Nový Bor (17.-18. 6. 2006) – Kvalifikace na MR, GPČR

Už tuto neděli se v N. Boru rozhodne, kterých deset hráčů bude mít možnost zahrát si o postup na světový šampionát do Japonska. Účast na listopadovém mistrovství republiky v Karlových Varech měl zajištěnou pouze mistr z loňského roku – Ondřej Šilt (6.d, K. Vary). Po dvou kvalifikačních turnajích (Blansko, Plzeň) se k němu pak ještě přidali Jan Hora (5.d, Praha), Radek Nechanický (6.d, Nymburk) a Vít Brunner (4.d, Brno). Pouze nehorázná, teoretická smůla může připravit o start v hlavní skupině Jakuba Mírku (3.d, Plzeň), který má nyní na kontě 77 bodů a navíc se hodlá turnaje v Boru zúčastnit. Šesté postupové místo bezpochyby uhájí silný Zbyněk Dach (4.d, Plzeň), jelikož si na třetí kvalifikaci rovněž zahraje a v tuto chvíli už má 60 bodů. Kdo však obsadí zbylá čtyři místa, je v tuto chvíli absolutně nejasné a lze pouze spekulovat. A to především o tom, kdo na poslední kvalifikaci přijede, a kteří hráči i přes svůj postup účast na MR odmítnou.

Dostatečný počet bodů má juniorský mistr republiky Ondřej Fidrmuc – 56, avšak je třeba upozornit, že není jisté, zda do Boru přijede, a jestli vůbec mistrovství chce hrát. V jeho neprospěch taky hraje to, že uhrané body má z obou předchozích kvalifikací a počítají se pouze nejlepší dva výsledky.

O návrat mezi elitu se stoprocentně přijede porvat Petr Valášek. Stejně tak se bez boje nevzdá rekordman v počtu odehraných mistrovství v řadě – Petr Cipra, který letošní kvalifikace zahájil velice špatně. Zálusk na místa v hlavní skupině si dělají i zástupci mladé generace – Janové Písařik a Prokop.

Nad situací ohledně zkušených matadorů Vladimíra Daňka a Karla Dacha se vznáší velký otazník.

Konečné výsledky:

   Jméno          klub/   body   body
třída turn. kval.

1 Jan Prokop Pra/3D 4 100
2 Vladimír Daněk Pra/6D 4 77 (vynechal 3. kolo)
3 Petr Cipra NBo/4D 3 60
4 Zbyněk Dach Plz/4D 3 46
5 Vít Brunner Brn/4D 3 36
6 Tomáš Grosser KVa/3D 3 28
7 Thomas Huebner Dre/3D 2 -- (Německo)
8 Jakub Mírka Plz/3D 2 22
9 Petr Valášek FMi/3D 2 17
10 Jan Písařik KVa/2D 2 13
11 Michal Kovařík Pra/1K 3 10

Vložil: | 13.06.2006 | Kategorie: Blog

Komentář(e): 59

#1 Vložil: gkg | (13.06.2006, 14:21 )

go Janecek go 😉
a Hezi for Mistr 😉

#2 Vložil: janiska | (13.06.2006, 15:10 )

jj, janek říkal, že v boru to hrozně potuní, budu mu držet palce, je to můj favorit no.1 .) a kdyby se kvalifikoval i písa, tak by to bylo naprosto luxusní, to bych těmhle dvěma snad i vyrobila transparent.))

#3 Vložil: Hidoshito | (13.06.2006, 15:14 )

Janiska: Potuní? Co to znamena? Rad bych si obohatil slovnik.;)

#4 Vložil: w@ltheri | (13.06.2006, 15:23 )

no, já taky doufám, že to ten janek zvládne 🙂

#5 Vložil: Vendelín | (13.06.2006, 15:29 )

to Hidoshito: Tunning né 😀
to Janiska: Omlouvám se za minulé zkomolení nicku (dělám to často ale neumyslně)

#6 Vložil: f. | (13.06.2006, 15:36 )

juniorsky mistr republiky (lol) do boru urcite nepojede, a jestli bude mit zajem hrat mistrovstvi (pokud se kvalifikuje) se rozhodne podle jeho jinych vysledku 😀

#7 Vložil: Hidoshito | (13.06.2006, 15:45 )

f.: Tak se nam sver, podle kterych vysledku se rozhodne?;)

#8 Vložil: f. | (13.06.2006, 15:51 )

podle vysledku EYGML ^^ (european youth go masters league :P) ve stejny termin jak je mistrovstvi tak by melo byt i finale ligy ve strasburku, ale obavam se ze me vysledky nejsou tak zarive abych se tam dostal :/

#9 Vložil: Hidoshito | (14.06.2006, 08:18 )

f.: Ty si asi mistrovstvi moc necenis, co? To me dost prekvapuje. Pro me to byl vzdycky vrchol – bojovat o ucast na MS.

#10 Vložil: Bichikun | (14.06.2006, 08:46 )

Je mlady odpust mu to Hidoshito 🙂
Naopak ja ti opet Fido pomuzu, do Strasburku nepojedu,protoze nase MR je vsim:) a tudiz se ti otvira prilezitost sladke Francie.

#11 Vložil: Bichikun | (14.06.2006, 08:49 )

To Hidoshito:

Vysvetli mi,prosim te,co to na egobanu deje?
Tolik novinek a lidi nic?:(
Rozhovory,prenaseni partii na Kgs,bleskove zpravy o vysledcich z turnaju !!!
Lide pred pul rokem jsme o tomto jen snili..tak podporte tuto stranku a zapojte se do diskuzi!!!
Jen cist nestaci,to je pro tuto stranku malo!:)

#12 Vložil: CaoJaji | (14.06.2006, 09:19 )

Tohle bude jiste dramaticky turnaj!
Jen skoda,ze se o posledni veledulezita 4 mista rozhodne v tak nekvalitnim a slabem prostredi.
Muj tip je ten,ze zkuseni borci V.Danek,K.dach uz neudelaji stejnou chybu jako vloni a do Boru nedorazi.

Turnaj bude samozrejme mene kvalitni,ale o to dramatictejsi!
I vzhledem k problematicke dostupnosti Boru,lze s urcitosti z boju o MR vyradit J.Pisarika,ktery to ma nesmirne daleko.P.Valasek z FM to snad dozene zkusenostma.

A proto postoupi tito hraci:
Omino Bjanco,P.Valasek ,J.Gerner
a prekvapive J.Hricova.

#13 Vložil: Hidoshito | (14.06.2006, 09:33 )

bichikun: Proc se lidi nezapojuji do komentaru a diskuzi, to opravdu nevim.
Asi je nejaka okurkova sezona.:(

caojaji: Kaja byl loni v Boru???
Jinak pokud vim, tak se tam Pisa chysta a zkusi zabojovat.;)
Na Honzu Gernera jsem trosku pozapomnel. Pokud by zopakoval vykon z Plzne, tak tam sance je. Ale Jana? To by se musela odehrat ta neskutecna teorie, kterou tady nekdo po Plzni vymyslel.:)))

#14 Vložil: CaoJaji | (14.06.2006, 09:39 )

Jaka teorie 2.misto to jisti.za to je 77 bodu ne?:)

#15 Vložil: Hidoshito | (14.06.2006, 09:43 )

caojaji: Nekdo spocetl, ze tech Kubovych 77 bodu nemusi teoreticky stacit. Musel by ten Bor ale dopadnout fakt silene. Treba ze by vyhral nekdo, kdo jeste nema zadne body, napr. tvoje Jana atd. 😀

#16 Vložil: Vendelín | (14.06.2006, 11:08 )

Tomu moc nerozumím kdo a jakou šanci má učastnit se na MR, určitě bych si ale příští rok zahrál taky 😀

#17 Vložil: gkg | (14.06.2006, 12:18 )

IIRC rozbor lze nalezt pod vysledky z Plzne
ale ma pamet je mlhava…
co je to v tom Strasburku?

a lamy co nerozumi slovu “tuneni” by si meli uvedomit, ze nepatri do 21. stoleti ;))

#18 Vložil: Hidoshito | (14.06.2006, 16:21 )

gkg: Ufff, tak to jsem si oddechl. Ja totiz do 21. stoleti patrit ani nechci, kdyz vidim lidi, co uz tam jsou.:P
Ve Strasburku je nejaka liga talentovanych capartu, ne? To by mel clovek z tohoto stoleti vedet!

#19 Vložil: fido | (14.06.2006, 16:28 )

jo, liga talentovanych capartu..

#20 Vložil: janp | (14.06.2006, 17:42 )

gkg: slovo tuneni, jsem hledal ve slovníku cizích slov a nic tam není.Předpokládám, že je to ,jakýsi Pražskopepíkovskej hantek ,rád bych aby mi někdo vysvětlil význam tohoto slova ,nepohrdnu případným etymologickým rozborem 🙂

#21 Vložil: janp | (14.06.2006, 17:44 )

“Tuneni” mi asocijuje tulení (fyzické) :p

#22 Vložil: Vendelín | (14.06.2006, 18:11 )

janp: To je z anglického “tune” jako ladit, doladit nebo čistý tón v hudbě, v go to bude něco jako že příjde na turnaj řádně okoupaný s perfektně bílími zuby nebo taky že bude hrát čistou doladěnou formou.. 😀 ..ale šlo by to určitě vysvětlit líp… snad jsem to aspoň dobře nastínil..

#23 Vložil: Vendelín | (14.06.2006, 18:24 )

..ale nevím co přesně myslela Janiška tím, že Janek říkal, že to v Boru hrozně potuní? Hlavně když si před tím představím třeba tunningovaná auta, tak by mě teda dost zajímalo jak bude Janeček vypadat.. 😀

#24 Vložil: f. | (14.06.2006, 19:07 )

potuni tzn. vychyta, ale rek bych ze je to prenesene nejcasteji prave z tunningu aut, ale vendelin to vysvetlil skvele 🙂

#25 Vložil: Pixer | (14.06.2006, 20:04 )

No, tak ja si myslim ze kdyz janek rekl ze to hruzne potuni, tak tim mzslel ze to pose.., nejak mi neprijde ze by nekdo pred turnaje rekl ja to hrozne vyhraju 🙂

#26 Vložil: janp | (14.06.2006, 20:13 )

Díky za vyčerpávající vysvětlení problému “tuneni”.Při čtení jsem se málem “potunil” ;D

#27 Vložil: w@ltheri | (14.06.2006, 21:24 )

btw: vláďa do nového boru pojede(to vím, protože tam jedu s ním :])

pojede do boru také egoban?

#28 Vložil: janiska | (14.06.2006, 22:46 )

potunit je to samý co vyluxusit.DD

miluju neologizmy

#29 Vložil: Cung-fou | (15.06.2006, 07:05 )

Jsem překvapen! Podle mých informací měl Vláďa letět do Číny. Pak tedy pro Medvěda neplatí to, co jsem psal v diskuzi k anketě.

Také mám rád neologismy. Ale ty, které jsou alespoň trochu chytré a je k nim nějaká pointa (třeba “frikulín” nebo Hezounkovo “pižů”!). Ovšem bezduché přejímání slov z angličtiny a přidávání k nim české koncovky mě né a né nadchnout. Hej, vy lamy, kolik hodin denně trávíte na internetu? Neměli byste se nad tím zamyslet?
ad “vyluxusit”) To sice není z angličtiny, ale přímo mi to rve uši.

Jestli jede Vláďa, tak další čtyři budou zřejmě on, Petr Cipra, Omino a o poslední si to rozdají Valachi, Gerner a Písa. Hodně štěstí.

#30 Vložil: Mrteffson | (15.06.2006, 07:12 )

Viděli jste, jak včera vyprasili Němci Poláky? Normálně už byli v neutrálech, zkusili poslední zoufalou křeč v evidentním polským území a haluzácky jim to vyšlo. Čekal jsem samozřejmě, že se zastydí a vzdají to, ale hounou, napsali si výhru. Věčná hanba je bude provázet.

#31 Vložil: Vendelín | (15.06.2006, 07:56 )

Nějak se z toho tunění stalo slovo o sto různých významech. Tak jestli se vám teda nechce hledat, tak posílám malý link.. http://cs.wikipedia.org/wiki/Tuning
nebo vysvětlení ze slovníku

Hidoshito mě zabije za to podporování OT 🙁 tak snad už je to pro příště vysvětleno..

#32 Vložil: Cung-fou | (15.06.2006, 08:02 )

to mrteffson: :)))
Sledoval jsem ten zápas na své stařičké televizi, u které už odešel zvuk, a tak jsem se musel spokojit se zvukem. Ale podle toho mi přišlo, že to správně mělo být nejmíň 3:0.
P.S.: Jsem zvědav, jak rychle nás smažou? 😉

#33 Vložil: Cung-fou | (15.06.2006, 08:06 )

pardon, odešel obraz

#34 Vložil: CaoJaji | (15.06.2006, 08:57 )

Tak jak to je? Prijede Vlada do Boru,nebo je v Cine?
Dohodnete se:)
Myslim si,Kubo,ze sis to pomylil.
Cina je az o prazdninach a je 2 mesice.

V kazdem pripade jsem presvedceny o tom,ze by tam Vlada nemel jezdit.
Na turnaji bude rada prasilu a prasicu:
J.Pisarik,Omino Bjanco-J.Prokop,
Jana,Littlecolek a dalsi:)

#35 Vložil: gkg | (15.06.2006, 10:33 )

ja si vylozil hrozne to potunit, jako vytahnout tisic novych trikovych joseki, ktere doma dukladne (ci mene dukladne;) nastudoval, a ted vsechny vlaka do siti…

zpatecnici: co je spatneho na tom, prejimat moderni jazyk? musime mit i v cestine nake ekvivalenty novodobych terminu. A pokud ocekavate, ze vzdy vzniknout novocechismy, tak bych vam doporucil vzit si svou nosoplenu a jit si poplakat nekam do kouta…

CaoJaji: neni za ti prohlaseni, ze bys ho v Boru nechtel trochu sobecke touhy nechtit Vladu kvalifikovaneho na MR? 😉

a s tim fotbalem bezte nekam, koho to zajima? to me vic prekvapilo ze Lee Sedol dohralu dneska hru (Kuksu) ve ktere prohral o 15! Ale jeste sem ji nevidel, tak mozna pak tak prekvapeny nebudu…

#36 Vložil: Cung-fou | (15.06.2006, 10:56 )

gkg: Zatím jsem nějak nepochopil, za jaké neexistující české slovo je ono “potunit” náhradou. Chápu, že v určité terminologii (počítače, finančnictví) se přejímají některé termíny. S tím ovšem nějaké “potunit” nemá nic společného. Podle mne jej používají jen pravidelní účastníci internetových chatů (vidíš, také umím použít slovo z moderního jazyka), aby byli kůl. Jjinde jsem to tedy ještě neslyšel. Ale chápu, že vy lidé 21. století to vidíte jinak.
P.S.: Mám dojem, že v současné době zajímá fotbal mnohem více lidí než nějaký Kuksu nebo jak se ten Číňan jmenuje :). Ovšem uznávám, že sem to nepatří.

#37 Vložil: Hidoshito | (15.06.2006, 11:32 )

No, jelikoz uz jste tady dopodrobna vylozili “slovo” potunit (mne osobne to zni stejne jako Pisovi, proste to pos***), tak mi neprijde diskuze o fotbale az tak mimo.;) Navic to Mrteffson krasne prevedl do goisticke terminologie, takze ho musim akorat pochvalit. Ale zase tak moc s nim nesouhlasim. Ackoliv jsem fandil slabouckym Polakum, Nemci si to vitezstvi zaslouzili.
K tomuhle zapasu se taky nadherne vaze nase davna diskuze o reprezentovani.:) Za Skopcaky totiz nastoupili dva Polaci, jeden Svycar a polovicni Nigerijec.:D

W@ltheri: Do Noveho Boru eGoban nejede, ale doufame, ze se nam nekdo ozve a poreferuje o aktualnich vysledcich.

#38 Vložil: Hidoshito | (15.06.2006, 11:42 )

Pokud vim, tak do Ciny Vlada leti s Kedulem a ten tady o vikendu jeste je.

To, ze Vlada jede do Boru, ale jeste neznamena, ze tam bude hrat. Ja bych to samozrejme uvital! Letos muzou jet do Japonska vsichni, takze souboj mezi Medvedem, Radkem, Hezim, Vladou a Zbynkem by byl nadmiru zajimavy!!!
Ale pred nekolika tydny se ke mne donesla informace, ze na Bor, kvalifikaci a MR vubec kasle (loni nehral, ikdyz byl kvalifikovany). Treba si to rozmyslel a nebo to byla nejaka kachna.
Z Ciny by se totiz mohl vratit jako 7.dan.:)

#39 Vložil: Cung-fou | (15.06.2006, 12:34 )

Pokud já vím, tak Vláďa hrát chce (ovšem naposled jsem s ním o tom mluvil v březnu) a docela mu vadilo, že by nemusel stihnout ten Nový Bor. Takže ti, kteří s ním nepočítali, by se mohli divit. Jinak Medvědovy proslovy o tom, že má Vláďa rozum, a proto se nedopustí stejné chyby jako před rokem, jsou směšné, protože pokud já si pamatuji, tak se mu tam velice líbilo.
Hidoshito: Kurafaja, nikdo se nestane po dvou měsících v Číně 7. danem. Ale asi to byl vtip, že? 😉

#40 Vložil: Hidoshito | (15.06.2006, 13:58 )

cung-fou: Proc ne? Ty uz si nekdy dva mesice vkuse studoval (s profikama)? Ja jsem asi snilek, ale takovym vecem porad verim. Zazraky se deji!;)

#41 Vložil: Cung-fou | (15.06.2006, 14:08 )

hidoshito: Tak uvidíme. Co jiného na to říct?
gkg: jo a ten výraz pro kapesník je ve skutečnosti ještě kouzelnější: nosočistoplena 🙂

#42 Vložil: gkg | (15.06.2006, 14:57 )

cung-fou> ja vim, to sotek

#43 Vložil: janiska | (15.06.2006, 20:39 )

cungfou:jejda, internet chaty? no, leda egoban.) tohle slovo jsem převzala z běžné gymnaziální mluvy. proti přejímání slov z cizích jazyků rozhodně nejsem, ačkoliv slova jako “kůl” mi znějí dost odporně. slova jako “potunit” jsou přeci jen méně profláklé.)

a jak jste řešili, jestli to náhodou neznamená pos**t, tak to znamená pravej opak (něco dovést k větší dokonalosti, přeneseně i vydařit se apod.)

#44 Vložil: Cung-fou | (16.06.2006, 06:34 )

7 nejhledanějších mužů světa (a 1 žena): http://nech-net.com/go-nymburk/p1030671.html
Esli to potunit znamená “dobře to zmáknout” místo “p….t” (jak to každému neznalému zní), tak je Janek pěknej vejtaha. Cipra mu ale dá čočku.

#45 Vložil: gkg | (16.06.2006, 10:48 )

aby tady nekomu netrcel “kůl” ze zadnice 😉

kazdopadne doufam, ze Petr Cipra na MR taky postoupi, ale nejdulezitejsi je Janek ;))

#46 Vložil: gkg | (16.06.2006, 11:00 )

pro zajemce o aktualni stav tabulky:
http://egoban.blogspot.com/2006/04/prbn-stav-kvalifikace-na-mr-2006_04.html

#47 Vložil: Vendelín | (16.06.2006, 14:33 )

to gkg: jéé, na to se dost rádo zapomíná, dík ale jinač protože při kopírování nedojde k úplnému okopírování kopie (:D) tak dodám ještě funkční odkaz:

Průběžný stav kvalifikace

Jinak doufám že občas neváháte používat i vyhledávací pole v levém horním tmavém pruhu! ..teda je to dost užitečné, zvláště když eGoban stvořil dost příspěvků na to aby jste našli své hledané téma..

Kdyby jste chtěli v příspěvcích uvádět funkční odkazy, prosím používejte vzhledem k usnadnění syntaxi stručně popsanou v následujícím odkazu:

Jak psát web – odkazy

Je to šíííleně jednoduché, taxe toho nelekejte 😉 ..třeba nakonec s vás bude sqelý programátor 🙂

#48 Vložil: nill | (18.06.2006, 13:14 )

Tak kde najdu aktualni vysledky? 😉

#49 Vložil: janiska | (18.06.2006, 15:41 )

tak po včerejšku měl petr cipra tři body, vláďa daněk dva a třetí kolo nehrál… a janek prohrál s vláďou.((( dnešní výsledky nevím, ráno jsem jela pryč

#50 Vložil: janiska | (18.06.2006, 20:43 )

haha, kdo říkal, že to janek potuní?.) a neberu, že to vyhrál haluzácky;)

#51 Vložil: gkg | (18.06.2006, 21:09 )

ja ci vysledky ;(

#52 Vložil: Cung-fou | (18.06.2006, 21:37 )

Janiska: Že to potuní, říkal snad on sám :). Potunil to slušně a hrál dobře, to nelze zpochybnit.

#53 Vložil: Hidoshito | (18.06.2006, 21:44 )

gkg: Zverejnil jsem alespon prvni desitku; komplet vysledky muzeme ocekavat zitra.
Reportaz od jednoho z hracu bychom meli obdrzet v utery.

#54 Vložil: janiska | (18.06.2006, 22:00 )

cung-fou: ok, přiznávam, jsou to jankova slova, nicméně jakožto skalní fanynka si připisuji velký podíl, protože jsem zjistila, že vždycky, když někomu fandim, tak vyhraje.) teď mě napadá, že na tom by se dalo vydělat… nechcete mi třeba někdo slíbit půlku případný výhry, když vám budu fandit?.D

#55 Vložil: Cung-fou | (19.06.2006, 07:04 )

janiska: Tak hlavně fandi našim fotbalistům. Půlku výhry ti asi nedají, ale když to zařídíš, tak tě budeme mít velice rádi.

#56 Vložil: janiska | (19.06.2006, 08:05 )

pravda, zápas s ghanou jsem vnímala s poněkud laxnějším přístupem, protože mě nějak nenapadlo, že bychom mohli prohrát, ale s itálií už to bude veselejší;) takže jestli nepostoupíme, klidně to sveďte na mě.)

#57 Vložil: gkg | (19.06.2006, 10:06 )

kdyz se podivam na prvni komentar k tomuhle clanku, tak musim konstatovat, ze nekteri vedeli, komu drzet palce 😉

#58 Vložil: Vendelín | (19.06.2006, 14:38 )

To by mě zajímalo jestli je spravedlivé ovlivnění posledního kvalifikačního turnaje západním sousedem? ..nebo kýmkoliv jiným né z ČR

#59 Vložil: Ortenix | (19.06.2006, 16:59 )

To Caojaji – 14 červen, 2006 10:19

Kdopak je asi Caojaji? Že by další nick Medvěda? Nebo jiný chytrák, který tady nebyl, přesto pomlouvá prostředí, které si ostatní hráči tak pochvalují (mimochodem jedna z nejsilnějších stránek turnaje – viz reportáž Kuby na tomto serveru).

Fakt směšné…

A určitě k tvému velkému zármutku přijel jak Písa, tak Vláďa Daněk, tak další hráči, kterým se turnaj líbil, a kteří si nemyslí, že by byl Nový Bor “nedostupný”.

Jen připomínám, že do Nového Boru je to autem asi tak jen o čtvrt hodiny delší cesta než do Plzně, když se jede z Prahy, určitě je to např. z Moravy dostupnější než Karlovy Vary, a pro mnoho lidí, zvláště z Čech, je to daleko dostupnější než např. Jeseník, Frýdek-Místek či Mikulov (nic proti těmto turnajům, jen leží na hranici a opravdu dost daleko).

Ale některým lidem se nedá nic vysvětlit, ale to už je jejich problém…

Víš co, Caojaji? Přijeď příští rok do Nového Boru, aby ses sám přesvědčil, jak turnaj vypadá a jak je hrozně “nedostupný”.