslim,ze pokud odpovis pravdive debata se muze ukoncit,hehe:)

Forever your,Bichikun

#70 Vložil: mamutík | (14.03.2006, 16:09 )

Aha, to se tedy dozvidam veci…. 🙂

#71 Vložil: mamutík | (14.03.2006, 16:13 )

Mimoto, prijde mi trochu nefer Hezimu vytykat, ze od Tebe nevybral startovne. I kdyz vim, jak jsi to myslel, stejne bys mozna mel dbat na to, abys to zaplatil a kdyz uz, tak se alespon ujistit, jestli Ti to chce strhnout z vyhry nebo jak to zamysli…

#72 Vložil: bruno | (14.03.2006, 16:22 )

to bichikun: ale no tak, takové špinavosti si na něj hned vytahovat nemusel. Mu šlo jen o princip :)))

#73 Vložil: janiska | (14.03.2006, 21:30 )

brunnno: tím myslím hezi a… hezi:)

hidoshito: no jo, ale s hendikepy by to bylo blbý, ne? když je ten turnaj o tom, kdo je nejlepší, mělo by to znamenat, že všichni budou mít stejný podmínky… já jsem taky na juniorech hrála s člověkem o devět tříd silnějším s bílejma a šlo to:)
a nevím, jak by se to dělalo v případě, že by třeba heziho porazila nějaká dvacka v devítišutru… to by se pak líp umístila než hezi?

#74 Vložil: Hidoshito | (15.03.2006, 10:13 )

Janiska:
Melo se to rozdelit na dve skupiny. Od Anicky 2.k (popr. od Zdenka 5.k) by se oddelila horni skupina. Hrali by kazdy s kazdym 6 nebo 7 kol.

#75 Vložil: Pixer | (15.03.2006, 18:56 )

Gratuluji medvedovi, prohrabal se snad ve vsech splascich a vytahl to neeejvetsi hovno, opravdu mistrovsky vykon 🙂
(Kdo je pak tady prase)

#76 Vložil: Pixer | (15.03.2006, 18:57 )

To hidoshito:
To se ani nemuselo, kdyby se to hralo normalnim zpusobem svycaru tak by to bylo na pohodu 🙂

#77 Vložil: janiska | (15.03.2006, 23:32 )

hidoshito:jo, chápu…

btw mam návrh na další anketu: co si myslíte o sandbaggerech? (lidech, co jedou na turnaj s výrazně nižší třídou, než na jakou hrajou a pak drtěj chudáky hráče, co hrajou zhruba na svoji třídu)
a kdy už je vlastně člověk sandbagger?

#78 Vložil: White dog | (16.03.2006, 11:00 )

To janiska: Ty jsi se někdy s těmi “sandbaggery” setkala? Proč by to někdo dělal? Aby vyhrál cenu za 4 nebo 5 bodů? Stojí to někomu za to? Jsem si naprosto jistý, že mezi danovými hráči a hráči silnějších kyu se nikdo takový nevyskytuje. Pokud je někdo takový mezi slabšími hráči, pak je sám proti sobě, protože soustavným hraním se slabšími hráči by si zhoršoval vlastní sílu.
Pokud bychom opravdu připustili existenci tajemných “sandbaggerů”, pak jsou naši hráči jezdící na turnaje do Německa a drtící tamní nadhodnocené goisty (s výjimkou jednoho hodně slabého hráče s iniciálami O. D., nebudu ho zde jmenovat protože je děsně vztahovačný a mohl by se urazit). Jenže to asi nejsou “sandbaggeři” (jak jsi vlastně na to slovo přišla?) ale naopak 🙂

#79 Vložil: Anonymous | (16.03.2006, 12:54 )

whitedog: to slovo je těmhle lidem určený… zkus se podívatna senseis library, vítek mi k tomu tématu posílal zajímavej odkaz z tý stránky.

myslim, že sandbaggerů je právě v český republice hrozně moc… právě spíš u těch dvoucifernejch kyu. např jeden nejmenovaný, který odmítá jezdit na jiné turnaje než toyotu, protože jsou tam vysoké ceny:)))
a když jsem an jeden turnaj jela jako šestnáctka, taky mi právě dva lidi říkali, že bych se měla nasadit, že je to nefér, když vydrtim někoho o hodně silnějšího a jemu pak klesne rating.
ale má cenu nechat se nasadit třeba jen o dvě třídy výš? to asi ne…

#80 Vložil: janiska | (16.03.2006, 13:14 )

ten minulý vzkaz jsem psala já, omlouvám se

a ještě k otázce, zda jsem se s nima setkala… ano, setkala. a mockrát. člověku docela zdevastuje sebevědomí, když prohraje s dvacátym kyu a posléze zjistí, že má na kiseidu 11k, nebo dokonce v jednom případu 5k:)))

#81 Vložil: Hidoshito | (16.03.2006, 13:46 )

Pixer: I kdyby se hralo tvym svycarem na pohodu, stejne by doslo ke zbytecnym partiim. Akorat ze na zacatku. My uz jsme se o tom ale bavili v Praze.;)

#82 Vložil: Hidoshito | (16.03.2006, 14:23 )

A co se tyce sandbaggeru (opravdu hezke slovicko ;)) … at si to ti dotycni uzijou. Klidne i jednou za rok na Toyote.

#83 Vložil: bruno | (16.03.2006, 15:43 )

sandbaggeři sou blbci, to je můj názor na ně. Nevim jestli jim za to stojí jet jednou za rok na turnaj.
Tenhle fenomén kdysi téměř neexistoval, ale po tom, co se rozšířilo hraní na internetu, se jejich počet neuvěřitelně zvedá.

PS: Pro ty, kdo tomu nevěří, jeden takový, fakt ukázkový, existuje i u nás.

#84 Vložil: Pixer | (16.03.2006, 17:56 )

A aby se vedelo o koho jde 🙂 (protoze tyhle tajnosti me prijdou fakt trapne), tak je to gootik 5k, a v realu ma nejake dvojciferne myslim. Podle me je tohle tezka srabarna.

#85 Vložil: tasuki | (16.03.2006, 19:03 )

Jedna vec je nehrat na turnajich a nemit kvuli tomu dobrou tridu (i kdyz zrovna gootik by se imho mohl nechat nasadit s nejakou rozumnou tridou (hral jako 17kyu v Ostrave kdyz mel na KGS uz jednociferne kyu, to mi taky prijde trosku jako srabarna)).

Na KGS se ale vyskytuji sandbaggeri mnohem horsiho kalibru, kteri obcas proste vzdaji vyhranou partii aby si drzeli spatnou tridu anebo na zacatku porazi jedno [30k], uhrajou si tak [29k?] a s touto tridou schvalne kosi slabsi hrace, kteri nic netusi. Jako vymluvu pouzivaji, ze neporusili zadne pravidlo (tj. ani “necestna hra behem hodnocenych partii”).

#86 Vložil: Hidoshito | (17.03.2006, 08:28 )

Tasuki: To ma nekdo zapotrebi, hrat s 29.kyu???:)

#87 Vložil: White dog | (17.03.2006, 12:07 )

Přesně jak říká hidoshito: “To ma nekdo zapotrebi, hrat s 29.kyu???:)”
Dobrá, připouštím, že ti sandbaggeři opravdu existují. Dovedu si s obtížemi představit i to, že jednou za rok přijedou na turnaj, kde je dobrá cena pro pěti(šesti)bodového hráče.
Ale PROČ hrají s podceněnou třídou na KGS, a zvlášť s třídou 29 nebo 30 kyu? Ale i kdyby 1 nebo 2 kyu… To opravdu nechápu. Může mi to nějaký sandbagger vysvětlit? Jakou má motivaci???

#88 Vložil: janiska | (17.03.2006, 13:23 )

no, jeden ze sandbaggerů mi to dlouho vysvětloval tak, že nerad prohrává… ale taky mi to nepřipadá jako dostatečnej důvod… taky do dotyčného přiměřeně reju:)

#89 Vložil: Pixer | (17.03.2006, 13:34 )

Jestli ho tesi porazet lidi co umi sotva pravidla, tak at s to uzije ne 🙂

#90 Vložil: tasuki | (17.03.2006, 15:13 )

Taky nechapu, proc to lidi delaji, ale delaji to, a neni jich zrovna zanedbatelne mnozstvi.

Janisska ma pravdu ze asi neradi prohravaji, to bude nejspis nejlepsi vysvetleni, ale stejne sandbaggery nechapu.

Pixer: nesouhlasim, muzou takhle zacatecniky uplne zbytecne odradit.