Konečné výsledky kvalifikace na MR

Šokující zpráva z poslední kvalifikace!

Čekalo se cokoliv, ale vítězství Jana Prokopa v Novém Boru předpokládali asi jen ti největší optimisti. Je fakt, že tento výsledek byl zčásti ovlivněn tím, že Vladimír Daněk vynechal 3. kolo, ale i tak předvedl nadějný junior z Prahy skvělý výkon. Mimo jiné nechal za sebou všechny tři elitní 4. dany – P. Cipru, Z. Dacha a V. Brunnera. První jmenovaný ovšem dokázal, že ještě v žádném případě není na odpis a opět se suverénně kvalifikoval na MR.

 p. Jméno (třída)           Blansko  Plzeň  Nový Bor  Vše
1. Ondřej Šilt (6D,KVa) mistr ČR 2005
2. Jan Hora (5D,Pra) 60 100 - 160
3. Vít Brunner (4D,Brn) 100 - 36 136
4. Radek Nechanický (6D,Nym) 46 77 - 123
5. Jan Prokop (3D,Pra) 17 10 100 117
6. Vladimír Daněk (6D,Pra) - 36 77 113
7. Zbyněk Dach (4D,Plz) - 60 46 106
8. Jakub Mírka (3D,Plz) 77 - 22 99
9. Petr Cipra (4D,NBo) - 22 60 82
10. Ondřej Fidrmuc (3D,Brn) 28 28 - 56

11. Petr Valášek (3D,FMi) 36 - 17 53
12. Karel Dach (4D,Plz) - 46 - 46
13. Jan Písařík (2D,KVa) 22 - 13 35
14. Tomáš Grosser (3D,KVa) - - 28 28
15. David Holeček (4D,Rev) 13 13 - 26
16. Jan Gerner (2D,KVa) - 17 - 17
17. Aleš Cieplý (2D,Pra) 10 - - 10
18. Michal Kovařík (1K,Pra) - - 10 10

Vložil: | 18.06.2006 | Kategorie: Výsledky

Komentář(e): 47

#1 Vložil: Hidoshito | (18.06.2006, 21:38 )

Pocital jsem to ve velke rychlosti, tak doufam, ze jsem nikde neudelal chybu.
Jinak je docela zajimave, ze sest hracu ziskalo vic jak 100 bodu. A to ma jeste Kuba 99.:)

#2 Vložil: gkg | (19.06.2006, 09:52 )

to je blbost, ze ma Petr Cipra za klub Novy Bor, ne?
nebo ho M.Chrz pretahl jako Vary medveda a pulcika? ;P

#3 Vložil: tasuki | (19.06.2006, 13:36 )

gkg: ortenix Petra Cipru nepretahl jako Vary Medveda a Pulcu… pretahl ho uplne jinak – nezaplatil si to 🙂

#4 Vložil: Hidoshito | (19.06.2006, 14:47 )

gkg, tasuki: Vsak Petr hral puvodne za Liberec, jenze ten nejak prestal fungovat, tak presel k nejblizsimu moznemu klubu a tim je Novy Bor.
Co je na tom divneho?

#5 Vložil: gkg | (19.06.2006, 15:00 )

ok, jen me to prekvapilo
vzdyt v Liberci porad neco existuje, ne?
nevedete tam Martina Simunkova nake decka?

#6 Vložil: janp | (19.06.2006, 15:14 )

To Tasuki : Holt jsme bohatý oddíl a máme na to platit hráčum za to že hrají za Karlovy Vary.
Tím dáváme i tobě příklad. Aby to bylo podobné ve všech oddílech či klubech v naši matičce zemi.
ps: my se za to nestydíme že máme peníze od čstv , Slovanu a sponzorů :))

#7 Vložil: janp | (19.06.2006, 15:24 )

to gkg : Od turnaje v Nymburku je dalším členem Tj Slovan Karlovy Vary oddíl go ,Písa .

#8 Vložil: tasuki | (19.06.2006, 15:42 )

uplne chapu, ze pro KV oddil je levnejsi a snadnejsi koupit si silne hrace nez naucit janpa trochu hrat go…

#9 Vložil: ¨janp | (19.06.2006, 15:50 )

Pochopitelně umíš jen plivat jedovaté sliny . já pomáhám rozvíjet a zlepšovat podmínky pro nadějné hráče a o mé výkonosti nemáš žádné právo mluvit

#10 Vložil: janp | (19.06.2006, 15:52 )

Hidoshito žádám tě aby si umravnil Tasukiho !

#11 Vložil: Ortenix | (19.06.2006, 15:59 )

Ano, skutečně jsem Petra přetáhl a skutečně to bylo asi na trochu jiném principu než K.V.-Medvěd.

V Liberci klub opravdu v podstatě nefunguje, i když jak bylo řečeno, Martina tam nějaká děcka zase má.

Chtěl bych upozornit, že Petr za nás hraje již od turnaje v Blansku.
A teď teprve zjišťuju, že je ve výsledcích turnajů uveden jako “Lib”, přestože v Blansku a v Plzni již hlásil NBo.
Asi to někdo opravil, buď člověk nebo program?

#12 Vložil: Hidoshito | (20.06.2006, 08:23 )

Tasuki, Janp: Hosi, hosi, ze vas to porad bavi?
Zadam tedy Vitka, aby neplival “jedovate sliny” a Honzu, aby se zbytecne nerozciloval.;)

A co se tyce prestupu … podle me je to zajimava vec, at uz se jedna o zaplaceni hrace ci premluveni. Skoro v kazdem sportu jsou prestupy na dennim poradku a jsou vysoce sledovany, tak proc bychom si nemohli “zaprestupovat” i na urovni go-klubu?:)

#13 Vložil: w@ltheri | (20.06.2006, 13:15 )

podle mě je přestupování z klubu do klubu v go blbost.

skoro v každém sportu jsou přestupy na denním pořádku – ale jen v těch, kde hrají týmy a ne jednotlivci

#14 Vložil: janp | (20.06.2006, 13:31 )

a co je potom klub ? Jednotlivec nebo tým ? :-).

ps:a čím lepší hrači v klubu tím víc “přinesou peněz” od potecionálních a realných sponzorů a tedy i více peněz se rozdělí těmto sílným hračům …. do maximální kumulace 😉

#15 Vložil: Ortenix | (20.06.2006, 13:31 )

To Waltari:

Částečně máš pravdu, ale jen částečně. Když máš v klubu silné hráče, tak jednak můžou v klubu učit, také na turnajích pak ta parta lidí tvoří jakou takous skupinu, silný hráč může být pro začínající goisty vzorem (a je něco jiného, když je v klubu, než když je to někdo cizí, neznámý), a v neposlední řadě když můžeš vykázat nějaké výsledky, tak pak je lepší jednání se sponzory, městem atp. o penězích a další podpoře.

#16 Vložil: Hidoshito | (20.06.2006, 15:40 )

waltheri: A co treba tenis? Je rozdil, jestli hraje Novak za Prostejov nebo Prahu.;)

#17 Vložil: w@ltheri | (20.06.2006, 17:10 )

to by mě zajímalo, jestli medvěd učí go v karlových varech go 🙂

to janp: go není jen o penězích, třeba já bych nehrál za karlovy vary ani za 1000kc na měsíc.

to hidoshito: je mi jedno kde hraje, hlavně že reprezentuje čr ;-D

#18 Vložil: janp | (20.06.2006, 17:27 )

Jde taky o to zda by vůbec o tebe byl zájem . Výuku lze provádět také po síti ,což činní 🙂

Pokud chceme aby se někam hnul tento sport musíme se naučit také sehnat peníze na rozvoj go a to také znamená podporovat nadějné hráče .

Sport obecně je o penězch např.(sponzorů) kteří se chtějí zviditelnit .Pokud to nechápeš tvůj problem.

#19 Vložil: janp | (20.06.2006, 17:34 )

bez peněz by jsi také v televizi žádný sport nenaladil

#20 Vložil: w@ltheri | (20.06.2006, 17:43 )

já to chápu 🙂

ale taky by mě zajímalo, jaké nadějné hráče kv mají(tedy kromě medvěda :])

asi je potřeba ještě počkat…….. 😉

#21 Vložil: gkg | (21.06.2006, 15:54 )

to waltari> nechapu proc zbytecne provokujes
podle me je existence sponzoru super

#22 Vložil: Anonymous | (26.06.2006, 11:38 )

václav panocha pro janečka, v. brunera a m.chrze – vy pakárny,jestli vám vadí ,že někdo přestupuje z klubů tak vyhledejte urychleně psychoanalitika.jen tak proforma zlínský klub už několik let neexistuje!!!! můžete s tím nesouhlasit,můžete i protestovat ba i rozčilovat se můžete,ale to je všechno co s tím můžete dělat.chvála bohu.

#23 Vložil: tasuki | (26.06.2006, 16:33 )

tasuki pro vaclava panochu: (Mimochodem proc tu nepouzivas nick “kundas” jako na KGS? Bylo by pak hned videt kdo pise.) Rekl jsem snad nekde, ze s tim nesouhlasim nebo ze proti tomu protestuju? Rozciloval jsem se?

#24 Vložil: Hidoshito | (27.06.2006, 08:43 )

Koukam, ze “valka” na KGS-ku stale pokracuje.:))

#25 Vložil: Michal Kovařík | (27.06.2006, 10:15 )

Ja tam jsem, sice posledni, ale jsem tam, to je fakt sranda 🙂

#26 Vložil: janp | (27.06.2006, 10:32 )

Hidoshito až bude Venca od Října v Brně tak Tasukiho srovná do latě
:)TT

ps:Pátá kolona je na postupu :p

#27 Vložil: Hidoshito | (27.06.2006, 11:36 )

Michal: Spousta lidi neni ani posledni.;)

#28 Vložil: Bichikun | (27.06.2006, 12:26 )

To Waltheri: alias Omino Bjanco,alias Jenicek Krabicka,alias J.Prokop:)))

Je od tebe sice velmi hezke,ze se staras o to,jestli v KV go ucim nebo ne,nicmene to snad nebudes posuzovat ty:)

Jak zde uz konecne zaznelo,ja jsem neprestoupil z zadneho zlinskeho klubu do KV.
Takove nesmysly pisi jen lide goistickych pomeru neznali ,tj. M.Chrz a spol.

Posledni pul rok jsem hral na turnajich s pomlckou
(bez klubove prislusnoti:)

Bohuzel zlinsky radoby go klub za me nacerno platil prispevky ,aby financne vydelal na odmenach za me vysledky..to je ale jina kapitola

Medved

#29 Vložil: Bichikun | (27.06.2006, 12:31 )

Jinak si ale myslim ze,pod treninkem zkuseneho borce P.Cipry se urcite dockame v blizke dobe neuveritelnych fighteru z velke lihne talentu z N.Boru.

#30 Vložil: Vaclav Panocha | (27.06.2006, 17:35 )

je skvělé že mě srovnáváš zrovna s kundasem,ale já si sice občas čmárnu nějaký veselý obrázek z goistického prostředí ale kvalit leo kundase opravdu v žádném případě nedosahuji.tak že kdybych tě náhodou domů pozval na pěknýho kundase v žádném případě to neznamená,že mám doma sestru která se na tebe vrhne,ale že si můžeš prohlédnout grafiku která mi tam visí na stěně.přestanˇ už prosím tě přemýšlet poklopcem,myslel sem že už máš pubertu za sebou. s pozdravem veselá mysl půl zdraví zdraví venca.
ps:tady je egoban ne kgs,ještě poučný link pro tebe http://www.kundas.com

#31 Vložil: janiska | (28.06.2006, 20:05 )

vaclav panocha: hele, ale vítek v tom svym vzkazu nenapsal nic, co by vyznělo tak, jak jsi mu ve svym vzkazu vnutil… to jen tak na okraj, takže nevim, o čem se tu hádáte, jste blázni, od tohohle je tu snad konference.))

#32 Vložil: tasuki | (29.06.2006, 21:20 )

janisska: jsem rad, ze si toho nekdo vsiml…

nekteri Panochove maji ve zvyku stavet cloveka do role, ve ktere vubec neni, a obcas si proste jen tak vymysli a kecaji…

#33 Vložil: Ortenix | (30.06.2006, 02:35 )

To Václav Panocha:

Když jsem “přetáhl” Petra Cipru k nám, tak asi proti “přetahování” nic nemám, ne?

Prosím tě, když už tu chceš o mě něco psát, přečti si alespoň předešlé příspěvky, buď tak hodný.

A tvoje urážky radši ani nekomentuju, nicméně to svědčí o tvé úrovni…

#34 Vložil: Ortenix | (30.06.2006, 02:46 )

To Medvěd:

Ani slovem jsem se nezmínil o Zlínu, ale to ti nepřekáží v tom, aby ses při první “vhodné” příležitosti do mě “nenavezl”.

No jo, urážet a povyšovat se, to je tvoje parketa… Myslím, že je to opravdu škoda, že se takhle chová náš nejsilnější hráč… 🙁

#35 Vložil: Cung-fou | (30.06.2006, 07:00 )

janiska: Myslím, že všichni víme, jak to oba mysleli. Zrovna tak jako nevěřím, že Vaškův nick na KGS je pouhopouhým vyjádřením pocty milovanému malíři, tak asi každý uvažující člověk chápe, že Vítkova poznámka nebyla vedena pouze touhou po lepší identifikaci svého zamilovaného člena KGS. Je to dost otřepaná hra na nechápavé a už jsem si všiml, že ji oba dva hrají dost často. Nesmíš jim na všechno skočit. 🙂

#36 Vložil: Bichikun | (30.06.2006, 08:13 )

To Ortenix:

Mily Ortenixi, rozhodne jsem to nebyl ja, kdo se zacal navazet do tebe jako prvni.Ja taky neznam zadneho organizatora, ktery by vykrikoval to co ty,kdyz mu nekdo “prihlaseny” nedorazi na turnaj.
Je to zcela bezne,ze nedorazi 10 prihlasenych hracu,navic ja jsem jako jeden z mala napsal email.

Jak by jsi asi potom oznacil hrace typu J.Hory,ktery bezne za rok vynecha 5 turnaju ,na ktere se prihlasil?

Neuraz se,ale v jeho pripade to byly napr. turnaje typu OZA v Amsterdamu (uzavreny turnaj)a ne vesnicky N.Bor.

A to,ze ti obcas napisu,ze v goistickem prostredi nejsi zrovna kovany?….
Hm ..,tak pokud to neberes ode mne,tak si vzpomen na S.Nechanickeho,co ti psal posledne.
Legendu ceskeho go snad nechas na pokoji:)

Medved

#37 Vložil: Ortenix | (30.06.2006, 17:07 )

Milý Medvěde,

jistě moc dobře víš, že nešlo o to, že by ses jenom přihlásil, ale napsal jsi mi, že “přijedeš podpořit tento nový turnaj, když jsem si s jeho organizací dal tolik práce”. Také si jistě moc dobře pamatuješ, žes ses sám od sebe neomluvil, ale až po tom, co jsem zjistil od předsedy vašeho klubu, že do Nového Boru nemáš v plánu přijet, navíc asi 4 dny před turnajem. Tolik k uvedení věcí na pravou míru.
A nemysli si, že by mi to nevadilo i u jiných, třeba u Heziho.
Ale jestli to stále nechápeš, tak je rozdíl, pokud nedorazí 6D nebo 15k… Také je rozdíl, pokud 5D nedorazí na turnaj, kde je x dalších 5, 6 a 7 danů, a když náš nejsilnější hráč nedorazí na nově uspořádaný, navíc “vesnický” (jak říkáš) turnaj.
Myslím ale, že to jsme probrali už před rokem, ty ten rozdíl, zdá se, nevidíš, tak se s tím holt nedá nic dělat… 🙁

Já jsem se ti už na podzim za některé ostré výroky omluvil a nabídl jsem ti smír. Ty jsi na to nereagoval. Je to tvoje věc… Takže se ještě za 10 let budeš navážet do Nového Boru, budeš pomlouvat prostředí na našem turnaji, aniž bys o něm cokoliv věděl a přestože si ho jiní tak pochvalují, budeš odrazovat jiné hráče, aby sem jezdili atd? Myslíš, že je to rozumné v zemi, kde je 250 aktivních hráčů, neustále přiživovat rozmíšky?

Letos nebylo aktuální, že bych zde chtěl uspořádat MR. Ale určitě ho budu chtít uspořádat v některém z příštích let. Opravdu nepřijedeš? Opravdu budeš opět odrazovat jiné hráče, aby nepřijeli, třeba s poukazem, že “Nový Bor je nedostupný” (což je mimo jiné naprostý nesmysl)? Nebo co si vymyslíš příště? Nepřijde ti to směšné?
Naštěstí nemáš tak silnou pozici – i když jsi u nás nejlepší hráč – aby se jiní hráči tebou nechali ovlivnit..!

Myslím, že bys klidně o Brnu mohl prohlásit, že je to “vesnické” prostředí, alespoň ve srovnání s Paříží, Londýnem, Amsterodamem, kde se hrajou další turnaje Toyoty Tour. Nebo třeba takový Bled. Kolik ten má stálých obyvatel? Záleží opravdu na tom, jak je město velké? Nebo spíš na tom, jak kvalitně je turnaj uspořádáný? Myslím, že moc dobře znáš odpověď na tuto otázku, ale to ti bohužel nevadí, abys Ortenix Cup nepomlouval… A pokud stále nevěříš, zeptej se svého kamaráda Písy, nebo předsedy vašeho klubu, jak turnaj tady vypadá.

Mně ale vadí ještě jiná věc – tvoje urážlivé poznámky vůči jiným českým hráčům. Používáš to dost často a nejde např. jen o Petra Cipra, když začne hrát za Nový Bor. Všichni vědí, že jsi náš nejsilnější hráč, tak si to nemusíš neustále dokazovat nelichotivými poznámkami o jiných danových hráčích…

Vím, že jsi psal, že ti ČAGo nijak nepřispělo nebo nepomohlo s tvým pobytem v Japonsku. Takže pokud necítíš, že bys měl go u nás podporovat, je to tvoje věc, ale aspoň, prosím tě, nedělej opak – totiž ztěžování pozice těm, kteří se snaží hrát tak, jak nejlépe dovedou, nebo go organizují.

Je hezké, že jsi zmínil V. Nechanického a také moji neznalost goistického prostředí 🙂
Tvoje slova: “I behem jedineho kola jsem si vsiml,ze turnaj se nese uplne v jinem duchu nez drtiva vetsina ceskych turnaju. …atd”, která jsi napsal zde na eGobanu, znějí skoro jako ironie. Copak jsi nikdy neslyšel o tom, že mnoho lidí už do Nymburku vůbec nejezdí, a to právě kvůli osobě organizátora tohoto turnaje? Přestože je to tradiční, a také dobře dosažitelný turnaj? A to jsou tito lidé v go třeba 20 let, podstatně déle než já nebo třeba ty…

#38 Vložil: Ortenix | (30.06.2006, 17:26 )

A co se týká tvé hloupé poznámky o novoborské líhni –

Nabízím ti takovou sázku: Vsaďme se o 1000 Euro o to, která “líheň” – zda ta Novoborská, nebo Slovanu Karlovy Vary, vypěstuje do 10 let více danových hráčů. Samozřejmě by muselo jít o hráče, kteří s go nově začínají, nebo jsou v současné době tak max. 10k, ne silnější. Také by se samozřejmě nepočítali hráči, kteří do klubu přestoupí odjinud, (nebo se stanou hráči klubu, pokud předtím za žádný klub nehráli, jako v tvém případě).

Pokud by ses náhodou opravdu vsadit chtěl, určitě by to šlo nějak ošetřit, aby bylo zajištěno, že sázka bude splněna. Bylo by např. možné peníze deponovat na současném transparentním účtu ČAGo, a přesné podmínky sázky by bylo možné ošetřit právně, aby pak nebyly spory. Vítěz by pak za 10 let bral výhru.

Tak co, troufneš si, když jsi tak skvělý hráč a učitel, kdežto Petr Cipra je “zkušený borec”, míněno v tvých očích jistě ironicky…

#39 Vložil: janp | (30.06.2006, 18:42 )

Už toho začínám mít dost ! Tvé podivné argumentace.Píšeš “…myslíš,že je rozumné v zemi ,kde je 250 aktivních hráčů, neustále přiživovat rozmíšky….” Jak si pak mám vysvětlit ,tvou nejapnou poznámku ….skutečně jsem Petra přetáhl a bylo to asi na trochu jiném principu než KV-Medvěd.

Když se vys…š na takové popichování rozhodně tím přispěješ ke klidu v čagu a oklolí.

Přesně vím ,čím budeš argumentovat Brunerem nebo Grošákem .To je ale docela jiná kapitola tak tím rozhodně neargumentuj .

O jejich podrazech a v případě Grossera navíc tvářícího se jako kámoš víš jen z doslechu .

Narozdíl od Grossera který je zticha a ustraní kuje další podrazy a pikle ,zbytek tandemu ty a Bruner tady vyřváváte.

Ano i já si zakřičím v rámci obrany nenechám si srát na hlavu

Co se týče KGS Brunerovi nedám pokoj dokud se bude chovat jako dobytek a odrazovat nové hrače kteří se tam nachomítnou viz. nedávno Otakara Píchala , který ted hraje šach ve skupině “A” (šikanoval ho za jeho občanské jméno)

#40 Vložil: Bichikun | (30.06.2006, 19:27 )

To Ortenix: Zacnu od konce:)
Uz dlouho jsem se tak nezasmal nad tvou nabidkou sazky o to kdo,bude mit vic danovych hracu:)
Zejmena pasaz o tom,jak to bude CAGO zastresovat je famozni:)))

1. Jestli se chces mermoci vsadit poloz 1000Euro na stul,ja je polozim taky a nedelej z toho komedii.

2.Myslim si,ze by jsi se mel lecit…Ja jsem nic ve spatneho o P.Ciprovi nenapsal!
To,ze je to zkuseny hrac a neuveritelny bojovnik vi vsichni silni hraci v CR.Taktez vi,ze nesmyslnym bojem casto prohraje partii.
Dostavame se opet k tomu,ze go naprosto nerozumis a proto se hned urazis,ale to opravdu neni na miste.Klid!
Ja proti P.Ciprovi nic nemam,ja mam jen od jistych dob neco proti tobe,ok?:)
Proc by mela slova “zkuseny borec” znamenat neco ironickeho???
To mimochodem rikam,o vsech hracich,co hraji go dele nez ja:V.Danek,R.Nechanicky a mnoho dalsich…

3.Proc mi porad podsouvas Pisu?
Uved radsi meho vetsiho “kamarada” I.Kostku:)
Pisa jezdi na vsechny turnaje,coz je pro nej jiste dobre,ale ja do N.Boru neprijedu.
Pobavil jsi me,jak si psal,ze me jiste zarmoutilo,ze Pisa+V.Danek do Boru dorazili…
Me je to srdecne jedno!!!
Az tam dorazi Satoru sensei,rad poprosim o zaregistrovani,do te doby ne:)

4.Proc je Bor vesnicky turnaj?
To je jednoduche,kvalitni turnaj urcuji kvalitni hraci,ti v Boru (vyjma V.Danka) jeste nebyli.
A ani ten ho nedohral,coz znamena,ze ten turnaj pro nej nic moc neznamena.
Ja Vladu znam,a na Toyote jsem ho vynechat kolo jeste nevidel.

5.Brno nemuze byt vesnicky turnaj oproti Londynu nebo Amsterdamu!!!
To snad ted pochopis…
V Brne hraji mnohem kvalitnejsi hraci nez v Londyne a Amstru.
Pokud neveris porovnej si vysledkove listiny!

6.Ma neucast v N.Boru.

Mas pravdu,skoro vse bylo receno.
Az na jednu dulezitou vec:
Ty jsi si rozciloval nad tim,ze jsem nedorazil na turnaj,ze jsi dokonce pouzil moje jmeno jako lakadlo pro ostani hrace+sponzory.
Takto si ja vysvetluju rozdil mezi 15.k a 6.dan.
Ale ty jsi mi to nerekl,aj o zadnem davani me na plakaty nevedel!!!
Co ty jsi po tom za organizatora ??? 20.kyu???

7.Nenavazej se do Nymburka.
V.Nechanickemu nesahas jako hrac ani jako organizator ani “PO KOTNIKY” !
Me se ten turnaj libi a prto jsem se o nem tady pochvalne vyjadril.
Ty jsi takovy clovek,ze kdybych napsal sehrany tym,bral by jsi to jako urazku:)

Ano existuji hraci,kteri do Nymburka nejezdi,kvuli S.Nechanickemu.Bohuzel.Ale je to
presne to same,proc ja nejezdim do Noveho Boru.
Ano,je to kvuli tobe!!!

Medved

#41 Vložil: Bichikun | (30.06.2006, 19:51 )

Jeste perlicku na zaver:
Nekolik cisel…
N.Bor kvalifikace na MR-56 hracu.
Nymburk GPCR 55 hracu.

Do Nymburka nejezdi rada hracu z osobnich duvodu.
Souhlas.

Do Noveho Boru z osobnich duvodu nejezdi 1:)
Logicky mi vychazi,ze zbytek neprijel na Kvalifikaci na MR, protoze je to nedostupny turnaj,rozumej vesnice- dira.

Doufam,ze se Cago uz nespalia napresrok uz N.Bor nebude takovouto akci poradat.

P.S.Proti vesnicim nic nemam,dokonce v jedne planuju zit,jen si myslim,ze to neni vhodne misto pro dulezite turnaje.

#42 Vložil: Hidoshito | (01.07.2006, 07:10 )

Ortenix, Bichikun: Musim vas oba pochvalit, ze se i pres svuj vyhroceny spor neuchylujete k vulgarnostem!

Jinak to, co napsal Medved o P. Ciprovi je opravdu velka pochvala. To vetsinou o goistech moc nerika. Pokud by se mel vyjadrit nelichotive, pouzil by slova jako “deda”, “dinosaurus” ap. Urcite ne “zkuseny borec”, popr. “fighter”.;)

#43 Vložil: tasuki | (04.07.2006, 16:46 )

janp napsal:
“Co se týče KGS Brunerovi nedám pokoj dokud se bude chovat jako dobytek a odrazovat nové hrače kteří se tam nachomítnou viz. nedávno Otakara Píchala, který ted hraje šach ve skupině “A” (šikanoval ho za jeho občanské jméno)”

1) jeste jsem si nevsiml, ze by se ti aspon jednou podarilo napsat moje jmeno ci prezdivku spravne

2) Otakara Pichala jsem nesikanoval za jeho jmeno (prestoze porad pochybuju, ze nekdo takovy existuje, ale budiz), problem byl v tom, ze opichal a ferda sehrali jednu zcela jasne vykonstruovanou partii (at uz to byl jeden clovek nebo dva). Prisli kvuli tomu o tridu, tak to proste chodi.

3) jestli mi “nedas pokoj” budu asi nucen pristoupit k raznejsim opatrenim (uz jsi mi vyhrozoval fyzickym nasilim i soudem, zacinam toho pomalu mit dost)

#44 Vložil: Ortenix | (07.07.2006, 18:36 )

Milý Medvěde,

ve svých odpovědích si vybíráš jenom to, co se ti hodí. Říká se tomu demagogie. Také uvádíš zcela nepravdivé argumenty.

Pár příkladů:

1) Zmínil jsem se o Brnu A BLEDU. Ty reaguješ jenom na Brno, o Bledu “taktně” mlčíš. Je to tedy ‘vesnický’ turnaj, když má Bled mnohem méně obyvatel než Nový Bor, a neměla by tam tedy být Toyota pořádána? (Cituju doslova, co jsi napsal: “Proti vesnicim nic nemam,dokonce v jedne planuju zit,jen si myslim,ze to neni vhodne misto pro dulezite turnaje.”)

2) Dále ovšem uvádíš, že kvalitní turnaje jsou definovány kvalitními hráči. Asi by sis měl teda ujasnit, jestli se do našeho turnaje navážíš kvůli tomu, že je “vesnický” nebo “nekvalitní”?
Anebo je to vlastně dobrý turnaj, a ty se do něj navážíš jen kvůli tomu, že ho pořádám já? 🙂

3) A co se týká kvality – podívej se, kolik bylo danových hráčů v tebou oblíbeném Nymburku a tebou zatracovaném Novém Boru:
2006 – Nym: 9, N.B.: 12
Na to mi určitě řekneš, že jsme tu měli kvalifikaci. Ok. Tak se ale podívej na rok 2005:
Nym: 11, N.B.: 12

Na nějakém tom danovém hráči nesejde, jde jen o to, že říkáš: “kvalitni turnaj urcuji kvalitni hraci”. Přitom se snažíš dokazovat, že Nový Bor je nekvalitní turnaj, kdežto Nymburk kvalitní…. Myslím, že tvoje argumenty stojej na vodě…
Ale nepochybuju, že to zase překroutíš, že si zase najdeš něco jiného…

4) Písu ti “podsouvám”, protože tu byl a O TURNAJI TI MŮŽE POREFEROVAT. Půlčík tu nebyl, tak ti asi o turnaji nic říct nemůže, ne? Tvoje uvedení Půlčíka v této souvislosti je tedy poněkud nesmyslné, nemyslíš? Přečti si, prosím tě, aspoň pořádně, co tady píšu, než na to začneš reagovat, ano?
Dobře, a když ti teda nemám podsouvat Písu, tak se zeptej KOHOKOLIV JINÉHO, jak turnaj tady vypadá, jak je kvalitně uspořádaný atd.
Bylo by to férové, než o turnaji, na kterém jsi nebyl, začneš cokoliv psát…

5) Příklad zcela nepravdivého argumentu: Vláďa vynechal 3. kolo, z důvodu velké zaneprázdněnosti před odletem do Číny. Není to tedy tak, že by turnaj nedohrál. V reportáži z Nového Boru to je jasně napsáno, také je to patrné z výsledků, ale ty to záměrně překrucuješ…

Navíc je zvláštní, že zrovna ty používáš takovýto argument. Je to podobné, jako kdybych já napsal, že Nymburk je nekvalitní turnaj, protože jistý Ondřej Šilt odjel již po prvním kole…
To by byl trochu divný argument, ne?

A dále: Víš, co to znamená “deponovat”? To znamená složit, ne zastřešovat. A sázka by byla ošetřena právní smlouvou – jak je také v mé nabídce uvedeno, neručila by za ni tedy ČAGo. ČAGo je tam uvedena jen v souvislosti s jejím transparentním účtem. Zase ti můžu jen říct – přečti si pořádně, co píšu.
A jak si to představuješ, položit na stůl 1000 Euro? Kde ty peníze těch 10 let budou uloženy? A jak se přesně určí podmínky atd?

Ale já jsem věděl, že se vsadit chtít nebudeš, tak se nemusím namáhat…

Je hezké, že jsi uvedl “perličku” ohledně počtu lidí v Nymburce a v Novém Boru :)))
Můžu ti říct, mě to taky potěšilo!

Nymburk = 29. ročník = 55 účastníků
Nový Bor = 2. ročník = 56 účastníků
Pěkné, ne? 🙂

Ale ty si vždycky najdeš něco. Po minulém úspěšném ročníku a nadšených reakcích mnoha zkušených hráčů ses vyjadřoval v tomto smyslu: “jak je možné, aby to byl úspěšný turnaj, když přijelo jen 31 lidí?” Letos sis vymyslel zas něco jiného – třeba to, že turnaj je “nedostupný”. A nepochybuju o tom, že příští rok si najdeš zas něco jiného. Inu, lidi, kteří jiným házejí klacky pod nohy, se najdou vždycky a všude…

A ohledně použití tvého jména – pro klid tvé duše ti můžu říct, že na plakátech jsem uváděl, že se “očekává účast i našich dvou nejsilnějších hráčů” (v té době jsem očekával, že se zúčastní i Radek), tedy NE jmenovitě. Když jsi mi napsal, že přijedeš, tak jsem tě od té doby uváděl (myslel jsem, že tvoje slovo platí, ale to jsem se spletl, a je mi jedno, jestli o tom zase budeš chtít slovíčkařit, jestli šlo o “slib”, “příslib” nebo “předběžný slib” nebo jak to nazveš). Někde jsem tě uváděl jmenovitě (jako např., když jsem psal jiným hráčům, že přijedeš), nebo ne přímo jmenovitě (jako na těch plakátech, kde jsem uváděl “dva nejsilnější hráči”). Tak to jen, abys to už neuváděl jako příklad mé neserióznosti. Plakát z loňska vezmu do Pardubic, abys mi věřil. Pokud se na něj budeš chtít podívat, tak řekni, vnucovat ti to ale nebudu…

Stále si ale myslím, že zaměňuješ příčinu a následek. Ty jsi mi slíbil účast, já jsem to bral jako podporu nového turnaje a ty ses na to vykašlal. Ano, pak jsem se proti tomu dost důrazně ohradil. S mým postojem souhlasili různí lidé, jako např. současný předseda Martin Kovařík. O tom, že se takhle chováš i jindy, psal např. Ivan Jedlička atd. Ale ty místo toho, abys uznal chybu, tak neustále argumentuješ tím, že my kyu-hráči nerozumíme go, že je Nový Bor vesnice a podobnými věcmi, které s původní příčinou sporu nemají nic společného.

Sice mi neustále říkáš, abych se neurážel, ale myslím, že ses urazil hlavně ty. Nebo si možná libuješ, s někým neustále bojovat… Nevím ale, jak se to pak slučuje s tím, když jsi loni napsal, že “už se o tom bavit nechceš, že se musíš soustředit na go”.

Znova navrhuju: uzavřeme už tuto kapitolu, přestaňme se už o tom hádat. Nemusíš do Nového Boru nikdy přijet, když jsem tě tak “smrtelně urazil”, k tomu tě nikdo nenutí. Ale aby se hádky nadále nerozdmýchávaly, tak je taky potřeba, abys náš turnaj nebo náš klub do budoucna nepomlouval. To by zcela stačilo… Pokud toho budeš schopný, tak budu rád, a pokud si v tom budeš nadále libovat, tak je to tvoje věc…
Já se naopak nebudu vyjadřovat o tobě a k tobě. Souhlas? Nebo ne?

Pro mě je to v každém případě už uzavřená kapitola, nechci se k tomu vracet a na případné invektivy už nebudu reagovat.

Martin Chrz

#45 Vložil: Bichikun | (07.07.2006, 19:15 )

Vyborne:) neareguj uz prosim na nic.
jen se nauc cist:)
Prekroutil jsi to bohuzel ty…
Ani Bled neni vesnicky turnaj.Ponevadz na nem startuji hraci typu:M.Csaba,P.Balogh,R.Nechanicky,T.Pocsai a mnoho mnoho dalsich o kterych si muzes jen nechat zdat.

Uz rozumis rozdilu mezi vesnickym turnajem Novy Bor a skvelym turnajem v Bledu???!!
Huraa.

A to jsem vyzdvihl jen jedno z mala tvych prekrouceni mych vet.

Medved

#46 Vložil: Ortenix | (07.07.2006, 19:17 )

Ps: Teď jsem se podíval na výsledky letošní Toyoty Tour na Bledu a ejhle: pouhých 46 účastníků!!! 🙂

#47 Vložil: Bichikun | (08.07.2006, 06:36 )

To Ortenix:

ANO “jen ” 46 hracu:)
A znovu se te jsk blbce musim zeptat umis cist?

Vis kdo to je M.Csaba nebo P.Balogh?
To neni J.Prokop a spol.:)
Tito hraci delaji z turnaje kvalitni turnaj,ne 20.kyu z mlade lihne talentu domaciho klubu.

Nesrovnavej tedy prosim svuj vesnicky turnaj s Toyotou v Bledu,
doporucoval bych ti spise srovnavani s Jesnikem ,mozna Plzni.
Tam jsou napriklad i ceny podobne tem tvym:)

Jak s tebou ma clovek diskutovat,kdyz nechapes,ze kvalitni turnaj urcuji kvalitni hraci??!
Je to taky presne ten duvod proc na soustredeni je zvan Catalin,protoze je to kvalitni hrac.
Zahrej si s nima nekdy a mozna pochopis…

Pokud toto nechapes,dal vyhledavej,jestli ma Bled vic nebo mene obyvatel nez Bor.
Zeptat se,jestli kvalitni turnaj urcuje pocet obyvatel daneho mesta,muzes opravdu jen ty-clovek ,ktery “go rozumi jako koza nakladaku.”